Aprilia SL 750 Shiver

vozdra raja  :D zanimaju me iskustva prednjih kočionih pločica, koje ste probali, koje da koje ne?
znači normalna vožnja netrebam neke "rejsig"

 
Probao sve,

brembo ipak vrh, a u smjesi sam se odusevio sa LA 8) kroz siroko temperaturno podrucje koce brutalnoooo, reko bi najboja cestovna plocica, cak bolja od potpuno trkace zbog rada i na niskim temperaturama. (y)

Koga zanima, ipak trkace jako grizu i punooo, puno je jaca zaustavna sila, ali u cestovnoj uporabi cak to nije ugodno i treba privikavanje da ne stisnete kocnicu jako :?
 

Attachments

  • primjer.jpg
    primjer.jpg
    143.9 KB · Views: 129
  • primjer 2.jpg
    primjer 2.jpg
    118.8 KB · Views: 117
Evo još jednog šljivara, uzeo ga prije par dana [emoji41]. Dobio s njim  Coocase kofer od 47 L i nosač pa ako nekom treba, dam ga po fer lovi [emoji3]
b22b6fa5cc757bb9cfa705628905f681.jpg


Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

 
sta ti znaci dobar. Ja prodajem svoga jer zelim uzeti enduro ali nema abs.
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/aprilia-shiver-750-750-cm3-oglas-27818985
 
Zanima me da li je netko mijenjao zadnje pozicije. Citam po talijanskim forumima i zvuci komplicirano (ali to su ipak talijani).
 
Uspio promijeniti, nije komplicirano ali je malo pimplavo. Potrebno je skinuti 4 vide iznad svjetla(2 koje drze plocu, i dvije koje drze bravicu), i jednu s donje strane koja fiksira poziciju svjetla. Sama lampica izadje bez problema. Prilikom vracanja sam zalijepio (iako nisam pobornik lepak tehnike) matice za bravicu sica da si olaksam buduca montiranja.
 

Attachments

  • IMG_20190711_184904-800x1066.jpg
    IMG_20190711_184904-800x1066.jpg
    251.6 KB · Views: 161
  • IMG_20190711_184817-800x1066.jpg
    IMG_20190711_184817-800x1066.jpg
    156.7 KB · Views: 156
  • IMG_20190711_180714-800x1066.jpg
    IMG_20190711_180714-800x1066.jpg
    242.6 KB · Views: 175
  • IMG_20190711_181302-800x1066.jpg
    IMG_20190711_181302-800x1066.jpg
    165.1 KB · Views: 131
  • IMG_20190711_184726-800x385.jpg
    IMG_20190711_184726-800x385.jpg
    128.4 KB · Views: 114
dragi shiveraši, nedavno sam imao kvar na shiveru da mi je upalio urgent service i nije htio niti pokrenut starter, ni relej ni pumpu goriva. uglavnom nalazio sam se na putovanju pa sam ga uspio paliti tako da bi na čas prekinuo plus na bateriji dok je ključ okrenut na kontakt. pumpa provrti, greška se ugasi motor pali i vozi do idućeg stajanja pa opet ista priča. malo je reć da sam ispizdio. kad sam došao doma  skužio da je baterija mrtva nakon 3 dana stajanja pa je sumnja pala na akumulator iako je vrtio jako fino. napunim bateriju i sve opet radi, ali kada sam stavljao sic morao sam jace ga pritisnuti jer sam petljao neki tail bag, upalila se pumpa goriva iz cista mira. Da ne duljim, snop kabela koji ide sa osigurača i releja je bio u kratkom spoju, tj dodirivali su se plusevi sa baterija na relej i sa releja na motor, a sic je pristiskao taj kabel. praktički kao da sam dao kontakt na motoru. to mi je pojelo akumulator kao prvo, a kao drugo nije pokrenuo pumpu jer se vec pokrenula ko zna kada pa komp ne želi dati startanje motora jer nešto nije uredu.

eto ako se ikome desi na putu takvo nešto , samo treba razmotati izolirku da dođe do dijela gdje su plusevi spojeni i izolirani termobužirom. dva su tamo jedan do drugog i kako su se trljali potrošio se bužir i plusevi se dirali, tj zaobilazili su relej. Lijepo to omotati novom izolirkom i vozi dalje. fix od 5 minuta.


140db15a0a65ae4468ab963d65546023.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=WzVxxXFnlNk&feature=youtu.be
 
Neznam da li je netko od vas imao iskustva s tim, ali sad kad sam mijenjao filter zraka primjetio sam da mi je skoro sva termo izolacijska folija s donje strane spremnika se doslovno... otopila. Zanima me da li netko mozda ima ideju s cim bi to bilo dobro zamijeniti
 
mat_pu said:
Neznam da li je netko od vas imao iskustva s tim, ali sad kad sam mijenjao filter zraka primjetio sam da mi je skoro sva termo izolacijska folija s donje strane spremnika se doslovno... otopila. Zanima me da li netko mozda ima ideju s cim bi to bilo dobro zamijeniti
https://www.ebay.com/itm/Auto-Roof-Heat-Shield-Foil-Car-Sound-Isolation-Deadener-Noise-Cover-Fender-Pilla/264396780119?hash=item3d8f46b257:g:ibgAAOSwlCFdKaYh
 
danijel-bj said:
https://www.ebay.com/itm/Auto-Roof-Heat-Shield-Foil-Car-Sound-Isolation-Deadener-Noise-Cover-Fender-Pilla/264396780119?hash=item3d8f46b257:g:ibgAAOSwlCFdKaYh

hvala 😊
 
Pozdrav, razmisljam o kupovini shivera 750, trenutno vozim kawasaki z300(to mi je prvi motor ako ne racunamo skutere i vozim ga evo vec trecu sezonu). Malo su mi razlicita iskustva sa shiverom od onoga sto sam uspio procitati na ovoj temi pa me interesuju vasa misljenja i komentari. Shivera sam probao u dva navrata(jedan te isti primjerak) sveukupno oko 1.5h voznje. Mene sad zanima je li svaki shiver puno vibrira, u odnosu na paralelna dva, na V2 nisam ocekivao ovoliko razlike sto se tice vibracija. Nevjerovatno mi je koliko I2 djeluje ugladjen u odnosu na V2, je li to normalno? Prakticno motor se samo u prvoj moze voziti ispod 3k rpm. I sad iskreno da vam kazem, nemojte me popljuvati na ovo, nisam osjetio neki privlacan karakter v2 masine. Puno mi je zanimljiviji bio recimo corssplane na hondi nc750  bez obzria na manjak snage ili recimo neki redni 4 koji poludi na visim obrtajima.. Druga stvar, ljudi se dosta zale na sport mod na shiveru, meni je iskreno on najvise odgovarao i sa njim je jedino bio zanimljiv za voziti. U rain modu je vrlo sam siguran sporiji od moje Kawe a touring je ok za po gradu. Polozaj sjedenja mi je onako, previsok realno, ne djeluje mi nikako dobar za agresivniju voznju, na kawi se sjedi dosta 'sportskije' i vise se ima osjecaja za prednji tocak, iako je sasija i ovjes dosta losiji.  Ja ne znam je li do konkretnog Shivera ili je potrebno vremena da se navikne i zavoli shiver ili ovo nije motor za mene.. Ne mogu nikako da dokucim sta je u pitanju. Svaki komentar i sugestija dobrodosli  :grin: