Amortizeri za customa?

James1100

Active member
Ima netko iskustva a aftermarket brandovima u rangu 200 eura par?

Klasika, štelanje na stupnjeve (ne na navoj), krom nebitan, za motor 250 kg, lako dobavljivo.

Bio je u planu IKON, ali ako malo ne stisnem trošak, neću nikad završiti motor  :x
Trenutno gledam ponudu Hagon i YSS (iz Louisa) pa me zanima ako netko ima kakvo iskustvo. Ili da mi spomene još koji brand u tom rangu cijene. Samo da nije kinesko
 
Imam ja na svom hagon..ful crom košuljice...ak oćeš mjenjam za orginalne....štelanje na zube btw. ...i mislim da bi se mogli skratit po želji  :neznam:
....ili pitaj kod Bojana za HD, pašu na MG provjereno...cca 150-200€ par ....njih ima i kraćih...tj. kakve tražiš  :wink:
 
a neki polovnjaci sa nekog dragstara ili slično ne dolaze u obzir ?!?
 
ma dobro ... to su detalji ... nebitno jel dragstar ili nešto drugo . ;)
 
poco loco said:
Imam ja na svom hagon..ful crom košuljice...ak oćeš mjenjam za orginalne....štelanje na zube btw. ...i mislim da bi se mogli skratit po želji  :neznam:
....ili pitaj kod Bojana za HD, pašu na MG provjereno...cca 150-200€ par ....njih ima i kraćih...tj. kakve tražiš  :wink:

Sorry, originali ošli na BMW-a  :mrgreen: Njega malo digli, jer bu scrambler, Guzzia spustili. Aj izmjeri dužinu tvojih, moram uzet određenu dimenziju, originalni više ne pašu zbog auspuha. Moram kupovat po dimenzijama, a ne po modelu motora.
I jel rade kako treba? To je u stvari glavno pitanje u temi  :wink: Guzzi ipak nije troma krava (makar je krava  :LOL:) kao chopperi. I mora bit štelanje na zube, ići će kasnije suvozački sic, pa da se brže podešava set-up.

ps
još tražim vuru  :? tako sam dobro spremio (jer je to lomljivo) da ne mogu naći. Očito sam puko  :mrgreen: Al imam sigurno
 
strasilo said:
a neki polovnjaci sa nekog dragstara ili slično ne dolaze u obzir ?!?

Ne.
Motor je kupljen novi, da ostane i sa namjerom prerade. A nakon 4 propuštene sezone i cijelog posla odrađenog maksimalno pažljivo koliko sam ja to u stanju, šteta je zajebat na kraju. Ništa nije stavljeno rabljeno, mnogo toga ugrađeno novo, samo zato jer se vadilo i diralo.  Financije jebu cijelo vrijeme pa su IKON i topovi Agostini odgođeni za bolja vremena, ali ipak želim zadržati nivo.

Btw, IKON je vrh za tu klasu, a za povoljnu cijenu od 4oo eura par, ali sam postao nestrpljiv i moram voziti iduću sezonu. A i sa štednjom sam u računici da treba još 700 eura do kraja, bez peripetija oko tehničkog  :(
Kaj je najgore, tolika lova se uopće ne vidi, motor izgleda da ima samo kozmetičke promjene. I nisu mu dignute perfomanse... Rađen je samo izgled i ergonomija. Više o tome u proljeće  :wink:
 
sve 5 ...  (y)

s obzirom da si ti u igri, ne sumnjam u tu tvoju nakaradu ...  :jesus: :LOL:
 
Eto me  :mrgreen: ...dakle; moji hagon su cca 320 mm (kolko se sjećam dok sam došao od garaže do kuće  :misli:  :mrgreen:) ....ja ih sa svojih +100 kila imam na najtvrđe (solo se vozim) ...i svejedno mi secaju do kraja kad se vozim vrlo oštro  :? ...nez, meni su ok jel za bolje neznam  :mrgreen: ...najbolje da sam probaš  :wink:
Bojan = Janbomoto ...sve iz CustomCroma možeš naručit po cjenama skoro pa ko u katalogu  8)
 
A jel "miješa" u vožnji?

Tebe jebu preslabi federi. Originalni su 8 mm debljine žice i to je čak i puno. na serijskoj postavci je bio pretvrd. Frend od 140 kg mi je rekao da serem i da motor super leži. Odgovorio sam mu da i meni super leži kad uzmem ženu sa sobom, onda smo samo malo lakši od njega  :LOL:
Problem je bio što nisam mogao otpustiti matice (riješeno u međuvremenu), a i štelanje na navoj nije praktično za česte izmjene solo/duo vožnje. Inače, vidio sam tipa na putu sa prilično veeeeelikom.... curom  :mrgreen: i imao je stegnute federe na dvije trećine. Serijala je 340 mm

Ja trebam sada 320 i kad kod IKON-a prenesem podatke nosivosti na model sa kraćom ukupnom dužinom i hodom za 20 mm, daje mi model koji je predviđen za Yamahu XJR1300 sa namjenom za putovanja i veće utovare. S tim amortizerom ja sa 85 kg vozim na prvom zubu, sa suvozačicom na srednjem. + 4 stupnja podešavanja propusnosti ulja koje možeš štelati u vožnji.

IKON ima najbolje tablice na netu i možeš birati model po svim parametrima. YSS ima solidnu uputu kako upisivati šifru modela po tehnikalijama i to je čak i praktičnija stvar. Samo još nisam to stigao dovoljno dobro proučiti. Problem mi je dali se na taj način može naručiti u Louisu, ili imaju lager pa kaj uloviš  :misli:
Hagon ima veliku aplikacijsku listu, ali nisam našao tablicu pa ne možeš tražiti amortizer za custom gdje sam određuješ tehničke podatke. Mislim, mogu naručiti 320 mm, ali ako mi isporuče model za bike od 400 ccm, bit će preslabi. Hagon mi je zanimljiv jer je buraz sad vani pa ga mogu zaposlit da ispita sa majstorima u vezi tehnikalija. Za Hagon sam bar čuo. YSS mi je nepoznato ime pa teško da ću naći nekoga tko ima iskustva o kvaliteti. Cjenovno je sitno jeftiniji od Hagona.
 
 
u Veroni če ti biti takvih stvari na popustima za bolju lovu sa kešom nego šta možeš naručiti  (y)

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,251002.msg4548701/boardseen.html#new
 
Trenutno nisam u mogućnosti ići na sajmove zbog obiteljske situacije. Vikende čuvam za klinca. Jedino ako uspijem otići u petak jer sam u Italiji svaki tjedan kamionom  :? Zato taj sistem kupnje nije vjerojatan...
 
James1100 said:
A jel "miješa" u vožnji?

Tebe jebu preslabi federi.....
niš ne mješa...kažem. u laganoj vožnji mi je i pretvrd  :? ...a i tvrdoću mijenjaš upravo štelanjem prednapona....

imam doma i orginalne (jedan je iscurio) pa sam se mislio poigrat kombinacijama da od sva 4 složim 2  8) ...al nikak vremena uhvatit  :huh:
 
E sada dali su skupi ili ne to je več druga priča.Mene su koštali nekih 250 eu .  Ja sam u 100kg i na drugom položaju vozim več duže vrime i dobro se ponašaju. Koji put i udvoje isto ok.