M.K.
Member
Ljudi molim vas pomoć/informaciju.
Prije nekakvih 2 tjedna sam kupio navedeni Pegaso i odmah kada sam ga kupio nalio sam cca. 100-injak kn goriva.
Danas, na jednoj povećoj uzbrdici motor mi je počeo štucati, nju sam uspio izvući i nedugo nakon na sljedećoj uzbrdici se ugasi. Odguram se nizbrdo na ravno, pokušam upaliti, odmah upali, krenem i nakon 1 m se odmah ugasi. Lampica rezerve nije se palila.
Odem na obližnju pumpu, ulijem 4 l goriva iz kantice i upali isprve, na zub. Odmah sam produžio na istu pumpu, koja je udaljena cca 200 m gdje mi je motor stao i ulio ga do čepa. Prestao sam ulivati nakon što je pištolj prvi put blokirao, na displayu je stalo 12,62 l.
E sad, ako sam ulio prije toga 4 l iz kantice i ovih 12,62 to je total 16,62 l. Po specifikacijama na internetu, njihov rezervar ima 21 l, pa me zanima gdje mi je tih cca 5 l, ako sam već ostao bez goriva? :misli:
Inače, u srijedu sam ga doveo sa servisa gdje mi je resetirana lampica od šprica, koje su i sređene, motor mi je nakon toga uglađenije i osjetno mirnije radio, ali mi je meštar skrenuo pozornost da će sada i više trošiti.
Prije nekakvih 2 tjedna sam kupio navedeni Pegaso i odmah kada sam ga kupio nalio sam cca. 100-injak kn goriva.
Danas, na jednoj povećoj uzbrdici motor mi je počeo štucati, nju sam uspio izvući i nedugo nakon na sljedećoj uzbrdici se ugasi. Odguram se nizbrdo na ravno, pokušam upaliti, odmah upali, krenem i nakon 1 m se odmah ugasi. Lampica rezerve nije se palila.
Odem na obližnju pumpu, ulijem 4 l goriva iz kantice i upali isprve, na zub. Odmah sam produžio na istu pumpu, koja je udaljena cca 200 m gdje mi je motor stao i ulio ga do čepa. Prestao sam ulivati nakon što je pištolj prvi put blokirao, na displayu je stalo 12,62 l.
E sad, ako sam ulio prije toga 4 l iz kantice i ovih 12,62 to je total 16,62 l. Po specifikacijama na internetu, njihov rezervar ima 21 l, pa me zanima gdje mi je tih cca 5 l, ako sam već ostao bez goriva? :misli:
Inače, u srijedu sam ga doveo sa servisa gdje mi je resetirana lampica od šprica, koje su i sređene, motor mi je nakon toga uglađenije i osjetno mirnije radio, ali mi je meštar skrenuo pozornost da će sada i više trošiti.