Anlaser za Guzzi V11?

protector

Well-known member
Slobodan sam pitati, kao uslugu kolegi ...
Krepao anlaser na V11 (Ballabio, 2004) pa pita ima li alternative originalnom koji je malo poskup. Možda od nekog drugog talijana ili evropljana ... možda japanca. Skutera?

Hvala
 
protector said:
Slobodan sam pitati, kao uslugu kolegi ...
Krepao anlaser na V11 (Ballabio, 2004) pa pita ima li alternative originalnom koji je malo poskup. Možda od nekog drugog talijana ili evropljana ... možda japanca. Skutera?

Hvala
od starog mini-morisa paše na neke modele  :cool:

od nijednog motora ne paše sigurno jel ima pricip anlasera kao auto ....extra getriba i suhi kuplung  :shock:
 
poco loco said:
od starog mini-morisa paše na neke modele  :cool:

od nijednog motora ne paše sigurno jel ima pricip anlasera kao auto ....extra getriba i suhi kuplung  :shock:
Na starijim guzzijima je bio isti kao od fiće.Iskra Kranj.
 
velecasni1 said:
Na starijim guzzijima je bio isti kao od fiće.Iskra Kranj.
Ima još jedna mogućnost:-Ne naručiti baš za Guzzija,nego pogledati koji automobilski bi odgovarao po šifri proizvoda,recimo za Valeo koji se ugrađuje na Guzzije.Probati pogledati u trgovinama autoelektromaterijala,ili obići nekoliko autoelektričara.Većina pokretača se može popraviti,samo ako nije zdrobljen.
 
Evo sam se čuo s kolegom i prenio mu informacije. Malo sam pogledao i po Netu ... spominje se Valeo D6RA210.

Bude se u ponedjeljak zabavljao s tim. Ovoga staroga je voda raskupusala - nije bilo nikakvog dihtunga između anlasera i kućišta.

Hvala svima!
 
protector said:
Evo sam se čuo s kolegom i prenio mu informacije. Malo sam pogledao i po Netu ... spominje se Valeo D6RA210.

Bude se u ponedjeljak zabavljao s tim. Ovoga staroga je voda raskupusala - nije bilo nikakvog dihtunga između anlasera i kućišta.

Hvala svima!Kako ga je voda uspjela toliko uništiti? Ne može se očistiti i popraviti? Inače nema dihtunga između pokretača i dosjeda na zvonu kvačila.
 
Ošlo sve ... nisam pitao za detalje, ali mu njegov "meho od povjerenja" - sve se odvija u Italiji, da pripomenem - kaže da to više nije za reparaciju.

Inače, prve simptome je počeo primjećivati prije godinu dana. Guzzi je "ko novi", ima samo 23k km. Milina ga za vidit ... Ohlins, karboni ...
 
protector said:
Ošlo sve ... nisam pitao za detalje, ali mu njegov "meho od povjerenja" - sve se odvija u Italiji, da pripomenem - kaže da to više nije za reparaciju.

Inače, prve simptome je počeo primjećivati prije godinu dana. Guzzi je "ko novi", ima samo 23k km. Milina ga za vidit ... Ohlins, karboni ...Mah...to mi je sve malo čudno.Elektropokretači (Bosch.Valeo) su kvalitetni proizvodi koji se ne raspadaju tek tako za razliku od nekadašnjih Iskrinih i PAL-ovih. Čak i da je ušla voda u njega,rastavi se ,posuši,očisti i podmaže.Gotovo.Ali dobro...ako je autoelektričar tako rekao...
 
Evo riješeno ... Valeo D6RA210, kupljen novi kod "nezavisnih" dilera za 180 EUR.

U Guzzi servisima košta 470 EUR. Isti taj i takav ...
 
protector said:
Evo riješeno ... Valeo D6RA210, kupljen novi kod "nezavisnih" dilera za 180 EUR.

U Guzzi servisima košta 470 EUR. Isti taj i takav ...
[/quoteEto vidiš koja je to stravična razlika u cijeni.Meni su u Guzziju tražili za ležajeve volana (2kom) oko 500kn.Isti takvi ležajevi kupljeni u Autohrvatskoj-75kn 2kom. Nikakva posebna dimenzija.Industrijski standard.konusni valjkasti.
 
Eto,vidiš koja je to stravična razlika u cijeni. Konusni valjkasti ležajevi industrijskog standarda,dakle nikakva posebna dimenzija,u Guzziju su oko 500kn a u Autohrvatskoj 75kn.Dolaze na volan-2kom.




 
Kasno sam vidio temu, vidim da je riješeno.

Samo usput: veliki dio Guzzievih dijelova je od dobavljača i standardizirano. Tako da se većina toga može riješiti na ovakav način. Ubrizgavanje, svi ležajevi, križ kardana, ma pola motora.

Jedino ne kotači.
 
velecasni1 said:
Eto,vidiš koja je to stravična razlika u cijeni. Konusni valjkasti ležajevi industrijskog standarda,dakle nikakva posebna dimenzija,u Guzziju su oko 500kn a u Autohrvatskoj 75kn.Dolaze na volan-2kom.

Sva 4 ležaja kotača nešto preko 100 kn. Sve dijelove koje treba mijenjati, pregledati i skinuti oznake ili mjere, nakon toga Guzzi postaje vrlo jeftin za održavanje.