joke
Active member
Znači idemo od početka.
Jel vi očekujete da ja prodajem u istoj prodavaonici Moto Guzzi Griso 1100, RSV 1000 R i mjerim širinu klipa čovjeku koji bi naručio novi, a nezna jeli mu na cilindru napravljena specijala ili ne????
Radio sam 9 godina na taj način u Piaggiu i siguran sam da tim pristupom gubi kupac vozila, a djelomično i kupac dijelova(jer ga se marginalizira). Uostalom i u renomiranim salonima automobila nečete nači dijelove u salonu vozila, niti čete u prodavaonici veš mašina nači rezervni remen za istu. Problem je u našem mentalitetu "uradi sam" koji smo bili prisiljeni razviti tijekom vladavine SFRJ, a kako iste više nema moramo se prilagoditi i usvojiti najviše standarde za kupca vozila ako se radi o prodajnom salonu vozila.
Posebno naglašavam da je prodaja dijelova izuzetno isplativa, te da se ekonomski isplati i više nego prodaja vozila pa kad ne držimo dijelove u prodaji mi gubimo možda i više nego sami kupci dijelova
Dodatna oprema koja gravitira motorima nalazi se u salonu i ugrađuje se odmah i bez naplate, svi rezervni dijelovi koji zaslužuju i zahtijevaju da ih ugradi stručna osoba mogu se naručiti i predignuti samo u servisu nakon što se točno utvrdi što treba naručiti.
Aprilia konkretno ima naljepnicu na šasiji koja tvori šifru modela i koju treba znati prilikom naruđbe dijela da se ne desi da nakon dugog čekanja još dobijete i krivi dio. Mislite li da onaj ko dođe sam po npr. sajlu km/sata donese sa sobom tu šifru?
Ja se bavim tim ćim se bavim i nemam afiniteta da budem nešto zašto nisam specijaliziran, to što velik dio ljudi misli da mogu sami održavati motor njihova je velika greška
Jel vi očekujete da ja prodajem u istoj prodavaonici Moto Guzzi Griso 1100, RSV 1000 R i mjerim širinu klipa čovjeku koji bi naručio novi, a nezna jeli mu na cilindru napravljena specijala ili ne????
Radio sam 9 godina na taj način u Piaggiu i siguran sam da tim pristupom gubi kupac vozila, a djelomično i kupac dijelova(jer ga se marginalizira). Uostalom i u renomiranim salonima automobila nečete nači dijelove u salonu vozila, niti čete u prodavaonici veš mašina nači rezervni remen za istu. Problem je u našem mentalitetu "uradi sam" koji smo bili prisiljeni razviti tijekom vladavine SFRJ, a kako iste više nema moramo se prilagoditi i usvojiti najviše standarde za kupca vozila ako se radi o prodajnom salonu vozila.
Posebno naglašavam da je prodaja dijelova izuzetno isplativa, te da se ekonomski isplati i više nego prodaja vozila pa kad ne držimo dijelove u prodaji mi gubimo možda i više nego sami kupci dijelova
Dodatna oprema koja gravitira motorima nalazi se u salonu i ugrađuje se odmah i bez naplate, svi rezervni dijelovi koji zaslužuju i zahtijevaju da ih ugradi stručna osoba mogu se naručiti i predignuti samo u servisu nakon što se točno utvrdi što treba naručiti.
Aprilia konkretno ima naljepnicu na šasiji koja tvori šifru modela i koju treba znati prilikom naruđbe dijela da se ne desi da nakon dugog čekanja još dobijete i krivi dio. Mislite li da onaj ko dođe sam po npr. sajlu km/sata donese sa sobom tu šifru?
Ja se bavim tim ćim se bavim i nemam afiniteta da budem nešto zašto nisam specijaliziran, to što velik dio ljudi misli da mogu sami održavati motor njihova je velika greška