Prvo, zašto png slike stavljaš, a ne jpg da si mogu skinuti to i povećati detalje da nešto vidim. drugo, premalo slika za išta pametno reći. Ne mogu s tih slika razlučiti ima li ili nema akumulator, ne vidim solenoid motorić, sajlu i ventil, ne vidim kako je spojen auspuh na cilindar, kakve su opruge ili je zavaren direktno na kuglu. Ne vidim ni koja je gas ručka i ručka kvačila, kako je spojena sajla čoka. Vidim neku kemiju umjesto sajle kvačila spojenu na ulaz gdje dolazi sajla, je li to hidraulični cilindar? Gotovo sigurno je kineska kopija keihina i ne vidim da je spojen na airbox, puno bih sretniji bio da je dellorto 34 na airbox spojen. Upada mi u oči veliki zazor srca kurble i osovine kurble i neodgovarajući inbus (preveliki fi) koji steže popreko, ako je preskočila kurbla, klima se srce kurble na osovini kurble, to je ozbiljan problem jer će preskočiti , potrgati se ili polomiti blok gdje dolazi zupčanik koji pokreće korpu kvačila, a kurbla ga pogoni . To su vrlo ozbiljni kvarovi jer je sve to za kick paljenje strašno skupo i teško naći. Ulje se mora mijenjati u mjenjaču, rotax 122 ne trpi oko toga improvizacije jer strada mjenjač i viljuške mjenjača. Motor nema problema ako je original i dobro uštelan s paljenjem nakon duljeg stajanja ili na hladno-čok i mora upaliti. Kemije s karburacijom rade problem za paljenje i onda se bjesomučno nakurblava dok ne strada kickstarter sustav.