Aprilia dućan - Split - ????

Znači idemo od početka.
Jel vi očekujete da ja prodajem u istoj prodavaonici Moto Guzzi Griso 1100, RSV 1000 R i mjerim širinu klipa čovjeku koji bi naručio novi, a nezna jeli mu na cilindru napravljena specijala ili ne????
Radio sam 9 godina na taj način u Piaggiu i siguran sam da tim pristupom gubi kupac vozila, a djelomično i kupac dijelova(jer ga se marginalizira). Uostalom i u renomiranim salonima automobila nečete nači dijelove u salonu vozila, niti čete u prodavaonici veš mašina nači rezervni remen za istu. Problem je u našem mentalitetu "uradi sam" koji smo bili prisiljeni razviti tijekom vladavine SFRJ, a kako iste više nema moramo se prilagoditi i usvojiti najviše standarde za kupca vozila ako se radi o prodajnom salonu vozila.
Posebno naglašavam da je prodaja dijelova izuzetno isplativa, te da se ekonomski isplati i više nego prodaja vozila pa kad ne držimo dijelove u prodaji mi gubimo možda i više nego sami kupci dijelova
Dodatna oprema koja gravitira motorima nalazi se u salonu i ugrađuje se odmah i bez naplate, svi rezervni dijelovi koji zaslužuju i zahtijevaju da ih ugradi stručna osoba mogu se naručiti i predignuti samo u servisu nakon što se točno utvrdi što treba naručiti.
Aprilia konkretno ima naljepnicu na šasiji koja tvori šifru modela i koju treba znati prilikom naruđbe dijela da se ne desi da nakon dugog čekanja još dobijete i krivi dio. Mislite li da onaj ko dođe sam po npr. sajlu km/sata donese sa sobom tu šifru?
Ja se bavim tim ćim se bavim i nemam afiniteta da budem nešto zašto nisam specijaliziran, to što velik dio ljudi misli da mogu sami održavati motor njihova je velika greška
 
ma dobro ima dosta ljudi koji si sami znaju održavat većinu stvari na motoru, ali u trgovinama ni nije mjesto prodaji dijelova nego kako si rekao u servisima.Jer prije će serviser znati sa rezervnim dijelovima, nego neki prodavač koji prodaje motore. ali treba imat uvijek potrošne materijale u rezervi.
 
SaleKT said:
ma dobro ima dosta ljudi koji si sami znaju održavat većinu stvari na motoru, ali u trgovinama ni nije mjesto prodaji dijelova nego kako si rekao u servisima.Jer prije će serviser znati sa rezervnim dijelovima, nego neki prodavač koji prodaje motore. ali treba imat uvijek potrošne materijale u rezervi.

Naš servis ima od 4 - 7 servisa dnevno na 3 radna stola, slijedom tog prometa moraju imati lager dijelova, ali onih koje je potrebno mijenjati u redovnim intervalima.
Ako netko sam rastavi karburator i pri tom izgubi iglu plovka ne treba odmah misliti da če to nači kod nas na lageru.
Kod Aprilie i Guzzia ponaosob jako je bitno prije naruđbe dijela pročitati naljepnicu koja određuje model, a ona je nekad dostupna tek uz rastavljanje nekih dijelova oklopa odnosno namijenjeno je da je serviser pročita
 
O cemu vi to zar se nemoze sve vidit  po broju sasije??
Eto samo treba imat prometnu uza se....
 
tl1000 said:
O cemu vi to zar se nemoze sve vidit  po broju sasije??
Eto samo treba imat prometnu uza se....

Ti mi daš broj šasije, ja otvorim katalog i imaš tri različita dijela na istoj poziciji u katalogu, a razlikuju se samo po podacima s naljepnice. To znači da je naljepnica osnov za naruđbu, a ne šasija

To je bolja verzija od one npr. Piaggiove kad se nemože točno odrediti koliko zubaca ima zubčanik u getribi bez da ga prvo ne izvadiš i pobrojiš ih.