aprilia 91 futura

fali ralica :? tj bugspoiler ako se ne varam :misli:

inače ok (y)
 
Fali ralica i prednji blatobran,
inace skroz je ok  (y)
 
lipo još se malo potrudi oko masine ( lipo je očisti )
i samo naprid
 
Super (y)
Kad staviš ralicu i prednji blatobran, ofarbaš grane bit će još bolji.
Pozdrav!
 
  prije dvije godine kupio tuarega 350 (4t) enduro sa jos jednom masinom bez dosta djelova . futura zaribala po 3eci puta i dopizdilo sarafati vise i smrditi po ulju.  .sa blatobranom izgleda dosta bolje. o ralici nisam ni razmisljao, ako ima netko nek javi na pp . masina je masna, curi semering na bregastoj ,  tek je nabacena nedavno gore.   bilo je dosta zajebancije i posla jer sam imao masinu bez ikakvog djela paljenja, karburatora, auspuha,kartera,nekih deklova...  pa drkanje sa nosacima,  upravljacem..  hladenje je uljno i ulje je u rami na originalu ,  pa je pravljena posuda od prokroma,  original nema uljni hladnjak a ovdje je od calibre, paljenje vecina djelova od golf 1 (obrusena 3 brega) magnet od tomos colibrija (laksi 3 puta i manji duplo,snaga na nizim okr). .  zadnji amortizer je od cagive mito, karburator od zxr-a..  top je  dubravcic.     jos treba promjeniti taj fucking semaring,  ofarbati grane,  ispolirati zadnju vilicu, namontirati blatobran,  mozda ralica..   ali nemam bas puno volje jer sam kupio drugu pilu. za ovu zainteresiranih MasA , tako da cu se za par dana sa suzama oprostiti od aprilie i otici po odjelo i opremu, pa oko 1.8 pravac jadran !! 
 
to je europa, cini mi se po rezervaru..... trebas djelova?  :mrgreen:
 
ljepo izgleda  (y)
još se malo potrudi i bit če ok  (y)
 
ajde mi samo reci sta si sve radio... na rami... dal si trebo nest pilat il sve ide n asraf... kolko to ima brzina.... kolko trosi...i kolko ide to...
 
jel to ljeva strane rame malo srezana?

inaće super  (y)
 
to i meni izgleda da je rezana... i tak nest bi ja htio napravit... ipak je 4t.... i ak se sredi ljepo ide ful dobro a mislim da je ova 350 sigurno ista ak ne i jaca o 125... mislim da ima 33 ks... na 7500 rpm... samo nekuzim... nagdi pise 5 brzina negdi 6....
 
ive_91 said:
i ak se sredi ljepo ide ful dobro a mislim da je ova 350 sigurno ista ak ne i jaca o 125... mislim da ima 33 ks... na 7500 rpm...
:LOL: :LOL: :LOL: može samo slabije ić (od dobro složene 125-tke)
 
sredjena ljepo 125ccm mene je vozila 180 kmh af1 90 g. imala je arov.... i motor je iso ko raketa... al jebes to kad svako malo nest se sjebe... jednom mi je blokala nakon 10 km ful gasa na 180... dosla na 185 i ode u kurac...
onda sam ju slozio i prodao... al ako ova 350 da se sredi... ljepo ne nabere sa svojih 30 ks... 160...onda bolje ne stavljat... da se poveca kompresija.... i stavi veci karb... uz sportski filter...da se sredi ispuh... i postelaju ventili i da se sredi paljenje... mislim da mora ic 160 bez beda... i sigurno nece nakon 7000 km makar uljevo tts i radio sam 3% mjesavinu uz smjesu sa "vise" goriva da se bolje hladi i podmazuje.... ipak ti zbloka.... a brijem da ova nece na 70000 km zblokirat.... uz odrzavanje redovno...
 
ive_91 said:
sredjena ljepo 125ccm mene je vozila 180 kmh af1 90 g. imala je arov.... i motor je iso ko raketa... al jebes to kad svako malo nest se sjebe... jednom mi je blokala nakon 10 km ful gasa na 180... dosla na 185 i ode u kurac...
onda sam ju slozio i prodao... al ako ova 350 da se sredi... ljepo ne nabere sa svojih 30 ks... 160...onda bolje ne stavljat... da se poveca kompresija.... i stavi veci karb... uz sportski filter...da se sredi ispuh... i postelaju ventili i da se sredi paljenje... mislim da mora ic 160 bez beda... i sigurno nece nakon 7000 km makar uljevo tts i radio sam 3% mjesavinu uz smjesu sa "vise" goriva da se bolje hladi i podmazuje.... ipak ti zbloka.... a brijem da ova nece na 70000 km zblokirat.... uz odrzavanje redovno...
:mortal:
 
ive_91 said:
ajde mi samo reci sta si sve radio... na rami... dal si trebo nest pilat il sve ide n asraf... kolko to ima brzina.... kolko trosi...i kolko ide to...
glavni nosac je isti,ali fali oko 2cm pa se malo pobrusi , lanac u ravnini.  onaj iznad smeta jer se nemoze karburator staviti pa treba u sredini napravit 5 cm mjesta i zavarit na drugo mjesto, malo cijevi, varenja brusenja i nosaci se rijese. mjenjac je naopak (prva dole ostale gore) sto dobro dode kod saltanja u nagibu jer su nogice dosta nisko pa sam i njih pobrusio za oko 2cm. nisam imao nikako paljenje+magnet, karter i karburator.    trosi 30kn na sto km. sto je oko 3-7l  :cool:  malo  goriva dobiva od karburatora (zxr-750). pa ide oko 160-165.  ovisi o vjetru.    imam original motor u izvornom stanju (enduro).  sa akrapovicem sa tisucice ide 165-170 (trosi oko 5.5l .  futura je jaca na niskim okretajima (puno laksi magnet) a tuareg na visokim iako su masine iste futuri ocito fali goriva.  ako uspijes naci masinu javi pa ti sve poslikam i objasnim detaljnije...  mislim da je na tuareg 600 ista masina, ali nemogu ju naci nigdje. ako imas kog da ide za italiju... ovdje nemoguca misija..
 
SM rules said:
baš me zanima kako je to za vozit, motor (y)
vozi se prehebeno . ovjes je podesen na malo tvrde... preslozeno sve...  koci bolesno  (opletena crijeva).  naravno fali snage ... 
 
Bump said:
jel to ljeva strane rame malo srezana?

inaće super  (y)
rama nije nista oslabljena, to je bilo neizbjezno zbog paljenja, taj dio su dva lima bez dna, a tu dokle je odrezano pocinje dno njeno.  sigurno nije nista ni najmanje kriticno , to  su bila 2 lima  bez dna . da izgleda sire na oko.vjerovatno zato spusteni za oko 2cm.  (y)