Aprilia RS125

Dave

New member
Kupih novi RS 125 i evo prvi dan problema. Blokira prednji disk iz
nepoznatog razloga. Nakon cca 10km voznje prednji kotac pocne sam kociti
tako da kad stanem svom svojom snagom ga ne mogu gurnuti naprijed niti
nazad. Desilo mi se to jucer, kad sam ga isao registrirati i danas. Jucer
jedva nakon par minuta izgurao motor u stranu i nakon sto se malo ohladi,
tj. prode cca 10 minuta funkcionira normalno. Jedino cudno sto sam primjetio
je razliveno ulje od upside-down vilice po felgi jucer a danas po nosacu
kocione celjusti. Serviseri jucer ustvrdili da je sve OK sa semeringom
vilice a danas opet isti problem pa su rekli da ce vidjeti. Meni se ne cine
presposobni pa eto da pitam ovdje, dali je moguce da se to desava zbog
razljevanja ulja iz vilice po disku, pa da radi nekakav efekt pregrijavanja
i sirenja plocica ili su plocice mozda prestisnute uz disk pa kad se ugriju
se one same sire, te automatski na taj nacin stiscu disk?! Motor je kupljen
u Moto Matusicu (ELCOMAT doo Matulji).

E da, danas takodjer kad sam stajao mi se po cesti i ispusnoj grani izlio
antifriz te se digao veeliki bijeli dim kao da se motor zapalio. Ugasio ga,
motor se ohladio i poslje sve OK. Jel taj moj motor mozda ne podnosi rad dok
stoji na mjestu posto nema zracnog hladjena posto prije nego sto se to
desilio je stajao na mjestu sa upaljenim motorom.

BTW ako ima tko novu RS125cu kakva su vasa iskustva? Pitao sam ako mogu
zamjenit za nesh drugo posto sam jako nezadovoljan sa djubretom od motora
ali sva gospoda u Splitu u zastupnistvu kao i ovdje u Rijeci u Moto matusicu
to ne odobravaju. Inace motor fenomenalno izgleda i ide ali da nov motor
radi takve probleme mislim da nije u redu.

PS: Motor je katastrofa za gradsku upotrebu jer ga trebas zagrijavat sa
turiranjem par minuta prije voznje a ako slucajno kreces sa cca 4000 okretaja gas
prestane loviti i djubre se ugasi kolko god turirao (osim ako stisnes
kvacilo i turiras). Takodjer ne smijes ga pustit da radi u leru jer će se motor preuljit i ne moze se vise upaliti dok se svjecica ne ocisti ili promjeni. Ja sam ga pustio da radi u leru na minutu i sam se ugasio da se spasi! :)
 
Samo da se nadovežem da si krivo shvatio. Motori sa zračnim hlađenjem nesmiju stajat na mjestu duže, sa vodenim smiju  (y)
Što se tiče kočnica ako ti curi ulje po pločicama, onda bi one trebale slabije kočiti a ne blokirati.

Evo od mene, ostalo neznam  (y)
 
Dave said:
Kupih novi RS 125 i evo prvi dan problema. Blokira prednji disk iz
nepoznatog razloga. Nakon cca 10km voznje prednji kotac pocne sam kociti
tako da kad stanem svom svojom snagom ga ne mogu gurnuti naprijed niti
nazad. Desilo mi se to jucer, kad sam ga isao registrirati i danas. Jucer
jedva nakon par minuta izgurao motor u stranu i nakon sto se malo ohladi,
tj. prode cca 10 minuta funkcionira normalno. Jedino cudno sto sam primjetio
je razliveno ulje od upside-down vilice po felgi jucer a danas po nosacu
kocione celjusti. Serviseri jucer ustvrdili da je sve OK sa semeringom
vilice a danas opet isti problem pa su rekli da ce vidjeti. Meni se ne cine
presposobni pa eto da pitam ovdje, dali je moguce da se to desava zbog
razljevanja ulja iz vilice po disku, pa da radi nekakav efekt pregrijavanja
i sirenja plocica ili su plocice mozda prestisnute uz disk pa kad se ugriju
se one same sire, te automatski na taj nacin stiscu disk?! Motor je kupljen
u Moto Matusicu (ELCOMAT doo Matulji).

E da, danas takodjer kad sam stajao mi se po cesti i ispusnoj grani izlio
antifriz te se digao veeliki bijeli dim kao da se motor zapalio. Ugasio ga,
motor se ohladio i poslje sve OK. Jel taj moj motor mozda ne podnosi rad dok
stoji na mjestu posto nema zracnog hladjena posto prije nego sto se to
desilio je stajao na mjestu sa upaljenim motorom.

BTW ako ima tko novu RS125cu kakva su vasa iskustva? Pitao sam ako mogu
zamjenit za nesh drugo posto sam jako nezadovoljan sa djubretom od motora
ali sva gospoda u Splitu u zastupnistvu kao i ovdje u Rijeci u Moto matusicu
to ne odobravaju. Inace motor fenomenalno izgleda i ide ali da nov motor
radi takve probleme mislim da nije u redu.

PS: Motor je katastrofa za gradsku upotrebu jer ga trebas zagrijavat sa
turiranjem par minuta prije voznje a ako slucajno kreces sa cca 4000 okretaja gas
prestane loviti i djubre se ugasi kolko god turirao (osim ako stisnes
kvacilo i turiras). Takodjer ne smijes ga pustit da radi u leru jer će se motor preuljit i ne moze se vise upaliti dok se svjecica ne ocisti ili promjeni. Ja sam ga pustio da radi u leru na minutu i sam se ugasio da se spasi! :)
Ja sam isto uzeo u matušiću i motor tamo stoji,ali ja sam imao problema sa kvačilom,tj. otišlo mi je nakon 2 tisuče km a ne priznaju mi pod garanciju...što se tiče gradske upotrebe,sa čokom reguliraš sve i ne gasi se nema teorije,samo na početku ful čok i onda po osjećaju smanjivat i tu nemaš beda.
I bez problema se kreče sa 4000 okretaja ako ne vjeruješ pokažem ti jedan kad se susretnemo na cesti ili semaforu,ipak rijeka je mali grad...Ne smiješ pustit naglo kvačilo nego ako ideš na 4-5 tisuća okretaja onda držiš kvačilo lagano,skoro do kraja otpušteno ali nikako ne pustit jer onda poskoči i padnu okretaji ili se ugasi...2t je to ne motor od 1000 ccm i 180 ks;)
 
BikesRule said:
Samo da se nadovežem da si krivo shvatio. Motori sa zračnim hlađenjem nesmiju stajat na mjestu duže, sa vodenim smiju  (y)
baš ne,jer killer ne hladi vodi kad se motor ne kreče jer nema kako a zračno hlađenje ima ventilator koji hladi ovisno o okretajima a ne brziini!
 
A mozda da ga palis sa cokom i da ga ostavis malo da pod cokom radi ?

A i prva stvar je da novi motor nebi se smio tak ponasati i najbolje bi ti bilo da posjetis servis...
 
Ma prodaj to pod hitno. Ako sada tak zahebava, kak bu dok se sve razdela i sjedne na svoje mjesto.
Ti bokca pa te aprillie se kvare vec u prospektu.  :mrgreen:
Kupi konfekciju (citaj: japanca), mazi i vozi.
 
PEDROSA said:
baš ne,jer killer ne hladi vodi kad se motor ne kreče jer nema kako a zračno hlađenje ima ventilator koji hladi ovisno o okretajima a ne brziini!
Naravno da killer hladi vodu kada motocikl stoji na mjestu a uz to još ima i ventilator (ili dva-kako koji) koji će mu pripomoći u tome pri stajanju motocikla na mjestu.
Također moraš napraviti razliku između prisilnog zračno hlađenog motora i "običnog" jer prisilno hlađeni ima ventilator čiji broj okretaja (a samim time i intenzitet hlađenja) ovisi o broju okretaja motora dok "obični" nema ništa tj. intenzitet hlađenja mu ovisi o brzini motocikla.
 
Dave said:
LOL :D Slazem se... frend mi je isto maloprije preporucio al cemo vidjet jos sta ce bit nakon servisa! ;) Pao sam na talijanski dizajn...
To im je jedino kaj vrijedi. Dizajn.  (y)
Izgleda da im je ova serija 125-ccm motor s dosta tipfelera.
Nadam se da ces rijesiti te probleme.
 
SAmo nemoj past pa da ti treba sto od dijelova :mrgreen: :mrgreen:sala mala
Vidi probaj se uputit sa motorom kad ti nije blokirano kolo i vozi se lagano tj. nemoj dirat prednju kocnicu!!!
Ako ti onda ne blokira najvjerovatnije ces malo trebat ocistit klipove jer su isti valjda malo zapekli pa se ne vracaju......
Ako ti blokira non stop to moze bit 100 razloga uglavnom ne gine servis...
 
Kako su to točno tamo utvrdili da (ne) valja semering?
Ako ti pločice stružu po disku sve dok ne blokira, disk ti se sigurno od toga pregrijao i moguće je da se i iskrivio, pa im napomeni da ukoliko ti bude tresla kočnica nakon što se otklone ostali kvarovi, da hoćeš i novi disk.
 
