Aprilia AF-1

CyberPunk_DOHC

Active member
Evo vako...
Probljem.
Nakon pada sa motorčeka nest nevalja :mrgreen: :mrgreen:

Nakon pada, motor je odvezen na servis.Tamo je stavljen kit od 185 ccm jer motor je bio malo "razjeban".
Sada kad se vozim na 11.000 - 14.000 okr/min motor kao da ima neku rupu i da se gusi. Prije toga nije bilo.
Dali je mozda problem u karburatoru?!
Elektronici?!
Meni?! :D :D

Thnx na pomoci!
 
Predpostavljam da je 11000okr./min već gas do daske, e pa nemoj ga do daske stisnit ostavi malo mjesta, tak ti i kod mene, kad stisnem do daske na 10500ok/min počne se gušit i gubi snagu, onda ja malo otpustim i ide na max. broju okretaja a ne guši se, kažem ti samo malo popusti i neče ti se gušit! 8)
 
E da i računaj da ti s poliniem neče motor dugo kljucat, pogotovo ak je motor stariji, prvo što ti može otič to je ležaj na radilici. Ni novi nisu za neka tuniranja a kamoli neka stara futura. Ak pređeš 6000km s tim bit če čudo! 8)
 
CyberPunk_DOHC said:
Evo vako...
Probljem.
Nakon pada sa motorčeka nest nevalja :mrgreen: :mrgreen:

Nakon pada, motor je odvezen na servis.Tamo je stavljen kit od 185 ccm jer motor je bio malo "razjeban".
Sada kad se vozim na 11.000 - 14.000 okr/min motor kao da ima neku rupu i da se gusi. Prije toga nije bilo.
Dali je mozda problem u karburatoru?!
Elektronici?!
Meni?! :D :D

Thnx na pomoci!

vjerovatno si krab ostavio stari....to je greska , treba it 34mm i onda bi smjesa bila dovoljno bogata i ne bi bilo te rupe 8) 8) 8)
 
u karbu je problem bio 99%, ali kad si ga utopio nekome :wink: