Akrapović za Hornet 600 (god.2007-2009)

MOONSHIELD said:
i kaj onda ako je od titana?? koje je prednost titana u odnosu na aluminij što se tiče performansi/izgleda/zvuka/trajnosti/mase??
i da li su te minimalne razlike isplative u pogledu 4-5 puta većega novčanog ulaganja??
ti si koliko sam primijetio stručnjak za sve jer na svaki lonac moraš biti poklopac, već si me nekoliko puta kvotao i dobacio neku pametnu primjedbu :wink:
da išta znaš o materijalima nebi se pitao u čemu je titan bolji od aluminija, a da ne govorimo o tome koliko je titan skuplji od svih ovih tvojih navedenih materijala pa se vjerojatno tu i nađe koja kuna zbog koje je akrapovič skuplji a i oni u tvornici testiraju te auspuhe, razvijaju ih i ko zna šta sve ne rade s njima, dok ovaj kaj to vari po šupama radi od oka :wink:

ja nisam ni blizu bilo kakvog stručnjaka ali ipak znam razliku između titana i aluminija :wink:

evo još sam te jednom kvoutal, nadam se da nije bed :LOL:


 
Incredible said:
da išta znaš o materijalima nebi se pitao u čemu je titan bolji od aluminija, a da ne govorimo o tome koliko je titan skuplji od svih ovih tvojih navedenih materijala pa se vjerojatno tu i nađe koja kuna zbog koje je akrapovič skuplji a i oni u tvornici testiraju te auspuhe, razvijaju ih i ko zna šta sve ne rade s njima, dok ovaj kaj to vari po šupama radi od oka :wink:

ja nisam ni blizu bilo kakvog stručnjaka ali ipak znam razliku između titana i aluminija :wink:

evo još sam te jednom kvoutal, nadam se da nije bed :LOL:
hoću samo reći da će netko tko je kupio motor od 90 konja sigurno osjetiti veliku razliku da li je auspuh od titana ili aluminija (y)
ne, ja inače neznam razliku između titana i aluminija, ali zato si ti tu da mi objasniš
eod s moje strane (y)
 
Nitko nije direktno odgovorio što se stvarno dešava ako skineš katalizator i motor se čuje kao da je došao sa trkače staze,  na registraciji tj. tehničkom ili kad prelaziš granicu, čujem da Slovenci u zadnje vrijeme gledaju kakav je auspuh serijski ili "nadogradnja" i da traže homologaciju za njega i tko zna što još....
 
MOONSHIELD said:
hoću samo reći da će netko tko je kupio motor od 90 konja sigurno osjetiti veliku razliku da li je auspuh od titana ili aluminija (y)
ne, ja inače neznam razliku između titana i aluminija, ali zato si ti tu da mi objasniš
eod s moje strane (y)

Nije 90 već 102...to je 12 'konja' razlike,a da ga hebeš to se ipak osjeti........

MOONSHIELD said:
i kaj onda ako je od titana?? koje je prednost titana u odnosu na aluminij što se tiče performansi/izgleda/zvuka/trajnosti/mase??
i da li su te minimalne razlike isplative u pogledu 4-5 puta većega novčanog ulaganja??
ti si koliko sam primijetio stručnjak za sve jer na svaki lonac moraš biti poklopac, već si me nekoliko puta kvotao i dobacio neku pametnu primjedbu :wink:

Prednost je i više nego očita jer su termičke karakteristike debelo na strani titana...a to poprilično utječe na performanse/izgled/zvuk/trajnost......i da,ta minimalna razlika je i više nego isplativa jer i dalje imaš normalan spuh umjesto abnormalne kifle od aluminija koja mijenja gore nabrojene karakteristike.
 
Kiki_Rotten said:
Nije 90 već 102...to je 12 'konja' razlike,a da ga hebeš to se ipak osjeti........

Prednost je i više nego očita jer su termičke karakteristike debelo na strani titana...a to poprilično utječe na performanse/izgled/zvuk/trajnost......i da,ta minimalna razlika je i više nego isplativa jer i dalje imaš normalan spuh umjesto abnormalne kifle od aluminija koja mijenja gore nabrojene karakteristike.
na stranici tog istog auspuha kojega zagovaraš piše izmjerena snaga horneta (y)
pa ne moraš kupiti abnormalnu kiflu od aluminija, neznam ja o ćemu ti pričaš, zna se kako izgledaju auspusi za motore od svih vijekova, lovački rog sigurno nemože izgledati kao "normalan spuh", izgleda lijepo, ali sigurno nije normalan :misli:
meni mivv gp izgleda sasvim lijepo i nije "abnormalna kifla" (a kao što znamo, honda u GP-u koristi mivv auspuhe, znači da vrijedi nešto, mada je to više manje marketinški..), barem ne meni, opčenito su mi najljepši ti "gp" auspusi, znači okrugli, kratki, tanki i s velikim otvorom, pa i sam imam takav..a na hornetu bi to po meni lijepo stajalo, pošto sam ga i vozio, a svakodnevno se vozim s frendom koji ga ima, ali to je subjektivno
u svakom slučaju, tko voli nek izvoli (y)
 
MOONSHIELD said:
na stranici tog istog auspuha kojega zagovaraš piše izmjerena snaga horneta (y)
pa ne moraš kupiti abnormalnu kiflu od aluminija, neznam ja o ćemu ti pričaš, zna se kako izgledaju auspusi za motore od svih vijekova, lovački rog sigurno nemože izgledati kao "normalan spuh", izgleda lijepo, ali sigurno nije normalan :misli:
meni mivv gp izgleda sasvim lijepo i nije "abnormalna kifla" (a kao što znamo, honda u GP-u koristi mivv auspuhe, znači da vrijedi nešto, mada je to više manje marketinški..), barem ne meni, opčenito su mi najljepši ti "gp" auspusi, znači okrugli, kratki, tanki i s velikim otvorom, pa i sam imam takav..a na hornetu bi to po meni lijepo stajalo, pošto sam ga i vozio, a svakodnevno se vozim s frendom koji ga ima, ali to je subjektivno
u svakom slučaju, tko voli nek izvoli (y)
I za Kiki_Rotten: Akrapovič daje izmjerenu snagu na kotaču.

Ako se ne varam Megaphone je ispod 1500 kn (za R6), za Horneta ne znam, ali nema mi logike da je skuplji. Tebi to ne vrijedi, meni vrijedi i sigurno bi ga uzeo. Stvar je na svakome da izabere, oče li Megaphone koji je titanski, dobiš i Db killer i još uvijek imaš spuh koji je više nego duplo jeftiniji od bilo kojeg drugog topa i uz sve to je Akrap. Il bilo koja druga varijanta auspuha koja počinje otprilike oko 3500 kn.
 
bu2rider said:
evo i ja da se malo ukljucim u ovu raspravu jer sam i ja muku mucio..da li promijeniti auspuh uopste i sta raditi...e onda sam "sklonio" tj izvadio katalizator...i skoro da i nije ni bilo promjena tj nije ih bio..e onda sam probusio jedan lonac tj pregradu izmedju dva lonca..e to je sve dalo efekta..ali kad se skine top ili prigusivac (kako god)e tek onda ima full efekat i  onda ide kao blesav i zvuci ovako http://www.youtube.com/watch?v=nqRUOZWNfRA..a pogotovo vuce na manjim obrtajima!!!i ima malo glasnijji zvuk..e zato sam ja sasvim slucajno i ne planirano narucio DEVIL MASTER http://www.devil.fr/gb/moto/route_zoom.cfm?id=1734...e sad ga cekam i nikako da ga docekam pa da vidim sta cu dobiti a sta izgubiti..a ako nista moracu naruciti full granu leo ili neku drugu....
eto nadam se da ce nekom ovo koristit ali cim bude stigao bicce i detaljnije napisano..
pozz

ja ne znam kaj je sa tvojim motorom, ali ovako se čuje bez katalizatora i malo ga sereš kada kažeš da ti motor bolje vuće, jer to nije istina, to je sve u tvojoj glavi  :palacdolje:

http://www.youtube.com/watch?v=xKWE8_4EY8E

Da bi motor bolje vukao trebaš složit i usis motora i porihtat injection, još ćeš na kraju stavit prednji zupčanik manje i reć da ti hornet ide 260km/h  :jesus:
 
I ovako bi se po meni trebao čut motor, samo ne znam koliko peneza ta investicija dođe  :misli:

http://www.youtube.com/watch?v=myWz-265EWA&NR=1  (y)
 
deny-zg said:
A leo? meni ovo jebeno izgleda.  (y)
vidio sam jučer i yoshija sličnog ko jaje jajetu, lijepo izgleda, a vjerojatno i urla tako
ako je 1500 kuna onda je okej cijena s obzirom da treba uvesti, od titana je i tako to...ali znam dok je frend zvao da je bilo nekih 2300-2400..
 
crni konjanik said:
Nitko nije direktno odgovorio što se stvarno dešava ako skineš katalizator i motor se čuje kao da je došao sa trkače staze,  na registraciji tj. tehničkom ili kad prelaziš granicu, čujem da Slovenci u zadnje vrijeme gledaju kakav je auspuh serijski ili "nadogradnja" i da traže homologaciju za njega i tko zna što još....

Katalizator na slip on nebi tako strašno povećao buku iznad nekih granica normale, al s megafonom bi se čuo ko projektil. I s katalizatorom i megafonom nije baš za prelazit granicu bez db-killera.
 
MOONSHIELD said:
na stranici tog istog auspuha kojega zagovaraš piše izmjerena snaga horneta (y)

Nisi me shvatio...hoću reći da Hornet serijski ima 102 konja s originalnim spuhom.A ona kifla je bila samo karikirana usporedba. :mrgreen:

NHF  (y)
 
Kiki_Rotten said:
Nisi me shvatio...hoću reći da Hornet serijski ima 102 konja s originalnim spuhom.A ona kifla je bila samo karikirana usporedba. :mrgreen:

NHF  (y)
ma nema hard filinga
samo da te još jednom ispravim, hornet ima oko 90 konja u serijali, a s akrapovičem ima konj više, to kaj njemu piše u knjižici..
 
MOONSHIELD said:
ma nema hard filinga
samo da te još jednom ispravim, hornet ima oko 90 konja u serijali, a s akrapovičem ima konj više, to kaj njemu piše u knjižici..
90 KS ima mjereno na zadnjem kotaču a tih 102 ili kolko već na radilici :wink:
 
Incredible said:
90 KS ima mjereno na zadnjem kotaču a tih 102 ili kolko već na radilici :wink:
na prednjem ima bar još kakvih 10-tak..  :jesus:
 
Incredible said:
dobro kaj si ti u crnu rupu upal :shock: bemti morali smo stuntat bez tebe, mislim stvarno sramota :mrgreen:
ma joj, niš ne pitaj..
bumo jazavčarili u subotu malo aj aj..  :jesus:

:mrgreen:
 
ovo na youtubu je bez lonca zadnjeg ali sa izvadjenim katalizatorom! nije skracivana nikakva grana samo je razrezana na mjestu gdije je katalizator i katalizator izvadjen..e sad posto to nije davalo neke efetke zvucne onda je i pregrada izmedju dva lonca probijena da bi se smanjio putanja izduvnih gasova...bla.bla..ne mogu objasnjavati..uglavnom ima efekta kao sto vidis i zvucnog a i motor osjetno bolje vuce sa niskih obrtaja..mozda malo vise trosi ali..nije strasno...vrijedi toliko da bi bolje isao :wink:. e sad ja jos uvjek cekam svog devila pa cu da vidim sta ce biti onda...kakav ce se zvuk i performanse dobiti ili izgubiti..i dal cu morati skidati jedan lonac i direktno sa grane na zadnji lonac.....a sto se tice akrapa...hmmm...skupi su...stvar ukusa i dzepa :D..konkertno devil ce me kostati oko 430E karbonski a akrap karbonski kosta preko 600e...nije mala razlika  a meni je mnogo ljepsi devil po izgledu a koliko sam cuo na netu i po zvuku..eto toliko za sada