Aprilia Tuareg 600 Wind

Kuruz

New member
E ovako:

imam problem sa strujom "bar ja mislim" sa motociklom Aprilia Tuareg 600 Wind 1991 godina.

Kad palim motor ujutru nece da upali zato sto nekad nema struje na svecici (zarulji), i on kad izgubi struju ja par puta dok verglam pritiskam prekidac RUN na on i off, i onda nakon nekoliko sekundi dobije struju i upali.

Takodje mi se tokom voznje krene gasiti motor prvo krene jako pucati iz auspuha i onda se ugasi. I ja opet onda tokom verglanja pritaskam prekiadc Run i onda upali.

E sad ko se razumije dobro u rotax masine da mi pomogne da rijesim ovaj problem i da mi kaze sta je u pitanju.

Hvala unaprijed,

Pozdrav.......
 
Kuruz said:
E ovako:

imam problem sa strujom "bar ja mislim" sa motociklom Aprilia Tuareg 600 Wind 1991 godina.

Kad palim motor ujutru nece da upali zato sto nekad nema struje na svecici (zarulji), i on kad izgubi struju ja par puta dok verglam pritiskam prekidac RUN na on i off, i onda nakon nekoliko sekundi dobije struju i upali.

Takodje mi se tokom voznje krene gasiti motor prvo krene jako pucati iz auspuha i onda se ugasi. I ja opet onda tokom verglanja pritaskam prekiadc Run i onda upali.

E sad ko se razumije dobro u rotax masine da mi pomogne da rijesim ovaj problem i da mi kaze sta je u pitanju.

Hvala unaprijed,

Pozdrav.......
razmontiraj rucku di je on/off prekidac, pospricaj lagano kontakte/prekidac s wd40 i namontiraj nazad. meni je to pomoglo
 
lemoo said:
  pa ja bih prvo pokusao promijeniti kill switch , tj prekidac on off

Pokusavao sam stavljati drugi prekidac al opet isto, takodje sam spojio direkt zice i nebaca varnicu a inace bi trebala biti varnica na svecici kad se spoji direkt.
 
jolly the roger said:
razmontiraj rucku di je on/off prekidac, pospricaj lagano kontakte/prekidac s wd40 i namontiraj nazad. meni je to pomoglo

Pokusacu pospricati wd sprejom.
 
Kuruz said:
Pokusavao sam stavljati drugi prekidac al opet isto, takodje sam spojio direkt zice i nebaca varnicu a inace bi trebala biti varnica na svecici kad se spoji direkt.

  :misli:  pa ako su zice spojene ili spojene na ramu onda nemas iskru
   
            a ako je kill switch otvorena sklopka , tj zica nista nedira onda imas iskru na svjecici  koliko se ja sjecam.....
 
jolly the roger said:
razmontiraj rucku di je on/off prekidac, pospricaj lagano kontakte/prekidac s wd40 i namontiraj nazad. meni je to pomoglo

Pospricao WD sprejom, nazalost bezuspjesno. Da li bi mozda moglo biti do elektronike (CDI) ili bobine?
 
jolly the roger said:
pa trebao bi imati, to vecina motora od kasnih 80ih na ovamo ima, da ljudi nebi kretali sa spuštenom nogarom...

Ja sam jos prije pregledao dal nema osigurac na nogari, i nisam ga nasao, i ja sam se bio zacudio kako je to moguce da nema osigurac na nogari.