Aprilia sportcity 200, zamjenski akumulator

ilegalac

New member
Zna li netko koji akumulatori bi pasali. Orginalni košta prek 500 kn a ne daje mi se ta lova za nešto što realno ne vrijedi ni pol od toga  :palacdolje:
Imao sam problema sa paljenjem u kojem sam akumulator ispraznio do kraja i kad sam ga stavio punit, bio je pun za svega 3 h sa strujom od pol ampera, pa sam došao do zaključka da je dao svoje. I inače pri paljenju jako teško zavergla i ne želim da me opet ostavi u situaciji da ne mogu zapalit, a đubre nema kurblu. Ali zato ima indikator napona baterije gdje mogu gledati kako mi napon pada ispod 11 V  :x
Godina je 2006
 
Kupio sam Unibat akumulator prije nekoliko mjeseci (tip CB7-A) i uspostavilo se je da je tako loš da sam na kraju  ipak morao staviti orginalni Aprilijin za 530 kn. Kolega je stavio na Beverlyja Unibat akumulator i pregorio mu je regler nakon nekog vremena. Izgleda da imaju jako mali otpor, što mi je potvrdio i serviser.
Meni je regler preživio, ali je akumulator fakat bio loš. Uvijek je bila lutrija da li će zapalit ili ne. Tak da izbjegavajte te akumulatore, jer ćete na kraju proči skuplje  :palacdolje:  Ja nisam ni sanjao da novi akumulator može biti tolko u qurcu.
Sa originalnim je sve u redu.
 
ilegalac said:
Kupio sam Unibat akumulator prije nekoliko mjeseci (tip CB7-A) i uspostavilo se je da je tako loš da sam na kraju  ipak morao staviti orginalni Aprilijin za 530 kn. Kolega je stavio na Beverlyja Unibat akumulator i pregorio mu je regler nakon nekog vremena. Izgleda da imaju jako mali otpor, što mi je potvrdio i serviser.
Meni je regler preživio, ali je akumulator fakat bio loš. Uvijek je bila lutrija da li će zapalit ili ne. Tak da izbjegavajte te akumulatore, jer ćete na kraju proči skuplje  :palacdolje:  Ja nisam ni sanjao da novi akumulator može biti tolko u qurcu.
Sa originalnim je sve u redu.
...cek malo....na skuter 200 ccm 4 t stavio si akumulator od 7 ah  :shock: ? Pa kako ocekujes da on radi kad na taj motor ide 12 ah...(ako govorimo o sportcity-ju 200)...... :misli:
 
Po deklaraciji je 8 Ah. Mislim da je mjerodavnija ona vrijednost cca, a to je koliku struju može dat. Ta vrijednost je ista kao i kod originalnog.
Nemoj se ti osjećat prozvan zbog ovog što sam napisao. Informaciju si mi dao u najboljoj namjeri  (y)
Htio sam samo upozorit ljude da budu oprezni sa Unibat akumulatorima. Možda ti imaš drugačija iskustva. Frend i ja smo se opekli.
 
ma nije bed....jedino sam htio reci da na njega ide minimalno 10 ah akumulator......ono cca (cold cranking amperes) je maksimalna snaga koju baterija moze dati u odredjenom momentu....prilikom verglanja u hladnijim uvjetima(zimskim).....Ja vec imam na svome motoru 3 zimu unibatt akumulator...i radi bez beda..a i dosta sam montirao bas tih akumulatora...tak da mi je cudno....A na kraju krajeva...ima i neko jamstvo taj proizvod....Naravno da regler moze crknuti...pogotovo ako se montira baterija sa neodgovarajucim kapacititom....(drugacija od propisane snage)... :?
 
ilegalac said:
Kupio sam Unibat akumulator prije nekoliko mjeseci (tip CB7-A) i uspostavilo se je da je tako loš da sam na kraju  ipak morao staviti orginalni Aprilijin za 530 kn. Kolega je stavio na Beverlyja Unibat akumulator i pregorio mu je regler nakon nekog vremena. Izgleda da imaju jako mali otpor, što mi je potvrdio i serviser.
Meni je regler preživio, ali je akumulator fakat bio loš. Uvijek je bila lutrija da li će zapalit ili ne. Tak da izbjegavajte te akumulatore, jer ćete na kraju proči skuplje  :palacdolje:  Ja nisam ni sanjao da novi akumulator može biti tolko u qurcu.
Sa originalnim je sve u redu.

