Aprilia Pegaso 650 ie koliko nas ima?

Pozdrav Pegasovci, kupio sam iznimno očuvanog Pegasa 650 ie 2002 i pročitao sam cijelu temu da nisam okom trepnio  :shocked: nikakvih problema do sada nisam imao a koliko vidim za zaključiti je da je pega odličan motor ako se ispravno održava. Na mom su sve boljke izmjenjene osim bendiksa s kojim nikad nije bilo problema,  bivši vlasnik mi je prvi susjed i uz motor sam dobio fascikl sa svim računima i servisnom knjižicom tak da ne bi trebalo biti problema  (y)

Veliki pozdrav svima i nadam se da Vas još ima dosta koji uživate u Pegasu...

 
(y) pozdrav mladicu! kao kaj vidis,nisu aktivne teme o pegasicama,jer nemaju problema,samo se ljudi voze i to je to,super motor,odrzavaj ga,i ne bu problema.
 
Pozdrav, bendix mi je dao svoje, ukoliko netko zna gdje se može nabaviti novi ili polovni, bio  bih mu zahvalan do neba i dužan pivu :)
Google mi baš nije bio o pomoći, a u apriliji su mi rekli da ne želim znati cijenu :shock:, preko 2000 kn...
Linkovi koji su u temi su mrtvi, ebay ne daje rezultate...
Ukoliko netko prodaje polovni, nek posalje PM...
Hvala.
 
Da li si ga rastavio? Može biti, ako imaš sreće, da je samo opruga otišla. Ja sam mjenjao na Tuonu samo oprugu i radi kako treba.
Odi na http://store.proitalia.com/motorcycle-oem-parts/aprilia-oem/ i pronađi dio koji ti treba. Vjerojatno paše i od nekog drugog proizvođača, npr KTM, BMW, Ducati


iP6 u trku...
 
booggiee said:
Pozdrav, bendix mi je dao svoje, ukoliko netko zna gdje se može nabaviti novi ili polovni, bio  bih mu zahvalan do neba i dužan pivu :)
Google mi baš nije bio o pomoći, a u apriliji su mi rekli da ne želim znati cijenu :shock:, preko 2000 kn...
Linkovi koji su u temi su mrtvi, ebay ne daje rezultate...
Ukoliko netko prodaje polovni, nek posalje PM...
Hvala.
ovi su imali na stranici... ako sam nema listing ne znaci da se ne isplati kontaktirati ih
http://www.ebay.com.au/sch/enginesourcing/m.html?ssPageName=STRK%3AMEFSXS%3AMESOI&_trksid=p2053788.m1543.l2654
 
Opruge i oni valjci su promijenjeni prije mjesec dana, savršeno je palio možda tjedan dana...
Hvala na odgovorima, našao sam od bmw-a u engleskoj pa ću vidjeti.
 
booggiee said:
Opruge i oni valjci su promijenjeni prije mjesec dana, savršeno je palio možda tjedan dana...
Hvala na odgovorima, našao sam od bmw-a u engleskoj pa ću vidjeti.
nemoj onda propustiti priliku da ZAMIJENIS CIJELI SET, dakle, zupcanik, lezaj i kuciste, SVE ODJEDNOM... inace nista nece biti od toga na duze staze...ne trebam spominjati da je taj posao pun zamki za neiskusne, stoga bolje nekome dati tko je to radio vise puta... :wink:
 
DaRRth Vader said:
nemoj onda propustiti priliku da ZAMIJENIS CIJELI SET, dakle, zupcanik, lezaj i kuciste, SVE ODJEDNOM... inace nista nece biti od toga na duze staze...ne trebam spominjati da je taj posao pun zamki za neiskusne, stoga bolje nekome dati tko je to radio vise puta... :wink:

Vjerovatno ću promijeniti sve..., a sam se ne usdim raditi ništa kompliciranije od promjene ulja :D
 
Pozdrav svima, evo odnedavno vlasnik jedne 650ie, napravljen servis, znaci ulje, filteri (svi), svjecica(NGK), drugi lanac, jos jedino cekam dihtung desnog dekla vec 5 tjedana grrrrr, ima li tko jos kakav prijedlog da pregledam ili obratim paznju, anlaser za sada ok, unaprijed zahvaljujem.
 
Jel ima tko preporuku gdje napraviti zamjenu dihtunga glave na 650ie. Okolica Zagreba recimo. Da majstor zna što radi tako da ne moram brinut jel će napravit kak spada.
I koliko to košta cca.
 
Miroslav Oslakovic Samobor.

Fenomenalan majstor za motocikle, a Pegije zna u dušu....

