akumulator

free rider

New member
pošto mi je akumulator svakim danom sve prazniji,zanima me dal šteti mašini ak palim motor na guranje dok ne kupim novi akumulator,jer sadašnji je dao svoje,kad ga napunim na punjač,jednom mogu upaliti motor i gotovo,novi će doć najkasnije za 7 dana, a do tad ga palim 2 puta dnevno,drugi put na guranje :( i jel se moze ak ga tak palim i vozim kaj pokvariti od instalacije,npr. regler, alternator, :misli:
 
Nema se sto pokvariti, mozes ga slobodno paliti na guranje, ista stvar kao da ga palis na alnaser.. jedino pripazi na kleme ako si skinuo akumulator da se ne diraju, ili da + ne dira masu, i mozda ces imati problema s instrumentima, ali do nikakva kvara ne bi trebalo doci.
 
ja imam akumulator u motoru spojen je, tak da za kleme nema straha,a instrumenti su analogni ak si na to mislio, riječ je o cagivi mito, a kak to utječe na samu mašinu,pritom najviše mislim na lezajeve radilice,a palim ga u 4. brzini,u 1. i 2. mu je kompresija prejaka (y)
 
Nema nikakva utjecaja na masinu, nije to 4T automobil pa da ima zupcasti remen.. Mozes bez straha, nema apsolutno nikakve razlike sto se masine tice palio ti na alnaser ili na guranje, jedino mi nije jasno zasto palis u 4oj, bez problema mito pali u 2oj.. malo se zaletis niz neku nizbrdicu, podignes se od sica i u trenutku kada ides pustiti kvacilo malo se trznes prema dolje, cim sastavi opet ga uhvatis na kvacilu..
 
poison said:
Nema nikakva utjecaja na masinu, nije to 4T automobil pa da ima zupcasti remen.. Mozes bez straha, nema apsolutno nikakve razlike sto se masine tice palio ti na alnaser ili na guranje, jedino mi nije jasno zasto palis u 4oj, bez problema mito pali u 2oj.. malo se zaletis niz neku nizbrdicu, podignes se od sica i u trenutku kada ides pustiti kvacilo malo se trznes prema dolje, cim sastavi opet ga uhvatis na kvacilu..
pali on i u 2.- oj al u 4. je to nekak ljepše,nema trzaja kao u 2.-oj i ne skoče mi naglo okretaji  (y)
 
Ma nemas nikakvih problema, jedino sta sam mislio pod instrumente je to da bi te mogla zaj*** kazaljka od temperature i ako uopce nemas akumulator elektronika ventila, jer kad das kontakt ventil vrsi provjeru, odnosno otvori se pa zatvori.. Ali nemas se zbog cega brinuti..
 
Probaj akumulator stavit u punjać i nafilat ga, možda ga i netreba mjenjat. I dosipat kiseline u komore ako je prazan.
 
Zed said:
Probaj akumulator stavit u punjać i nafilat ga, možda ga i netreba mjenjat. I dosipat kiseline u komore ako je prazan.
sve sam to več probao nekoliko puta,i upali on ali samo 1. put kad ga skinem s punjača,isto tako nakon malo "dulje" vožnje nekih 20 -30 km, upali ,ali akumulator ne drži struju, alternator i regler su ispravni i uredno obavljaju funkciju jer vidim kad se vozim po noći da na 1000- 1500 rpm svjetlo slabije svijetli i instrument ploča također a nakon 2000 rpm svijetli normalno, usput koji akumulator da stavim jer sad imam unutra neki "no name"(bio je jeftin) i star je otprilike 2-3 god :misli: