Dave
New member
Kupih novi RS 125 i evo prvi dan problema. Blokira prednji disk iz
nepoznatog razloga. Nakon cca 10km voznje prednji kotac pocne sam kociti
tako da kad stanem svom svojom snagom ga ne mogu gurnuti naprijed niti
nazad. Desilo mi se to jucer, kad sam ga isao registrirati i danas. Jucer
jedva nakon par minuta izgurao motor u stranu i nakon sto se malo ohladi,
tj. prode cca 10 minuta funkcionira normalno. Jedino cudno sto sam primjetio
je razliveno ulje od upside-down vilice po felgi jucer a danas po nosacu
kocione celjusti. Serviseri jucer ustvrdili da je sve OK sa semeringom
vilice a danas opet isti problem pa su rekli da ce vidjeti. Meni se ne cine
presposobni pa eto da pitam ovdje, dali je moguce da se to desava zbog
razljevanja ulja iz vilice po disku, pa da radi nekakav efekt pregrijavanja
i sirenja plocica ili su plocice mozda prestisnute uz disk pa kad se ugriju
se one same sire, te automatski na taj nacin stiscu disk?! Motor je kupljen
u Moto Matusicu (ELCOMAT doo Matulji).
E da, danas takodjer kad sam stajao mi se po cesti i ispusnoj grani izlio
antifriz te se digao veeliki bijeli dim kao da se motor zapalio. Ugasio ga,
motor se ohladio i poslje sve OK. Jel taj moj motor mozda ne podnosi rad dok
stoji na mjestu posto nema zracnog hladjena posto prije nego sto se to
desilio je stajao na mjestu sa upaljenim motorom.
BTW ako ima tko novu RS125cu kakva su vasa iskustva? Pitao sam ako mogu
zamjenit za nesh drugo posto sam jako nezadovoljan sa djubretom od motora
ali sva gospoda u Splitu u zastupnistvu kao i ovdje u Rijeci u Moto matusicu
to ne odobravaju. Inace motor fenomenalno izgleda i ide ali da nov motor
radi takve probleme mislim da nije u redu.
PS: Motor je katastrofa za gradsku upotrebu jer ga trebas zagrijavat sa
turiranjem par minuta prije voznje a ako slucajno kreces sa cca 4000 okretaja gas
prestane loviti i djubre se ugasi kolko god turirao (osim ako stisnes
kvacilo i turiras). Takodjer ne smijes ga pustit da radi u leru jer će se motor preuljit i ne moze se vise upaliti dok se svjecica ne ocisti ili promjeni. Ja sam ga pustio da radi u leru na minutu i sam se ugasio da se spasi!
nepoznatog razloga. Nakon cca 10km voznje prednji kotac pocne sam kociti
tako da kad stanem svom svojom snagom ga ne mogu gurnuti naprijed niti
nazad. Desilo mi se to jucer, kad sam ga isao registrirati i danas. Jucer
jedva nakon par minuta izgurao motor u stranu i nakon sto se malo ohladi,
tj. prode cca 10 minuta funkcionira normalno. Jedino cudno sto sam primjetio
je razliveno ulje od upside-down vilice po felgi jucer a danas po nosacu
kocione celjusti. Serviseri jucer ustvrdili da je sve OK sa semeringom
vilice a danas opet isti problem pa su rekli da ce vidjeti. Meni se ne cine
presposobni pa eto da pitam ovdje, dali je moguce da se to desava zbog
razljevanja ulja iz vilice po disku, pa da radi nekakav efekt pregrijavanja
i sirenja plocica ili su plocice mozda prestisnute uz disk pa kad se ugriju
se one same sire, te automatski na taj nacin stiscu disk?! Motor je kupljen
u Moto Matusicu (ELCOMAT doo Matulji).
E da, danas takodjer kad sam stajao mi se po cesti i ispusnoj grani izlio
antifriz te se digao veeliki bijeli dim kao da se motor zapalio. Ugasio ga,
motor se ohladio i poslje sve OK. Jel taj moj motor mozda ne podnosi rad dok
stoji na mjestu posto nema zracnog hladjena posto prije nego sto se to
desilio je stajao na mjestu sa upaljenim motorom.
BTW ako ima tko novu RS125cu kakva su vasa iskustva? Pitao sam ako mogu
zamjenit za nesh drugo posto sam jako nezadovoljan sa djubretom od motora
ali sva gospoda u Splitu u zastupnistvu kao i ovdje u Rijeci u Moto matusicu
to ne odobravaju. Inace motor fenomenalno izgleda i ide ali da nov motor
radi takve probleme mislim da nije u redu.
PS: Motor je katastrofa za gradsku upotrebu jer ga trebas zagrijavat sa
turiranjem par minuta prije voznje a ako slucajno kreces sa cca 4000 okretaja gas
prestane loviti i djubre se ugasi kolko god turirao (osim ako stisnes
kvacilo i turiras). Takodjer ne smijes ga pustit da radi u leru jer će se motor preuljit i ne moze se vise upaliti dok se svjecica ne ocisti ili promjeni. Ja sam ga pustio da radi u leru na minutu i sam se ugasio da se spasi!