Aprilia mx 125 2006

Aronbaron

Member
Pozdrav ljudi, ovajt tjedan potencijalno kupujem motor. Koje su neke stvari na koje moram pripazit, koje ce mi pokazat da je motor u dobrom stanju i da ga necu morat popravljat odma. Ima 38mm Keihin i kaze da je bez blokada tako da nisam 100% siguran kakva je situacija sa powevalvom. Pošto je jako glupa odluka da ga uopce kupim uzeo bi ga jedino ako je onako ful solidan da se necu morat zezat snjim svake tri minute. Čuo sam da one imaju problema kad ostaju duze vrijeme na hladnom pa da kasnije ne pale. Hvala na odg
370056382_6161574573954332_738820077640492765_n.jpg
dreamić.jpg
image_2023-10-16_203354353.png
 
Klasicni 2T motor, imat ces problema sigurno...ja bi odmah stavio novi klip i karike, dobro ulje za mjesavinu i gasss...top motor 👍
 
  • Like
Reactions: Aronbaron
Klasicni 2T motor, imat ces problema sigurno...ja bi odmah stavio novi klip i karike, dobro ulje za mjesavinu i gasss...top motor 👍
A sa servisima i to? Koliko cesto? Malo mi je glupo sta ce mi morat stajat jos dosta pa nebi htio da se bezveze usere nesto
 
Ma nista mu nece biti od stajanja...samo vidi sad preko zime da nije unutra obicna voda i to je to
 
Ako neznas sam oko motora ovo nije za tebe.
Kolika je cijena tog motora?
A gle msm prvi mi je motor, nisam nesposoban i mislim da cu se moc njim pozabavit al ak je fakat komplicirano onda ok. Trenutno je 1700e al spustio bi bar na 1300-1400e posto mu fale svijetla zmigavci i svasta jos bez cega nemogu registrirat. Rodak mi je u st i teoretski ce uskoro uzet rs125 pa se nadam i preko njega nac neke djelove i to.
 
Ma nista mu nece biti od stajanja...samo vidi sad preko zime da nije unutra obicna voda i to je to
Hvala ti, a je ima neke stvari koje bi moga provjerit dok sam tamo da vidim ono je se lako pali, neznam je lako kompresiju testirat, i tak neke stvari, da na kraju ne ispadne da je sranje jer nisam znao sta da gledam
 
A gle msm prvi mi je motor, nisam nesposoban i mislim da cu se moc njim pozabavit al ak je fakat komplicirano onda ok. Trenutno je 1700e al spustio bi bar na 1300-1400e posto mu fale svijetla zmigavci i svasta jos bez cega nemogu registrirat. Rodak mi je u st i teoretski ce uskoro uzet rs125 pa se nadam i preko njega nac neke djelove i to.

Ako ces ga dobit za 800-1000e u ovom stanju ok
 
  • Like
Reactions: neven and Aronbaron
Ako ces ga dobit za 800-1000e u ovom stanju ok
A je znas sta mogu provjerit da skuzim kakav je motor? I neke stvari na koje bi mu moga spustit cijenu, kaze da nije mijenja ulje jer ga nije puno vozio tako da vidicemo u kakvom je uopce stanju.
 
Nije ovo motor za njega, nek gleda kakav 4T... za ovo su vec skupi djelovi i slabije dostupni, a i 2t je osjetljiv i trazi brige...svaki dan radi drugacije 😆
 
Prvo, zašto png slike stavljaš, a ne jpg da si mogu skinuti to i povećati detalje da nešto vidim. drugo, premalo slika za išta pametno reći. Ne mogu s tih slika razlučiti ima li ili nema akumulator, ne vidim solenoid motorić, sajlu i ventil, ne vidim kako je spojen auspuh na cilindar, kakve su opruge ili je zavaren direktno na kuglu. Ne vidim ni koja je gas ručka i ručka kvačila, kako je spojena sajla čoka. Vidim neku kemiju umjesto sajle kvačila spojenu na ulaz gdje dolazi sajla, je li to hidraulični cilindar? Gotovo sigurno je kineska kopija keihina i ne vidim da je spojen na airbox, puno bih sretniji bio da je dellorto 34 na airbox spojen. Upada mi u oči veliki zazor srca kurble i osovine kurble i neodgovarajući inbus (preveliki fi) koji steže popreko, ako je preskočila kurbla, klima se srce kurble na osovini kurble, to je ozbiljan problem jer će preskočiti , potrgati se ili polomiti blok gdje dolazi zupčanik koji pokreće korpu kvačila, a kurbla ga pogoni . To su vrlo ozbiljni kvarovi jer je sve to za kick paljenje strašno skupo i teško naći. Ulje se mora mijenjati u mjenjaču, rotax 122 ne trpi oko toga improvizacije jer strada mjenjač i viljuške mjenjača. Motor nema problema ako je original i dobro uštelan s paljenjem nakon duljeg stajanja ili na hladno-čok i mora upaliti. Kemije s karburacijom rade problem za paljenje i onda se bjesomučno nakurblava dok ne strada kickstarter sustav.
 
