A jel "miješa" u vožnji?
Tebe jebu preslabi federi. Originalni su 8 mm debljine žice i to je čak i puno. na serijskoj postavci je bio pretvrd. Frend od 140 kg mi je rekao da serem i da motor super leži. Odgovorio sam mu da i meni super leži kad uzmem ženu sa sobom, onda smo samo malo lakši od njega
Problem je bio što nisam mogao otpustiti matice (riješeno u međuvremenu), a i štelanje na navoj nije praktično za česte izmjene solo/duo vožnje. Inače, vidio sam tipa na putu sa prilično veeeeelikom.... curom
i imao je stegnute federe na dvije trećine. Serijala je 340 mm
Ja trebam sada 320 i kad kod IKON-a prenesem podatke nosivosti na model sa kraćom ukupnom dužinom i hodom za 20 mm, daje mi model koji je predviđen za Yamahu XJR1300 sa namjenom za putovanja i veće utovare. S tim amortizerom ja sa 85 kg vozim na prvom zubu, sa suvozačicom na srednjem. + 4 stupnja podešavanja propusnosti ulja koje možeš štelati u vožnji.
IKON ima najbolje tablice na netu i možeš birati model po svim parametrima. YSS ima solidnu uputu kako upisivati šifru modela po tehnikalijama i to je čak i praktičnija stvar. Samo još nisam to stigao dovoljno dobro proučiti. Problem mi je dali se na taj način može naručiti u Louisu, ili imaju lager pa kaj uloviš :misli:
Hagon ima veliku aplikacijsku listu, ali nisam našao tablicu pa ne možeš tražiti amortizer za custom gdje sam određuješ tehničke podatke. Mislim, mogu naručiti 320 mm, ali ako mi isporuče model za bike od 400 ccm, bit će preslabi. Hagon mi je zanimljiv jer je buraz sad vani pa ga mogu zaposlit da ispita sa majstorima u vezi tehnikalija. Za Hagon sam bar čuo. YSS mi je nepoznato ime pa teško da ću naći nekoga tko ima iskustva o kvaliteti. Cjenovno je sitno jeftiniji od Hagona.