Medo said:
Naravno da killer hladi vodu kada motocikl stoji na mjestu a uz to još ima i ventilator (ili dva-kako koji) koji će mu pripomoći u tome pri stajanju motocikla na mjestu.
Također moraš napraviti razliku između prisilnog zračno hlađenog motora i "običnog" jer prisilno hlađeni ima ventilator čiji broj okretaja (a samim time i intenzitet hlađenja) ovisi o broju okretaja motora dok "obični" nema ništa tj. intenzitet hlađenja mu ovisi o brzini motocikla.
Pa ja pričam konkretno za naš i on nema ventilator...
A gle,voda cirkulira kroz kille pa se možda tako nešto i hladi jer je nije sva na kupu ali nema brzine motora pa da ju zrak hladi,ja znam meni u gradu temperatura po ljeti zna narast na 5onih crtica,a 6 je max...prosjek je 3...tako da ono
 
Moto Matušić, odnosno serviseri koji tamo rade voze utrke i vjerujem da minimalno iz tog razloga ipak nešto znaju o mehanici.
Glede tog razlivanja ulja po prednjoj felgi, to često zna bit višak masti iz osovine prednjeg kotača.
Glede kretanja, ne da bi trebao spustiti ispod 4, nego bi ja preporučio čak 6000 okretaja za kretanje, uz jako lagano popuštanje ručice kvačila
Glede grijanja i novog agregata, normalno da ga trebaš ugrijati, i to na najmanje 2 crtice. To nije običan agregat, to je trenutno najjači 2T na tržištu i normalno da ne radi normalno dok nije ugrijan. Isto tako preporučio bi grijanje u vožnji, što je malo teže izvesti pošto nebi smio iči dok je hladan u veče okretaje, a na nižim če ti se ugasiti(peporučam da se lagano odgurneš nogama prilikom kretanja)

Ovo sve izgleda komplicirano, ali rezultat je ljepo vozilo, izrazitih performansi, male težine, velike brzine i velike potrošnje :mrgreen:, koje bi pravog zaljubljenika trebalo oduševljavati primarno svojom specifičnim 2T radom.

Ukoliko nisi zaljubljenik zasigurno da je puno jednostavniji i jefiniji YBR 125 od Yamahe, ali sa svojom linijom, ovjesom, 4T motorom i nedostatkom snage nije po ničemu usporediv s RS 125

 
Joke promaknuo ti je dio sa kočnicama. Jesu li to najjače kočnice na tržištu pa zato moraju malo blokirat  :mrgreen:
 
aurellie said:
Joke promaknuo ti je dio sa kočnicama. Jesu li to najjače kočnice na tržištu pa zato moraju malo blokirat  :mrgreen:

nije, taj dio odgovora bio je sadržan u ovoj rečenici;
Moto Matušić, odnosno serviseri koji tamo rade voze utrke i vjerujem da minimalno iz tog razloga ipak nešto znaju o mehanici.
 
joke said:
Moto Matušić, odnosno serviseri koji tamo rade voze utrke i vjerujem da minimalno iz tog razloga ipak nešto znaju o mehanici.

Ta ista gospoda, tj. Saša konkretno mi je rekao kad sam ga zvao nakon sto se nisam mogao maknuti sa ceste da je to nemoguće da prednji kotač blokira i da ako dodju po njega sa svojim kombijem i sve bude u redu da će mi naplatit prijevoz na što sam ja totalno popizdio. Kao da sam ja neki mulac koji se prvi puta sreće sa mehanikom i motorom i sada stojim nasred grada i sanjam da se motor ne može maknut sa mjesta.
 
Dave said:
...i da ako dodju po njega sa svojim kombijem i sve bude u redu da će mi naplatit prijevoz na što sam ja totalno popizdio.

to ce ti naplatiti bilo koji serviser u svijetu
 
I onda neka netko kaže da je aprilia motor, bez uvrede to je zbilja kanta , ako se to dešava novom daj zamislite nakon 5 ili 10 g (ako to uopće doživi) :palacdolje:
 
vekyzzr said:
I onda neka netko kaže da je aprilia motor, bez uvrede to je zbilja kanta , ako se to dešava novom daj zamislite nakon 5 ili 10 g (ako to uopće doživi) :palacdolje:

Problemi se višestuko češče pojavljuju na novijm vozilima(uljučujuči automobile i ostala prevozna sredstva), nego na starijim vozilima. Upravo zato i služi garancija. U današnje vrijeme hiperprodukcije, bilo što se može desiti bilo kome.
Ukoliko se možeš prisjetiti prije nekoliko godina su 2 poduzetnika prijetila da će zapalit svoje nove Mercedese pred zgradom uvoznika.

Bez uvrede, ti kao 18. godišnjak teško možeš davat ocjene o tome što je kanta, a što ne.

Za ostale informacije o Apriliji pogledaj tekst u mom potpisu