To je unutrasnjost, tj mjenjac, radilica, balansna osovina, itd u desnom bloku masine. Poslikaj lijevo deklo sto pokriva kvacilo i u kome se nalazi uljna pumpa. u biti interesira me oblik poklopca uljne pumpe, po njemu se zna da li ide stariji mjenjac ili noviji, razlika je samo u rasporedu zupcanika brzina (moze se presloziti mjenjac po potrebi, ako nabavis za jedan model, a treba ti za drugi).
Sta se desilo? Na toj masini ne odlazi mjenjac, kupa se u litri ulja, a zupcanici, lezajevi i viljuske su napravljene od vrhunskog materijala.
Gdje zivis? Da li imas majstora koji zna sloziti tu masinu kako treba?
Ovo na slici je rotax 122, ali on se poceo proizvoditi tek 1995 godine. Jedino da netko nije ubacio tu masinu u AF1. Poslikaj magnet i namotaje (stator), tada ce se sigurno znati da li je R123 ili R122.
Da li je slika koju si stavio gore u postu od tvoje masine ili sa neta?