Aprilia RSV4, svjetsko predstavljanje, Misano, 01.04.

Pa kad spustiš ovaj remen dođeš na isto, samo što je ova druga slika photoshop, bar mi tako izgleda.
 
Razlika je i u samom vrhu repa.a šta se tiče nekog prestižnojeg modela pošto su talijani u pitanju mislim da bi nešto moglo biti.barem neka replika.dosad su oba rsv-a imale svoju neku posebnu ediciju
 
08.jpg
 
Vrlo interesantan motor. Danas smo cijeli dan bauljali oko boksova jer vozimo sutra no i bolje jer današnje vrijeme je bilo katastrofalno. Ukupno je palo 8 novinara i stvarno ne bi voljeli da se to desi sutra.

Izvukao sam si par natuknica sa konferencije za novinare gdje su puno pričali ljudi iz razvoja a i Alex Hoffman koji je od 2007 vrlo aktivan u razvoju motocikla.

Nekakva poveznica cijele večeri bi bila da je upravo racing tim i racing odjel zaslužan za sve detalje u ovom motociklu.

U kratko  :
Mašina...
- Kazetna gitriba, vadi se zajedno sa kuplungom
- velikim trudom i dugotrajnim proučavanjima dobili su manje vibracije od bilo kojeg in-line motora.
- V65 određen kao idealan kut da bi zauzeo minimalno mjesta. Planirali su 60 stupnjeva ali nisu uspjeli dobiti dovoljno velike usisne kanale pa je odluka pala na 65 stupnjeva.
-V rasporedom cilindara, na samo 225 mm širine dobili su veliki promjer klipa. Da je motor radni, cilindri bi bili široki 400 mm
- Mašina ima kontrabalansnu osovinu koja se rotira u suprotnu strnu od radilice i time su bilo kakve vibracije svedene na minimum.
-Blok je aluminijski a svi poklopci su magnezijski.
- cilj 70 kg teška mašina je postignut.
- interesantan detalj je da lanac razvoda vrti smao usisnu bregastu a rotacija se na ispušnu prenosi zupčanikom. Time su dobili puno manje naprezanje lanca razvoda i manji gubitak snage.
- manji gubitak snage su dobili i smanjenjem količine ulja te smanjenjem pritiska ulja. To je omogućilo manju pumpu za ulje. E sutra moram pitati kako su osigurali trajnost motora sa manjim pritiskom ulja. Jesu li zaslužni neki posebni materijali ili nešto drugo.
- Posebnu pažnju su posvetili kompresionom prostoru i izgledu klipova. Ventili su naravno titanski a kroz razne kompjuterske simulacije i u konačnici kroz razne testove su dobili idealni kompresioni prostor i oblik klipa. Kompresija je preko 13:1
- usisne kanale i ispušne kanale su prvo dugo kompjuterski simulirali na institutu, tek onda probali i nakon xy proba dobili idealno rješenje.

Sve gore napisano mi više izgleda kao izrada Superbikea nego komercijalnog motora.

Malo o šasiji.
Na serijskom motoru mogučnost promjene hvatišta mašine (pomicanje težišta), mogučnost promjene kuta zadnje vilice te podešavanej predtraga ili kuta prednje vilice.
Jako puno za jedan serijski motor pogotovo jer se to izvodi vrlo jednostavno. Izvadi se piksa, okrene na kontra stranu i gotovo. Za preciznija podešavanja se mijenjaju pikse.
Sve ono najmodernije i najrevolucionarnije su ugradili u motor. Svaki detalj izgleda savršeno i daleko od bilo kakvog poluproizvoda.

Malo pikanterija.
Klizna spojka najnovije generacije - sutra čemo je probat !
Full ride by wire kontrola gasa i to za svaki par cilindara dnosno injektora radi jedan elektromotor kontroliran svaki zasebno zbog što boljeg odgovora na gas.
3 moda rada motora.
1. track, sve otvoreno na 180 konja i maksimalni moment
2. sport, prva, druga i treča brzina su smanjenog momenta i odgovora na gas, a ostale su otvorene.
3. road, sve brzine su smanjene na 140 konja i dosta manji okretni moment.

Interesantno je bilo vidjeti i koje su sve rame imali u vidu. Zbog rentabilnosti su mnoge izbacili iz odluke pa je na kraju rama standardno mješavina kovanog i lijevanog aluminija no zbog puno jače čvrstoče, i rama i zadnja vilica su nešto teži nego oni na RSV1000
Cijela rama je 10.1 Kg a vilica 5.1 kg
Trebate vidjeti varove, to je stvarno savršeno obrađeno.
Kotači su 1 Kg, a diskovi 0.5 kg lakši nego na Mille.

Motor nema traction kontrola. Tu im je filozofija dosta slična kao sa Yamahom R1. Navodno je kontrola zadnjeg kraja toliko dobra da im traction kontrol još ne treba. Rekli su još jer je u razvojnoj fazi i u budučnosti će novi RSV-i sigurno imati traction control.

Sve u svemu, mene je motor impresionirao. Impresionirali su me mnogi detalji koji su stvarno rađeni iz ljubavi. E sad, kako će se motor pokazati u vožnji, vidjet ću ako nas sutra posluži vrijeme.

 
:shock: :shock: :shock:
auuuuuuu.... Saša ako ti ovako pišeš, kaj bu tek Kec rekao  :misli: :wink:
 
Još ni jednog dežurnog kritičara Aprilie nema na ovaj Sašin komentar  :misli: Možda su u  :yikes:
 
http://www.apriliabase.com/aprilia/vijesti/iz-svijeta/146-aprilia-rsv4-rasprodana-za-10-minuta
 
Frane said:
http://www.apriliabase.com/aprilia/vijesti/iz-svijeta/146-aprilia-rsv4-rasprodana-za-10-minuta

Aprilia RSV4 rasprodana za 10 minuta!
Petak, 07 Studeni 2008 13:34


:lolcry: Nove vijesti, ha?
 
joke said:
Sve sam sigurniji da talijanski mediji nisu imali prednost od jednog dana, več su jednostavno slali izvješča u realnom vremenu
apriliarsv4-11194-055-f.jpg

i yamaha kaciga u pozadini  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
yamahaš mora voziti talijana da bi bio dobar, kao što talijan mora viziti yamahu da bude najbolja
 
joke said:
Hebote mene bi bila sramota da me neko vak uslika a ja sam obicni hoby vozac a ovaj je neki prof  :LOL:

big_aprilia_rsv4_factory_test_track_8.JPG
 
Pogledaj malo bolje neke slične fotke od Valjana i Pellizzona, izgledaju skoro isto samo što su niži.