Aprilia Atlantic 500

ICE TIGER

New member
Treba mi pomoc nekoga tko dobro parlare talijanski.
Nigdje ne mogu naci jednu kromiranu lajsnu za atlantica 500 ZD4PT.
Poslije prometne nezgode sam nabavio sve dijelove osim te usrane lajsne koja se vise ne proizvodi ( podatak sa jedne stranice iz NL i par stranica u DE)
Ako netko od vas ima vremena i zna gdje bi se to moglo pronaci, bio bih mu zahvalan.Sve jedno je da li je nov ili polovan.

Evo link na kojem se vide dijelovi , a taj koji meni treba je pod brojem 2
http://www.wendelmotorraeder.de/heckverkleidung-unten-atlantic-500-ex-10_1012_101203_10120306_1012030610_101203061017.html

Unaprijed hvala

 
Nemaju bome ni ovi http://www.easyparts.nl/showdrawing/1232/26291/grey/0-4019-1-m412-m1613-m1232-s1753-d26291/Central-body-I.html



 
noky200 said:
Nemaju bome ni ovi http://www.easyparts.nl/showdrawing/1232/26291/grey/0-4019-1-m412-m1613-m1232-s1753-d26291/Central-body-I.html
Kod njih sam kupio ostale dijelove ali tog sto mi treba nema.
 
nasao sam nesto u GB ali kosta 99 funti

Sad sam naletio na ovo http://apriliasuperstore.com/i-11743200-rh-rear-finish.html

nema se sta reci. To je to, kad se uzme u obzir da je u DE kostalo 130 eurona, do ih je bilo na trzistu
 
noky200 said:
I kakva su iskustva s njima?

Jel pošteno zaštite veće dijelove tipa plastike itd?
U ponedjeljak sam platio narucene dijelove, a liferuju za 5-8 dana. Vidjet cu pa javim
 
Danas stigli dijelovi iz NL.Sve super zapakirano, pojedinacno u foliju sa zracnim jastucicima. Roba prve klase.

 
Ima li tko od vas uputstvo kojim redoslijedom se skidaju plastike na AA 500. Naime ima tu dosta skrivenih vijaka, pa je nuzno ispostovati neki redosljed tijekom skidanja plastika.
Ja sam nesto poskidao, ali i ostalo je par dijelova jer ne znam dalje, a ne bih zelio pokidati ono sto se ne mora.
 
danas montiran malossi multivar 2000 sa 8x15g.
scooter je za ne prepoznati.
Namjerno sam ugradio 8 rolica umjesto serijskih 6
U kompletu je stigla i bijela opruga.
Kvacilo je ostalo serijsko. Promijenjeno je i ulje u motoru 5w 40 i ulje za mjenjac 80/90.
 
Ti si moj covjek, ajde molim te napisi na kojom okretajima si na brzinama 60, 80,100, 120, 140 pri konstantnom gasu, te do koliko okretaja ide prilikom naglog starta?
Kolko su se smanjile vibracije izmedu onih kriticnih 3000-4000rpm?
 
Tek sam sad vidio tvoj post
Na nogarama sam ga vrtio do 8500 obrtaja.
Pri startu mislim da povuce na nekih 4500.
Sutra cu ti napisati podatke, iako sumnjam u tocnost km sata.
 
Odlično, me ne opterećujem se kolko laže brzina sata nego čisto da vidim na kolko rpm se više vrti na određenim brzinama, u koliko okretaja ide kod naglog starta te kolko motor mirnije radi ugradnjom variomata jer s standarnim i nije nešto uglađen.
 
pri naglom startu hvata na 4500.
60 i 80 km/ h vrti na 6500 , 100 na 7000
Jedino sto me malo muci je potrosnja koja je ista i prije i poslije ugradnje multivara.
Po tahu mi pokazuje 9 - 10,5 km za litru goriva.
Po nekim mojim info trebalo bi pokazivati bar duplo vise.
Sad ne znam da li je neki senzor riknuo ili je einsritz dizna prljava/ pokvarena. Neki dan sam kompletan usis zraka sa stepperom izvadio i ocistio, ali diznu nisam dirao.
Uspio sam podignuti broj okretaja sa tadasnjih 1100 ,normalnih na 1400 koje su propisane.

 
Meni pokazuje kod malo zesceg tempa 20km s L, a kad se vozim penzicki do 100 onda pokazuje cak do 30km s L,a stvarna potrosnja je tad u prvom slucaju oko 5l,u drugom oko 3.7. Tak da ja taj komp s rezervom gledam, u svakom slucaju s multivarom bi trebao popit vise.  8)
 
Moguce je onda da je dizna prljava pa da sprica vise goriva nego je potrebno. Ili onaj yenzor za temp. pa daje vise goriva misleci da je motor hladan.
Morat cu se  malo poigrati sa ampermetrom i provjeriti vrijednosti pojedinih senzora.