Aktivator semafora?

Fottach

Member
Ima li tko ideju kako u kucnoj radinosti napraviti aktivator semafora
ili ga negdje jeftino nabaviti?
Dakle nesto slicno ovome: http://www.greenlightstuff.com/trigger.html

Imam problema sa jednim krizanjem u Zgb (novi semafor kod FER-a) jer je motor ocito premalen pa ga semafor ne detektira i ne ukljucuje zeleno za skretanje lijevo. :misli:
 
Probaj mahat semaforu i dozivat ga nježnim glasom :mrgreen:

Nikad nisam iskusio takve probleme, a i mislim da ravno 4 i pol križanja u Zg ima takve semafore. Ili je moj Z grdosija pa ga semafori na vrijeme prepoznaju... :mrgreen:

A što li sve tek amerikanci neće izmislit!
 
Kupi veći motor :jesus:
 
Veci motor je na vrhu prilicno kratke liste zelja, ali cu se morati strpiti jos neko vrijeme (citaj - nema se para).
Bez obzira na to, mislim da nema boljeg dvokotaca od Beverlyja za po gradu.  8)
 
Možda policija prodaje koji stari bmw. S njim te se vidi iz satelita. :)
Pa naruči ono,uopće nije skupo.
 
Fottach said:
Ima li tko ideju kako u kucnoj radinosti napraviti aktivator semafora
ili ga negdje jeftino nabaviti?
Dakle nesto slicno ovome: http://www.greenlightstuff.com/trigger.html

Imam problema sa jednim krizanjem u Zgb (novi semafor kod FER-a) jer je motor ocito premalen pa ga semafor ne detektira i ne ukljucuje zeleno za skretanje lijevo. :misli:

na svakom semaforu se ljepo pozna na asfaltu gdje je senzor, dovoljno ti je naciljat tu crtu (obično je kvadrat širine prosječnog auta) znači samo malo ljevo ili desno na kočenju prije semafora tak da nagaziš tu crtu i trebao bi te "skužit", bar meni tak funkcionira
 
ste ikad vidli kak neko veliko križanje sa 56 traka krepa sa svim semaforima? =)  u 3-4 ujutro  :LOL:

 
Fottach said:
Ima li tko ideju kako u kucnoj radinosti napraviti aktivator semafora
ili ga negdje jeftino nabaviti?

kako su me uputili, dovoljno je na ledja staviti vrecu sa cca 500kg serafa
i proci iznad senzora u asfaltu
:)
 
Po ovoj vrucini bih se oznojio da nesto teglim na ledjima.  :jesus:

Vidim ja da vi svi mene lagano  :poke:

izzyracer_84 hvala, te kvadrate vidjam na krizanjima na kojima je naknadno ugradjen senzor. Medjutim ovo je bas novo krizanje i nista se ne vidi na asfaltu.
A nis, po danu obicno ima dovoljno automobila pa semafor radi a ono malo sto se vozim po noci cu se nekako provuci.  :skuter:
 
Hrvoje said:
Probaj mahat semaforu i dozivat ga nježnim glasom :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Hrvojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Ameri to imaju ugrađeno na masu motora, a uglavnom imaju ogrooomne motore. Nije to blesavo. Kao što je već primjećeno, ne vide se svugdje ugrađene trake. Dubina senzora nije svuda ista, pa tako i njihova osjetljivost. Cijena od 100 - 200 kn za takav uređaj koji je vodootporan i dr. nije pretjerana.
Sve više raskrižja se radi na taj način, a svaki novi semaforski uređaj će imati i senzore. Da li će se oni koristiti ili ne, ovisi o odluci da li neko raskrižje pustiti sa fiksnim ciklusima ili da rade na podražaj. Nove uređaje je moguće programirati sa 10, 20 ili više programa dnevno, tako da doslovno svakih pola sata na nekom raskrižju može biti druga dužina ciklusa iz pojedinog pravca, dakle ovisno o intenzitetu prometa , prednost se daje vozilima iz pojedinog pravca (oni imaju stalni prolaz, a vozila iz sporednog pravca aktiviraju crveno na glavnom pravcu - ako te semafor ne "prepozna" slijedi čekanje "vidljivijeg" vozila).
:idea:
Nekome je problem danas smješan, ali sve više zg-bikera će imati potrebe za takvim uređajem, a kroz koju godinu i svi ostali.
 
možda da nam ugrade onaj gizmo kaj ima za pješake da mogu lječit frustracije tipkajući bjesno dok se ne upali zeleno  :misli:  :mrgreen:
 
Senzor je u biti silikonska žica koja se namota prije stavljanja završnog sloja asfalta.

Radi na principu promjene induktiviteta te je potrebna željezna masa za reakciju.
Osjetljivost se može podešavati tako da je dobina petlje nebitna.

Imaš preplastičan motor.  :LOL:
 
JoKe1311 said:
Ti si puka  :LOL:

Pa nije to jedini semafor koji me zeza. Na potezu doma-firma imam barem 3 takva semafora ali ove uspijem aktivirati gurajuci motor naprijed-natrag u traci  :mrgreen: (recimo skretanje lijevo iz Tomislavove u Zagrebacku).

 
U varazdinu ja mislim da ima dva raskrsca s "pametnim" semaforima... jedan kod Gojanca tocnije koji spaja optujsku sa brace radica i jedan prema novom marofu, a skretanje je lijevo za auto cestu (mađarska i kaj ja znam kaj jos) no uglavno taj me bas ne prca, nego me uvjek prca onaj u gojancu, pa moram cekati da mi neko dojde iza s autom da ga aktivira... bas sam danas cekala oko 5-6 minut... ujutro oko 8... htela sam zajti dole s motora i skakati po cesti da se upali zeleno...  :mrgreen:
 
zivko said:
mene posebno muči onaj na križanju Jarunske i Haberleove!  :x

svaki dan onuda prolazim preko nekoliko puta i samo po crti i ak nema nikog na drugoj strani odma se pali  (y)
 
izzyracer_84 said:
svaki dan onuda prolazim preko nekoliko puta i samo po crti i ak nema nikog na drugoj strani odma se pali  (y)
al zanimljivo kad idem iz Haberleove nema problema. al svejedno dobro je to znat kaj si reko.  (y)
ja obicno po sredini trake idem, pa stanem i cekam neki auto da dode iza mene.s am ne kužim zakaj se meni ne upali zeleno kad i ovima iz drugog smjera.
 
Vozim V-Stroma koji nije bas tako mali i ima dovoljno metala na sebi on svejedno ponekad imam problema sa tim senzorima. Na jednom od semafora u gradu toliko da me ne smirgla ni 5% tako da ako iza mene nema auta koji bi ga aktivirao tamo prolazim na crveno, kad mogu. Drugacije ne ide. :(
U .de sam, tu su (gotovo) svi semafori "pametni".