Jesi kupio originalni akumulator u toga servisera koji ti je potvrdio da ne valjaju unibat akumulatori  :misli:
 
neznam sta fali unibat akumulatorima,ali ajde dobro,nego brate mili gdje izvuce cifru 530kn :misli: u piaggio original akumulator 12V 12Ah sam ja platio 290kn,cijena mu je 310 ako se ne varam i dobio sam neki popust tako da me izasao 290kn...ne kazem da lazes nego si se zaletio,za taj piaggio akumulator sam i ja na jednom drugom piaggio mjestu dobio informaciju da kosta oko 500kn i odem u drugi piaggio i platim 290kn,tko je tu lud :misli:
 
vickodu said:
Jesi kupio originalni akumulator u toga servisera koji ti je potvrdio da ne valjaju unibat akumulatori  :misli:
Znam da će svaki serviser srati po zamjenskim dijelovima, ali u ovom slučaju se poklopilo rikavanje frendovog reglera i to što je serviser reko o Unibatima
malaguti said:
neznam sta fali unibat akumulatorima,ali ajde dobro,nego brate mili gdje izvuce cifru 530kn :misli: u piaggio original akumulator 12V 12Ah sam ja platio 290kn,cijena mu je 310 ako se ne varam i dobio sam neki popust tako da me izasao 290kn...ne kazem da lazes nego si se zaletio,za taj piaggio akumulator sam i ja na jednom drugom piaggio mjestu dobio informaciju da kosta oko 500kn i odem u drugi piaggio i platim 290kn,tko je tu lud :misli:
Tolko sam ga platio. Ok možda bih našo i jeftinje, al mi je bio pun kufer zajebancije sa akumulatorima pa sam samo pljuno lovu  :p A i ta prodavaonica mi je najbliža  :mrgreen:
 
Znaju regleru otići i na originalnim baterijama  :wink:
 
što se tiče original piaggio akumulatora, mene su za beva tražili cca 450 kn, 12V 12Ah u skutermotu na pešćenici u zgb. ja trenutno imam zamjenski akumulator Rider iz autokreše koji sam platio cca 220 kn i izuzetno sam zadovoljan s njime. čudi me da ste se tako opekli sa unibatom jer znam par ljudi koji ga imaju i zadovoljni su s njime, a i često se preporuča baš taj akumulator na razno raznim forumima kao dobar zamjenski akumulator.
 
Dario_87 said:
što se tiče original piaggio akumulatora, mene su za beva tražili cca 450 kn, 12V 12Ah u skutermotu na pešćenici u zgb. ja trenutno imam zamjenski akumulator Rider iz autokreše koji sam platio cca 220 kn i izuzetno sam zadovoljan s njime. čudi me da ste se tako opekli sa unibatom jer znam par ljudi koji ga imaju i zadovoljni su s njime, a i često se preporuča baš taj akumulator na razno raznim forumima kao dobar zamjenski akumulator.
tako je.....zato mi je i cudno...puno puta akumulator strada radi neispravne el instalacije....ili ako se ne pridrzava pravila o njegovom formiranju...i stavljanju u prvi "pogon ".... :wink:
 
Kao prvo: Tema je stara 4 mjeseca....Kao drugo pokusavamo odgodnetnuti zasto je crkla nova baterija....ostale komentare...ko je sto gdje kupio...i kolikoje platio...i koji je popust nažicao...ne spadaju u ovaj topic....za te spike imate birtiju.... (y)
 
bmw m 5 said:
Kao drugo pokusavamo odgodnetnuti zasto je crkla nova baterija
Nakon što sam formirao akumulator i stavio ga na punjenje, neko vrijeme je bilo sve u redu a onda su počeli simptomi ko i prije. Kad bi htio upaliti motor, u trenutku uključenja anlasera bi se znalo sve zgasit. Onda bi malo protresao motor i tad bi upalio, ali teško. Stalno se je ponašao kao da je poluispražnjen. Tak da sam ga par puta nadopunjavao. Onda mi je kompa rekao da je imao isti takav i da mu je riknuo regler, nakon čega sam odlučio staviti originalni. I sad više nema problema.
E sad, da li je uzrok tih problema što mi je akumulator opao (sa visine 20-tak cm) dok još nije bio formiran, ili  Piaggio elektrika ne podnosi Unibat akumulatore ili je trebalo staviti jačega  :neznam: