Aprilia Tuareg 660

Odličan je Tuareg za vozit, od tih dvocilindričnih ADV motora najokretniji i sa najmanjim osjećajem težine, od onih koje sam probao, naravno.
Potrošnja?
 
Odličan je Tuareg za vozit, od tih dvocilindričnih ADV motora najokretniji i sa najmanjim osjećajem težine, od onih koje sam probao, naravno.
Vjerujem da je ! Vidim po reviewima same pohvale, pogotovo baš u tom smjeru CoG na terenu ! Dizajn, pravi talijan. Bio mi je taj motor doslovno u finale izboru između WR T7, no ipak sam išao na Yamahu iz drugih raznoraznih razloga.
Koliko vidim, jedino "breme" tog motora je što je natpis "Aprilija" na njemu !

Volio bih ga jednog dana probati na terenu ! Iako sa mojih 191cm treba mi ipak nešto viši stroj.
 
A oko 4.5-5.0 litara prosječno, na otvorenoj cesti i manje ako ne tiskaš, nije baš da računam to često ...
Mislim da je to najmanji potrošač u adv kategoriji , 13.5:1 kompresija ! Ima li knock senzor da si podesi tajming na lošem gorivu ?
 
Vjerujem da je ! Vidim po reviewima same pohvale, pogotovo baš u tom smjeru CoG na terenu ! Dizajn, pravi talijan. Bio mi je taj motor doslovno u finale izboru između WR T7, no ipak sam išao na Yamahu iz drugih raznoraznih razloga.
Koliko vidim, jedino "breme" tog motora je što je natpis "Aprilija" na njemu !

Volio bih ga jednog dana probati na terenu ! Iako sa mojih 191cm treba mi ipak nešto viši stroj.

Da, svatko sebi obzirom na visinu traži ergonomski optimalan motor. T7 sam imao prije Tuarega, nemam nikakvih primjedbi na njega, osim što
je jako top-heavy, i bilo mi je teško podignuti ga sam kada se prevrnem. I neki opći dojam u vožnji je da Tuareg djeluje osjetno lakši, iako zapravo
imaju isto kg i praktički jednak ground clearance. Performanse su im podjednake, nema tu neke bitne razlike, Tuareg ima malo kraći završni prijenos,
kažu tko vozi po autocesti da potrošnja dosta raste na većim brzinama, ja se doduše vrlo rijetko vozim po autocesti. Da li ima knock senzor, ne znam. (y)
 
  • Like
Reactions: max-damage
Da, svatko sebi obzirom na visinu traži ergonomski optimalan motor. T7 sam imao prije Tuarega, nemam nikakvih primjedbi na njega, osim što
je jako top-heavy, i bilo mi je teško podignuti ga sam kada se prevrnem. I neki opći dojam u vožnji je da Tuareg djeluje osjetno lakši, iako zapravo
imaju isto kg i praktički jednak ground clearance. Performanse su im podjednake, nema tu neke bitne razlike, Tuareg ima malo kraći završni prijenos,
kažu tko vozi po autocesti da potrošnja dosta raste na većim brzinama, ja se doduše vrlo rijetko vozim po autocesti. Da li ima knock senzor, ne znam. (y)
Koliko si visok ?
Ma da, potrošnja ode na 7L na 140+ bez problema na T7. virujen da je i na ostalim motorima u toj kubikaži slicno. Ja sam na T7 stavio 16T prednji , upravo radi ceste i duljih putovanja. Ako pogledaš na gearcommander i usporediš T7 i MT7 s istim agregatom, T7 i sa 16T i dalje nešto kraći prijenos(cca 1% manje). Tvornički je 15T, te je prijenos 7.5% kraći od MT, što je blesavo. Ciljali su baš offroad. Sad kad sam cijeli motor otvorio i remapirao, 16T mi se vratilo na 15T, barem to osjećam u guzici objektivno :D ali zato imam 500K manje obrtaja na 140kmh više iskoristivije prve dvije brzine.

Prijatelj mi je nedavno kupio T7 obični te smo toliko vremena i novaca utrošili na snižavanje istog nebi mu ispasao, zato mislim da bi mu out-of-the box tuareg više legao. Na WR se nije mogao ni očima popet :ROFLMAO: .sad opet i dalje vice da mu je visok (sic + dogbonsi) njegov t7
Trebalo bi usporediti WR i Tuareg
 
Koliko si visok ?

Prijatelj mi je nedavno kupio T7 obični te smo toliko vremena i novaca utrošili na snižavanje istog nebi mu ispasao, zato mislim da bi mu out-of-the box tuareg više legao. Na WR se nije mogao ni očima popet :ROFLMAO: .sad opet i dalje vice da mu je visok (sic + dogbonsi) njegov t7
Trebalo bi usporediti WR i Tuareg

Visok sam 183 cm.
 
  • Like
Reactions: max-damage
Koliko si visok ?
Ma da, potrošnja ode na 7L na 140+ bez problema na T7. virujen da je i na ostalim motorima u toj kubikaži slicno. Ja sam na T7 stavio 16T prednji , upravo radi ceste i duljih putovanja. Ako pogledaš na gearcommander i usporediš T7 i MT7 s istim agregatom, T7 i sa 16T i dalje nešto kraći prijenos(cca 1% manje). Tvornički je 15T, te je prijenos 7.5% kraći od MT, što je blesavo. Ciljali su baš offroad. Sad kad sam cijeli motor otvorio i remapirao, 16T mi se vratilo na 15T, barem to osjećam u guzici objektivno :D ali zato imam 500K manje obrtaja na 140kmh više iskoristivije prve dvije brzine.

Prijatelj mi je nedavno kupio T7 obični te smo toliko vremena i novaca utrošili na snižavanje istog nebi mu ispasao, zato mislim da bi mu out-of-the box tuareg više legao. Na WR se nije mogao ni očima popet :ROFLMAO: .sad opet i dalje vice da mu je visok (sic + dogbonsi) njegov t7
Trebalo bi usporediti WR i Tuareg

Ja mislim da si ti falija kupit motor.
 
On je 173. Jel ima opcija na Tuaregu nižih dogbonsa (tvornički) ? Baš čitam kako su izveli tank nisko i položaj filtera zraka pa vjerujem da ima blesavo specifičan zvuk intake-a :) ?

Nema tvornički opcija nižih dogbonsa, što ne znači da netko ne radi aftermarket. Ali osobno mislim da ga ne treba spuštati, nema da te valja na bok.
Da, ima onaj zvuk usisa kada se doda malo jači gas. (y)
 
Gleda jednog za kupiti. Ciena odlicna. Ali onda san nas video od lika stae navea brdo gresaka. Nakon toga samo upisa Aprilia Tuareg 660 problems i izade mi ovo😏

The common Aprilia Tuareg 660 problems are oil leaks, an uncomfortable stock seat, an overheating engine, a lack of Aprilia service and support, the stock skid plate is not good, working fine only on premium fuel, issues in smooth shifting of gears, vibration, and weak front brakes, idling and stalling issues due to ...


U opisu videa je navea sve probleme pa se moze prebacivati na videu...
 
Gleda jednog za kupiti. Ciena odlicna. Ali onda san nas video od lika stae navea brdo gresaka. Nakon toga samo upisa Aprilia Tuareg 660 problems i izade mi ovo😏

The common Aprilia Tuareg 660 problems are oil leaks, an uncomfortable stock seat, an overheating engine, a lack of Aprilia service and support, the stock skid plate is not good, working fine only on premium fuel, issues in smooth shifting of gears, vibration, and weak front brakes, idling and stalling issues due to ...


U opisu videa je navea sve probleme pa se moze prebacivati na videu...