Ako već nisi riješio problem mogu ti kontakt poslati na PM

pozz!
 
pindjass said:
Miroslav Oslakovic Samobor.

Fenomenalan majstor za motocikle, a Pegije zna u dušu....

Ako već nisi riješio problem mogu ti kontakt poslati na PM

pozz!

Može meni kontakt u PM (a može i ovako javno, sigurno će još nekome biti od koristi...
 
Denis iz Samobora isto. Radio je jedno vrijeme kod Jakopca, a ima i dosta ekipe sa foruma koja kod njega servisira. Neki čak iz daleka voze motore i onda ostave kod njega i doma vlakom :)
 
Riješio sam dihtung glave. U moto mondu iako baš i nisam prezadovoljan poslom ali ajde. Sad više ne gura vodu van iz rashladnog sustava pa mi se neće pregrijavati.
Ali mi se još uvijek događa da mi počne trokirat odnosno zakucivat kad se dulje vozim naročito ako ga gazim malo.

U međuvremenu sam skužio da je jedan injektor upao malo dublje u granu jer "zeger" nije dobro bio stavljen. I usisne prirubnice su u dosta lošem stanju.
Za sad sam ih omotao scotch trakom i zadihtao na cilindar pa ćemo vidjeti jel će to šta pomoći.

U stvari nije mi jasno zašto ako se lagano vozim tipa 50 km sve radi savršeno i onda ga par kilometara stisnem na cca 5500 obrtaja i onda počne srat.
Problem je što ne zeza stalno jer da je tako onda bi već skužio što ga muči. Ne mogu nikako povezati uzroke.
Ne znam jel se nešto pregrijava. Jel moguće da ima presiromašnu smjesu ako je npr uvlačio falš zrak pa da se pregrije glava, svječica ili nešto pa da zbog toga zeza?
 
Na ovom forumu tesko da budes nasel odgovor koji bi ti pomogal,ionak su te i.e. bile jos rjedje nek fergazer modeli,preporuka je posurfaj po stranim forumima,il nadji ak mozes dobrog mehanicara.

Ako su ti tam slagali dihtung glave,bil bi red da su onda i to otklonili,probna voznja se ionak mora odraditi,nisu ga samo na leru sprobavali valjda. :misli:
 
Ma nisu oni to ni skužili. A osim toga i meni je radio dobro od Zagreba do negdje iza Vrbovca. Tek onda je počeo cukat. Tako da ako su se i vozili s njim nisu to mogli skužit.
Drugi problem je bio što nije bilo lampice u kontrolki dijagnostike tako da se nije ni kužilo da ona stalno svijetli. Jbg. Ja to isto nisam znao da ta kontrolka svijetli kad daš kontakt a ugasi se tek kad upališ motor i sve bude u redu. Uglavnom, ja sam stavio sijalicu, ušao u workshop mode, poništio greške i sad je OK. So far so good.
E sad ćemo vidjet da li će se i kada opet upaliti i koju grešku će javiti. Onda ću valjda više znati.
 
bozolik said:
Ma nisu oni to ni skužili. A osim toga i meni je radio dobro od Zagreba do negdje iza Vrbovca. Tek onda je počeo cukat. Tako da ako su se i vozili s njim nisu to mogli skužit.
Drugi problem je bio što nije bilo lampice u kontrolki dijagnostike tako da se nije ni kužilo da ona stalno svijetli. Jbg. Ja to isto nisam znao da ta kontrolka svijetli kad daš kontakt a ugasi se tek kad upališ motor i sve bude u redu. Uglavnom, ja sam stavio sijalicu, ušao u workshop mode, poništio greške i sad je OK. So far so good.
E sad ćemo vidjet da li će se i kada opet upaliti i koju grešku će javiti. Onda ću valjda više znati.
Bozolik,

Ne znam može li ti ovo pomoći ali ja sam imao sličan problem..Fora je bila da su na rezervaru ona dva izlaza, za ispuštanje vode i prepuni rezervar bili prebrikani i zatvoreni. Onda se javljao vakuum u rezervaru i kad bih ugasio motor u tišini se uvijek nešto čulo iz rezervara..srkao je zrak (izjednačavao tlak) preko čepa..ako imaš service manual pogledaj koji je koji a ako nemaš mogu ti poslikat i poslat.
 
Mislim da nije to. Kod mene čak uopće nisu bili spojeni. Ostale cijevi iza štele unutra. Zaboravili ih spojit. Ja sam onda kupio nove cijevi jer su ove već bile tvrde i teško se natakivale i zamijenio ih i spojio.  :)