ajmo pomoć savjet

emma

New member
ovako . od jučer sam ponosna vlasnica prdilice za po gradu derbi atlantis bullet 50 2t . 2006g.  skuter je u originalnom stanju. prvi vlasnik .  nikad čačkano po njemu nikad mjenjana ni svječica ni remen ni gume . 2500km kupljen od kolege sa posla. skuter ide do 50 km dakle pitanje . osim potrošnog materjala  i guma  dali bi bilo dobro stavljati lakše rolice kad se već mjenja remen. gdje je blokada kako je skinuti i dali bi to opće šta pomoglo da ide bar malo brže.
 
Promjeni gume ..skini blokade i ne diraj nista...jedna zi je blokada  na variomatu (prsten) a jedna na auspuhu
 
Slijepo crijevo na auspuhu( vidjeti ces jednu cijev koja strsi sa unutarnje strane koljena auspuha....sajba na varijatoru...jedan prsten cca 4-5 mm debel koji se makne nakon sto skines poluremenicu varijatora...i stavi diznu od 60 umjesto originalne 54)...to je to  (y)
 
bmw m 5 said:
Slijepo crijevo na auspuhu( vidjeti ces jednu cijev koja strsi sa unutarnje strane koljena auspuha....sajba na varijatoru...jedan prsten cca 4-5 mm debel koji se makne nakon sto skines poluremenicu varijatora...i stavi diznu od 60 umjesto originalne 54)...to je to  (y)

JBT bmwejac pa di si ti nesto  :shock: :shock: :shock:
 
bmw m 5 said:
Slijepo crijevo na auspuhu( vidjeti ces jednu cijev koja strsi sa unutarnje strane koljena auspuha....sajba na varijatoru...jedan prsten cca 4-5 mm debel koji se makne nakon sto skines poluremenicu varijatora...i stavi diznu od 60 umjesto originalne 54)...to je to  (y)

Ako se skida blokada u spuhu i prsten sa bolcne dizna se ne mora mijenjat, čak se može sa večom sjebat smjesa....

Eventualno ako ima limić onda 4 broja veću diznu uvrh glave! No te tri blokade su standard...provjeri i poskidaj ako ih imaš! Al kažem ak je karburator bez blokade diznu ne diraj!
 
poskidane blokade . auspuh i prsten . skuter poludio. nakon dobrog zaleta po vuri 85 sad koliko je to u stvarnosti nemam pojima.
 
Poz!
Kupio sam isti model prije tri godine, a prethodni vlasnik mi je rekao da je u servisu prebrikana elektronska blokada motora i ugrađen je prekidač, za ove druge stvari (karb., auspuh) nije ništa rekao. Ovakav kakav je, ide po ravnom 75 - 80 bez problema i to dosta brzo nakupi, a ja imam 98kg. Što kaže @emma, nisam nikada provjeravao koliko je to u stvarnosti ali po gradu šije sve sa malom tablicom, osim jedne Aprilie. Ona mi je trn u oku ali već ću i nju srediti.
Šalu na stranu, sasvim dobro ide i ovako,ali ako bi se odlučio za zahvat: što točno trebam napraviti na auspuhu? Odrezati to slijepo crijevo i zatvoriti (zavariti) rupu?
Ovo sa prstenom mi je jasno, mada nisam siguran imam li ga ili ne dok ne otvorim varijator (do sada nisam imao potrebe za tim).
 
nemaš ti blokade više ni na auspuhu ni na variomatu čim on tako ide.
čovjek prije tebe je sve to poskidao i stavio elektronsku blokadu tako da ju samo na prekidač može uključiti i isključiti za tehnički ili radi policije recimo...