Ovako, idling and staling issues je bio na prvoj godini modela, poslije je uploadan drugi softver, nema više toga, radi ko sat. Stock skid plate, to valjda
ne valja ni na jednom motoru, Vibracije ? Ne znam, kod mene ih nema. Overheating engine - to sa desne strane malo grije katalizator, otprilike kao
na zračnim BMW boxrima, nije to nešto strašno. A serijsko sjedalo je sasvim ok, nije da je fotelja ali je recimo dosta bolje nego stock na T7. Mjenjač
jest tvrđi, s vremenom se razradi, sada je sasvim ok, no definitivno je tvrđi nego na japancima. Probaj vozit. Ni ja ne bi kupio polovni iz prve godine
proizvodnje. Neko moje viđenje za sada. Ima čuda videa sa test vožnji i usporedbi sa ostalim motorima klase.
 
Last edited:
Ovaj je iz veljace 2022. Toe valjda ta prva godina proizvodnje🤔
Koe je tvoa godiste?
 
Ovaj je iz veljace 2022. Toe valjda ta prva godina proizvodnje🤔
Koe je tvoa godiste?

Isto 2022 proizvodnja, kupljen 2023, sa novijom mapom. Probao sam oba, nema na novijem nikakvog stalinga, a ako i kupiš stari, lagano
ti u servisu uploadaju novu mapu. Od svih tih boljki, jedino je značajan problem sa semeringom pumpe vode, to je znalo na prvim modelima
zajebavat, rješavalo se u garanciji, jednostavan zahvat. Te boljke tipa neudoban sic ili loš šuspleh, to je bez veze spika, šuspleh staviš drugi a
sic nije nešto jako neudoban, a imaš u ponudi i konfort sic. Da je T7 vjerovatno pouzdaniji motor, slažem se, no Tuareg je bitno lakši za vozit i
bolje izbalansiran, i nema onog top-heavy feelinga koji je kod T7 jako izražen. Ima na Tuaregu tih sitnica koje znaju rikavat, jbga talijan je to.
Nekom nešto odgovara, nemaju svi ni iste kriterije ni očekivanja. A to da je podrška i servis slaba točka, to stoji, to u startu znaš da je tako. :LOL:

Ovo je jedan od objektivnijih test vozača.

 
Last edited:
  • Like
Reactions: Igor28 and roberto
Isto 2022 proizvodnja, kupljen 2023, sa novijom mapom. Probao sam oba, nema na novijem nikakvog stalinga, a ako i kupiš stari, lagano
ti u servisu uploadaju novu mapu. Od svih tih boljki, jedino je značajan problem sa semeringom pumpe vode, to je znalo na prvim modelima
zajebavat, rješavalo se u garanciji, jednostavan zahvat. Te boljke tipa neudoban sic ili loš šuspleh, to je bez veze spika, šuspleh staviš drugi a
sic nije nešto jako neudoban, a imaš u ponudi i konfort sic. Da je T7 vjerovatno pouzdaniji motor, slažem se, no Tuareg je bitno lakši za vozit i
bolje izbalansiran, i nema onog top-heavy feelinga koji je kod T7 jako izražen. Ima na Tuaregu tih sitnica koje znaju rikavat, jbga talijan je to.
Nekom nešto odgovara, nemaju svi ni iste kriterije ni očekivanja. A to da je podrška i servis slaba točka, to stoji, to u startu znaš da je tako. :LOL:

Ovo je jedan od objektivnijih test vozača.

Lako za sic i skid plate, strah me da ne bude otkazivanja u voznji negdi malo dalje od kuce. Stvarno mi se motor svida i po testovima bi moga bit bolji od T7 na terenu. U subotu cu probat uzet jednog na probnu voznju pa vidit kako mi pase. Da su bar grafike minjali za 2023. pa da znam dae update odraden. Koliko daju garancie?
 
Lako za sic i skid plate, strah me da ne bude otkazivanja u voznji negdi malo dalje od kuce. Stvarno mi se motor svida i po testovima bi moga bit bolji od T7 na terenu. U subotu cu probat uzet jednog na probnu voznju pa vidit kako mi pase. Da su bar grafike minjali za 2023. pa da znam dae update odraden. Koliko daju garancie?

Mislim da je 1 godina. A koliko si visok ?

Ovaj leek ima isto odlične snimke, manje više svih tih ADV motora .

 
Last edited:
  • Like
Reactions: roberto