Aprilia RS4

Sportfighter

New member
Jesam li ja jedini tko je tuzan zbog ove vijesti? ili nas je vise kojima je zao da i aprilija odustaje od bitke protiv ekologije i nestaje dvotaktni rs 125 i zamjenjuje ga cetverotaktni rs4 upola manje snage?  :(
(derbi sasija sa smanjenim rsv4 oklopimai zadnjom gumom sirine ko malo bolji mountain bike)

Nekad je aprilija imala maste, sad treba stavit iste plastike na motor od 180 i 15 konja da bi ga neiskusni nabrijani klinci koji ga vide na televiziji kupili??  :shock:

Toliko uspomena sa ovim motorom a sad ide u povijest, jadni novi klinci  :palacdolje:

446201rs4125.jpg


http://www.motori.hr/EICMA_Aprilia_RS4_4462.html

 
naravno da je svima žao, pogotovo ljubiteljima cvaja, ode još jedna "legenda" cvaje polako u prošlost i dolazi nova "pila" sa prestrašnih 4T 125 kubika  :palacdolje: več se u RS topicu raspravlja o sličnosti sa derbijem, sličan je i cvaja model sa derbijem pa eto  :mrgreen: sad budu strašna prepucavanja koji 125 ide najbolje, samo neznam kaj budu sljedeće generacije mladih koji budu vozili sa A1 vozit, ili rabljeno ili 4T, kaj im bude strašna podloga za nekaj jače  :misli:
 
Peter Stingray said:
         Mogli ste u naslovu teme napisati da se radi o tom poluproizvodu,a ne ovako ja otvorio temu jer sam mislio da se radi o Audi RS4,i btw koga zanima što 2T aprilije odlaze u povijest,jedina dobra stvar im je bila što sam se naučio šrafiti po njima i zato danas znam dost dobro popravljati motor,a u buduće valjda neće to više biti potrebno,makar nikad se nezna,nisu ni 4T aprilje tak dugotrajne. :mrgreen:

Ako te ne interesira, ne komentiraj na takav kvazi-sarkastični način, već preskoči temu :wink:
 
          Dobro,ali sa nazivom teme sam u pravu jer ako samo RS4 piše to iritira,mora pisati i o kojem proizvođaču se radi,il se nadate što većem broju klikova.
 
ja sam jedan od onih kojima je jaaaaaaaaako žao!

ne samo za klasu 125, nego i za 250 još više, a o 500 da ni ne govorimo....
taman mislio kako bi mi kad skupim para rs250 mogao bit drugi motor... :(
 
Peter Stingray said:
          Dobro,ali sa nazivom teme sam u pravu jer ako samo RS4 piše to iritira,mora pisati i o kojem proizvođaču se radi,il se nadate što većem broju klikova.

Topic o automobilu na motori forumu bi se nalazio u odijeljenjima kao sto je "birtija" ili drugima, nikako u dijelu "generalno o motociklima".  :misli:

Ipak, radi manje mogucnosti zbunjivanja,"iritiranja" i prevelikog broja klikova, preimenovao sam topic, nadam se da je sada jasnije o cemu se radi.
 
Zbogom plavi dime.
Ako ništa,barem mogu reči da imam zadnju gen legendarne cvaje  :wink:

Šteta,šteta,ja sam  milsio da će aprilia ostati uzdanica 2t svijetla,gledajući da imaju 4t Derbija,pa mi je nekako logično bilo da Derbijem ruše problem eko krize dok Aprilia ostaje krema 125cc svijeta.
No eto,čini se da Piaggio grupacija tako ne misli

@peter-očekivao sam da će netko malo iskusniji razumjeti o čem se ovdje radi.
A to za šarafanje nije istina,kolega s našeg foruma(Ruda može svjedočiti) je prošao 19tkm bez ikakvog problema,i tek onda preventivno napravio zamjenu termogrupe,evo sad taj RS,ako se ne varam ima 48 tkm  :wink:

Druga stvar je kad neko lupi gljivu ili tako nešto pa ne poštela karb,dere motor na hladno itd.
To nisu rupe bez dna,samo motori na koje se pazit mora.
 
istina, je da se svi čudimo al vozi taj rs prilično muški i eto, ide fenomenalno i dosta kilometara..
Peter, možda je u tome i bio problem, što si se na njemu učio šarafiti  :mrgreen: ako ništa nisi znao ( ili vrlo malo ) nije ni čudo da si stalno imal popravke  :jesus: :mrgreen:
 
A i Marac je isao u RS-om u Češku (Brno) iz Međimurja-preko 500km u jednom smjeru...a ne štedi motor,ganja se po stazi i čini mi se da je preko 20 000km napravio bez generalke (y)
Pa nek netko kaze da je RS nepouzdan da ne smijes ic dalje grada :palacdolje:
Stvar je u vozacu i kako se brine o motoru....ako je netko divljak,taj će i nakovanj strgati :LOL:
 
Vidim da se ovdje nakotilo dosta dezinformacija ili eto, polovicnih informacija. Da RS4 je predstavljen, ali tko je rekao da se gasi proizvodnja RS125??

Sigurno da, nekad, kao mozda i svakog drugog modela, ali zasad ostaje u proizvodnji.
T.
 
joke said:
piaggio quality  :?

EICMA, prije par dana, novi RS4

S obzirom da si u sve upucen, pretpostavljam i da imas tocnu brojku koliko se ljudi uhvatilo za taj retrovizor?
I jos da dodam, ako imaju namjere kakve ti ocito imas, dobro je i izdrzao..
T.
 
tborzic said:
Vidim da se ovdje nakotilo dosta dezinformacija ili eto, polovicnih informacija. Da RS4 je predstavljen, ali tko je rekao da se gasi proizvodnja RS125??

Sigurno da, nekad, kao mozda i svakog drugog modela, ali zasad ostaje u proizvodnji.
T.

Ja sam osobno pitao hostesu na štandu, koja me uputila na osobu(mušku) zaduženu za tehničke informacije pjađa, koja je u stilu branda rekla "Ne znamo još ništa".
Dakle, nije ni potvrdio ni demantirao ponudu modela RS125 u 2011. godini, jer jednostavno takvu informaciju čak i on sad nema.
 
tborzic said:
S obzirom da si u sve upucen, pretpostavljam i da imas tocnu brojku koliko se ljudi uhvatilo za taj retrovizor?
I jos da dodam, ako imaju namjere kakve ti ocito imas, dobro je i izdrzao..
T.

Definitivno se za njega uhvatio manji broj ljudi nego za ostala vozila na sajmu, kojima nosač nije pukao, ako u obzir uzmemo "propuh" na štandu pjađa u odnosu na ostale predstavljene brandove.

P.S. I što ti znaš kakve ja namjere imam i po čemu su uprave tebi očite  :misli:
 
joke said:
Ja sam osobno pitao hostesu na štandu, koja me uputila na osobu(mušku) zaduženu za tehničke informacije pjađa, koja je u stilu branda rekla "Ne znamo još ništa".
Dakle, nije ni potvrdio ni demantirao ponudu modela RS125 u 2011. godini, jer jednostavno takvu informaciju čak i on sad nema.

Drago mi je da ti je hostesa na standu relevantan izvor, to moze objasniti podosta toga. A drugo, ljudi na standu u velikoj mjeri nisu upoznati, pa ni ovlasteni da raznim iksevima daju informacije o proizvodnji. Za to postoje sluzbeni cjenici, informacije, marketing, itd..
A za dobavljivost, evo, 2011 nije daleko, vidjet cemo jako brzo.
Po meni prodavat ce se 2T verzija dok ima potraznje, zarade te naravno (u ovom slucaju) zadovoljavanja homologacijskih propisa. Doduse ovo vrijedi za bilo sto, nevezano za motocikle.

T.
 
joke said:
piaggio quality  :?

EICMA, prije par dana, novi RS4

Tako je moj motor bio na izložbi,pa je netko sjedajući na nj odvalio štop.
Jeli i to pitanje pjađo kvalitete?  :wink:

Pusti da uđu u prodaju,pa onda pričaj.
Možemo sad debatirat do sutra koliko ljudi je ili nije zakačilo taj retrovizor,i na kraju ćemo saznati da ništa novo nismo saznali.  :wink:
 
joke said:
Definitivno se za njega uhvatio manji broj ljudi nego za ostala vozila na sajmu, kojima nosač nije pukao, ako u obzir uzmemo "propuh" na štandu pjađa u odnosu na ostale predstavljene brandove.

P.S. I što ti znaš kakve ja namjere imam i po čemu su uprave tebi očite  :misli:

U srijedu kad sam bio, bila je tolika guzva na standu Piaggio grupe da se velikom broju izlozenih vozila nije moglo (lako) pristupiti, posebno na Aprilia standu. Ljudi su cekali u redovima sto za slikavanje sto za jasenje po motorima. Uzevsi u obzir velicinu standa, sklon sam reci da je bio medju najposjecenijima.
Najveca sramota u smislu propuha je bila kod Yamahe, toliko da sam mislio da sam pogrijesio stand, ali opisivanje situacije na standu je za neku drugu temu, nema smisla se izlagati sankcijama od strane administratora teme i foruma.
Takodjer, vidio sam dva momka kako interesantno zadizu rep (plastiku ili sic) neke yamahe, koji, ili nije bio pricvrscen ili je bio slomiven.
Natrag na temu, mozes dovesti yamahu ili bilo koji motor po izboru (uz uvjet da je te klase), mogu ti za 30 sekundi demonstrirati cvrstocu retrovizora.

A kakve namjere imas, pa dovoljno je prolistati par tema unatrag i tvoju bol koju ti nanosi Piaggio, ali nema potrebe, ostavljam te da sam razmislis o tome.
T.
 
tborzic said:
U srijedu kad sam bio, bila je tolika guzva na standu Piaggio grupe da se velikom broju izlozenih vozila nije moglo (lako) pristupiti, posebno na Aprilia standu. Ljudi su cekali u redovima sto za slikavanje sto za jasenje po motorima. Uzevsi u obzir velicinu standa, sklon sam reci da je bio medju najposjecenijima.
Najveca sramota u smislu propuha je bila kod Yamahe, toliko da sam mislio da sam pogrijesio stand, ali opisivanje situacije na standu je za neku drugu temu, nema smisla se izlagati sankcijama od strane administratora teme i foruma.
Takodjer, vidio sam dva momka kako interesantno zadizu rep (plastiku ili sic) neke yamahe, koji, ili nije bio pricvrscen ili je bio slomiven.
Natrag na temu, mozes dovesti yamahu ili bilo koji motor po izboru (uz uvjet da je te klase), mogu ti za 30 sekundi demonstrirati cvrstocu retrovizora.

A kakve namjere imas, pa dovoljno je prolistati par tema unatrag i tvoju bol koju ti nanosi Piaggio, ali nema potrebe, ostavljam te da sam razmislis o tome.
T.
ne sekiraj se mestre...joke je prica za sebe...izgleda na nikad nece preboliti sto je otisao iz piaggio grupe.... :mrgreen: :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
ne sekiraj se mestre...joke je prica za sebe...izgleda na nikad nece preboliti sto je otisao iz piaggio grupe.... :mrgreen: :mrgreen:

Nije on meštar, on je stručnjak, i to vodeći

http://www.totalsplit.com/?page=tvrtke&idtvrtke=9041&idposl=0
 
tborzic said:
A kakve namjere imas, pa dovoljno je prolistati par tema unatrag i tvoju bol koju ti nanosi Piaggio, ali nema potrebe, ostavljam te da sam razmislis o tome.
T.

Znam da po "službenoj dužnosti" listate teme u kojima odgovaram, ali gle čuda, bol mi ne nanosi pjađo, nego patnja ljudi koji nasjedaju na marketing istog u Hrvata.
Kad već spominjemo Milano, tamo je situacija na tržištu upravo takva kakva bi trebala bit.
Slike tamošnjeg pjađocentra sam več stavljao ali ste ih obrisali pa je glupo da opet stavljam.