Alternator Suzuki GSX 1100 ?!

GSX 1100 EF ( 1985. - 1986. )
 
GIXER said:
GSX 1100 EF ( 1985. - 1986. )

E hvala znači ipak je moguće da je 1986 godište i da su papiri uredu jer @zvonko situm kaže da 1986 g. ima vanjski komad alternatora a ne unutarnji trofazni generator !???

Da ne bi bilo zabune ili ljutnje ovo iznad napisano nije provokacija,prepucavanje već samo pitanje s kojim želim saznati istinu !!
Hvala svima na pomoći ! :)
 
Da, paralelno se radio GSXR i GSX ili je možda bila situacija kao 2008. sa novom Busom koja je krenula polovicom godine pa ima i starih i novih modela.
Taj GSX je imao koliko se sjećam 1135 ccm.
Dobar bajk  (y) !!!!
Isuse, jesam star !  :mrgreen:
 
krk said:
Bio sam sada kod mehaničara i nemože skinuti magnete sa izvlakačem jer je netko stavio locktide.

Ja sam jednom imao sličan problem, LOCKTITE je tako jako držao kuplung korpu na konusu radilice, da čak ni veliki trokraki radapciger nije mogao ništa pomoći.

Natopio sam mjesta dosjeda sa acetonom, i ostavio jedan dan tako natopljeno. Sljedeće jutro korpa je odljetjela s radilice, lakše nego sam pretpostavljao.
 
Inače GSX 1100 ( sve serije ) ima problema sa magnetom.
Zna se desiti da ako je magnet malo lošije zategnut, usljed vibracija se okrene, a jednom kad se sje... taj konus više nikad to ne drži kako treba.
Ti stari magneti su dosta teški i u kombinaciji sa poprilično grubim radom dešava se ovo što sam napisao.
Recimo, GSX 750 nikada nije imao takvih problema, ali je motor radio sa puno manje vibracija.
To kad skineš, dobro očisti, odmasti i luđački zategni !
 
Baš sam bio kod mehaničara i puko mu je izvlakač ali magnet ne mrda. Rekao sam mu ovo za aceton pa će i to probat .
Javim se sa novim vijestima kada budu .
Pozdrav !
 
krk said:
Baš sam bio kod mehaničara i puko mu je izvlakač ali magnet ne mrda. Rekao sam mu ovo za aceton pa će i to probat .
Javim se sa novim vijestima kada budu .
Pozdrav !
kakav izvakac ima ? Ako je onaj univerzalni trokraki...tesko ce s tim to izvuci...Neka ponovo stavi drugi izvalac...neka ga dobro nategne...i zatim neka fenom ( onaj za lakirere) zagrije tijelo(dio koji sjeda na konus radilice) unutar magneta..te neka lupka cekicem po izvlakacu....i po potrebi doteze saraf izvlakaca.... :? Inace...locktite se stavlja na sarafe...Jedino ako neko nije stavio na konus radilice...jer je bio ostecen...mada nevjerujem  :misli:
 
bmw m 5 said:
kakav izvakac ima ? Ako je onaj univerzalni trokraki...tesko ce s tim to izvuci...Neka ponovo stavi drugi izvalac...neka ga dobro nategne...i zatim neka fenom ( onaj za lakirere) zagrije tijelo(dio koji sjeda na konus radilice) unutar magneta..te neka lupka cekicem po izvlakacu....i po potrebi doteze saraf izvlakaca.... :? Inace...locktite se stavlja na sarafe...Jedino ako neko nije stavio na konus radilice...jer je bio ostecen...mada nevjerujem  :misli:

jebem ja majstora koji nezna koristiti radapciger ...  8)
 
Nije izvlakač trokraki već onaj na zavidavanje i stvarno je opasno čvrst .... ali evo desilo se čudo zavario izvlakač uzeo let lampu i nakon 9 pokušaja magnet je vani !!!!!!!! Onog kurca od locktite-a je bilo i po konusu  a ne samo na vidi !
Uglavnom kum je našao nekog lika iz Zagorja koji je istu mašinu imao i prodao nekom kome ne treba pa mu možda nabavi dijelove !!