Nema se tu sta povecavati i puno gledati, odmah se vidi da je motor prosao sve i svasta i da ce biti ulaganja i rjesavanja fuseraja, al za 1000e se po meni isplati...to je jako dobar motor, ozbiljne performanse za 125icu i prilika za naucit vozit i radit oko motora 👍
 
  • Like
Reactions: golum and Aronbaron
Prvo, zašto png slike stavljaš, a ne jpg da si mogu skinuti to i povećati detalje da nešto vidim. drugo, premalo slika za išta pametno reći. Ne mogu s tih slika razlučiti ima li ili nema akumulator, ne vidim solenoid motorić, sajlu i ventil, ne vidim kako je spojen auspuh na cilindar, kakve su opruge ili je zavaren direktno na kuglu. Ne vidim ni koja je gas ručka i ručka kvačila, kako je spojena sajla čoka. Vidim neku kemiju umjesto sajle kvačila spojenu na ulaz gdje dolazi sajla, je li to hidraulični cilindar? Gotovo sigurno je kineska kopija keihina i ne vidim da je spojen na airbox, puno bih sretniji bio da je dellorto 34 na airbox spojen. Upada mi u oči veliki zazor srca kurble i osovine kurble i neodgovarajući inbus (preveliki fi) koji steže popreko, ako je preskočila kurbla, klima se srce kurble na osovini kurble, to je ozbiljan problem jer će preskočiti , potrgati se ili polomiti blok gdje dolazi zupčanik koji pokreće korpu kvačila, a kurbla ga pogoni . To su vrlo ozbiljni kvarovi jer je sve to za kick paljenje strašno skupo i teško naći. Ulje se mora mijenjati u mjenjaču, rotax 122 ne trpi oko toga improvizacije jer strada mjenjač i viljuške mjenjača. Motor nema problema ako je original i dobro uštelan s paljenjem nakon duljeg stajanja ili na hladno-čok i mora upaliti. Kemije s karburacijom rade problem za paljenje i onda se bjesomučno nakurblava dok ne strada kickstarter sustav.
 

Attachments

  • received_1450510702193182.jpeg
    received_1450510702193182.jpeg
    244.4 KB · Views: 0
  • received_1741762839624961.jpeg
    received_1741762839624961.jpeg
    124.4 KB · Views: 0
  • received_984180352648406.jpeg
    received_984180352648406.jpeg
    198.2 KB · Views: 0
Nema se tu sta povecavati i puno gledati, odmah se vidi da je motor prosao sve i svasta i da ce biti ulaganja i rjesavanja fuseraja, al za 1000e se po meni isplati...to je jako dobar motor, ozbiljne performanse za 125icu i prilika za naucit vozit i radit oko motora 👍
Da vidicemo, probacemo ispregovarat tako 800-1100e da bude otp. Bice dosta posla al iskreno jedva cekam. Sutra ga idemo isprobat tako da ako bude nesto onako pre pre sumnjivo ga necemo uzet al sumnjam da ce se to dogodit pogotovo ako nam da dobru cijenu.
 
Prvo, zašto png slike stavljaš, a ne jpg da si mogu skinuti to i povećati detalje da nešto vidim. drugo, premalo slika za išta pametno reći. Ne mogu s tih slika razlučiti ima li ili nema akumulator, ne vidim solenoid motorić, sajlu i ventil, ne vidim kako je spojen auspuh na cilindar, kakve su opruge ili je zavaren direktno na kuglu. Ne vidim ni koja je gas ručka i ručka kvačila, kako je spojena sajla čoka. Vidim neku kemiju umjesto sajle kvačila spojenu na ulaz gdje dolazi sajla, je li to hidraulični cilindar? Gotovo sigurno je kineska kopija keihina i ne vidim da je spojen na airbox, puno bih sretniji bio da je dellorto 34 na airbox spojen. Upada mi u oči veliki zazor srca kurble i osovine kurble i neodgovarajući inbus (preveliki fi) koji steže popreko, ako je preskočila kurbla, klima se srce kurble na osovini kurble, to je ozbiljan problem jer će preskočiti , potrgati se ili polomiti blok gdje dolazi zupčanik koji pokreće korpu kvačila, a kurbla ga pogoni . To su vrlo ozbiljni kvarovi jer je sve to za kick paljenje strašno skupo i teško naći. Ulje se mora mijenjati u mjenjaču, rotax 122 ne trpi oko toga improvizacije jer strada mjenjač i viljuške mjenjača. Motor nema problema ako je original i dobro uštelan s paljenjem nakon duljeg stajanja ili na hladno-čok i mora upaliti. Kemije s karburacijom rade problem za paljenje i onda se bjesomučno nakurblava dok ne strada kickstarter sustav.
Hvala ti, pitacu ga da mi malo poblize slika mašinu i to, ja ne kuzim, tamo di bi trebala bit pumpa ulja nema niceg samo je zacepljeno, ovo isto neko hidraulicna stvar di bi tribala bit sajla, sve vise i vise mi izgleda ko neki frankenstain. Sta mi preporucas kako da testiram tu kurblu sta si spomenuo? Karburator? Je se moze ista oko toga ispitivat ili po performansi?