Aprilia Tuono 1000 R problem statora

Tuono1234

New member
Molim savjet; arilia tuono 1000 r 2007 g. imam problem statora. Već mi je 3. put izgorio stator. Dva puta je premotan tako da sad nisam pametan što napraviti. Novi original od aprilie košta 730 Eur. Po internetu gledam rics'ov ili RMSTATOR koji dođu oko 200 USD (zamjenski). Dva puta su stator premotali, ali mi se čini da je problem u laku. Preslabo je lakiran za visoku temperaturu.
Molim savjet u vezi toga. Od zadnjeg premotavanja napravio sam 4000 km.
 
Tuono1234 said:
Molim savjet; arilia tuono 1000 r 2007 g. imam problem statora. Već mi je 3. put izgorio stator. Dva puta je premotan tako da sad nisam pametan što napraviti. Novi original od aprilie košta 730 Eur. Po internetu gledam rics'ov ili RMSTATOR koji dođu oko 200 USD (zamjenski). Dva puta su stator premotali, ali mi se čini da je problem u laku. Preslabo je lakiran za visoku temperaturu.
Molim savjet u vezi toga. Od zadnjeg premotavanja napravio sam 4000 km.

nikad niko nije premoto stator za motor da traje ko originalni..trazi polovan ako nemas love za novi.. sto novije godiste bolji
 
Tuono1234 said:
Molim savjet; arilia tuono 1000 r 2007 g. imam problem statora. Već mi je 3. put izgorio stator. Dva puta je premotan tako da sad nisam pametan što napraviti. Novi original od aprilie košta 730 Eur. Po internetu gledam rics'ov ili RMSTATOR koji dođu oko 200 USD (zamjenski). Dva puta su stator premotali, ali mi se čini da je problem u laku. Preslabo je lakiran za visoku temperaturu.
Molim savjet u vezi toga. Od zadnjeg premotavanja napravio sam 4000 km.
Piagio Split
uzmi novi original
 
Do sada samo 550 kn,bivši vlasnik premotao 2 puta.Drugi  put  par dana nakon što sam ga kupio pa ga je on dao premotat a ja sam platio skidanje i montažu.
 
Znaci ponovit cu, tko god ima slicni problem, Sip Moto Servis to rijesi za cca 450 eura, ide SVEEE novo i NEMA vise problema, tj. danas cu nazvati neke nakon godina voznje da pitam 8)
 
Tuono1234 said:
Molim savjet; arilia tuono 1000 r 2007 g. imam problem statora. Već mi je 3. put izgorio stator. Dva puta je premotan tako da sad nisam pametan što napraviti. Novi original od aprilie košta 730 Eur. Po internetu gledam rics'ov ili RMSTATOR koji dođu oko 200 USD (zamjenski). Dva puta su stator premotali, ali mi se čini da je problem u laku. Preslabo je lakiran za visoku temperaturu.
Molim savjet u vezi toga. Od zadnjeg premotavanja napravio sam 4000 km.


Ovako...... prvo i osnovno, prematanjem statora se neće riješiti problem. Generator stvara 500 W i to je previše. Rotor statora previše magnetizira stator i stvara velike temperature. Temperature u deklu su previsoke za bilo koji lak na žici. Ako se voziš u ljetnim mjesecima gradom..... stani- kreni, namotaji će vrlo brzo izgorit.
Treba napomenuti da oni koji motor ne koriste u gradskoj vožnji konstantno, već samo na duljim relacijama, nemaju nikakvih problema sa namotajima.

Aprilia je sama uvidjela problem te su na modelima 2009. počeli ugrađivati sistem punjenja od 370 W.



Problemu treba prići na način da se proba smanjiti temperatura dekla......... Ako se temp. smanji i za samo 20 stupnjeva, to može biti presudno jer lak na žici trpi cca 150 stupnjeva, a temperatura unutar dekla često prelazi i 170 stupnjeva.

Tri načina pristupa problemu:

1. Kupiti kompletno novi rotor i stator u apriliji koji je update. Stvara 370 W, a ne 500 i samim time su temp. unutar dekla puno manje i time bi se riješio problem. Igra košta cca 6500 kn i mislim da imaju u piaggiu hr jedan komplet na zalihi. Part number tog poboljšanog generatora je AP0296988

2. Druga varijanta da bi se smanjila temperatura dekla je, ugradnja jednog od reglera koji rade na principu serijskog spoja. Odnosno, kad je aku pun, regler odspaja sistem punjenja i generator se vrti u prazno te su automatski temperature dekla manje. Ugradnjom takvog reglera se može postići da temp. unutar dekla bude cca 130-140 stupnjeva. Za tuono je najbolji compufire 55402 regler (ima sad i 55403) koji paše na šaraf i ne zahtijeva nikakve preinake. Košta cca 200 USD i stvarno je ok stvar. Stabilizira napon punjenja, i za razliku od OEM reglera, uopće se ne grije. Nakon dugotrajnog maltretiranja gradom, bude samo mlak.

Tom regleru se može pridružiti i ovo što je frx stavio za hlađenje uljem unutar dekla i time se temp. unutar dekla može spustiti za još cca 10-15 stupnjeva.


3. Probati pronaći s razbijenih modela 2009. (srebrni i narančasti ili factory model te godine) ili s nekog razbitog RSV-a modela 2009.



Ja imam compufire regler i za sad je to ok. Jednom kad budem imao vremena ugraditi ću i ovaj t12 tech za špricanje ulja ali mi to nije sad neki must have jer se ja po gradu ne vozim baš često.
 
Tuono1234 said:
nije smeće...motor je top al taj stator ubija!
ja sam ga promjenuo u garanciji, i ako se ne varam updateirana verzija. od onda nemam problema a proslo je od tada 5-6-godina i preko 20tkm
 
Tuono1234 said:
Sip imaš broj tel. od Sip Moto Servis

Neces vjerovati, ali imam (y)


I ne mojte izmisljati toplu vodu, tj. izmisljajte koliko god hoceteeeeee..

za malo jace od 450 eura promjenim stator, regler, akumulator, vodove, brtvu dekla i dam garnaciju :shock:

A vi dalje trazite koga god hocete :wink:
 
Sip said:
Neces vjerovati, ali imam (y)


I ne mojte izmisljati toplu vodu, tj. izmisljajte koliko god hoceteeeeee..

za malo jace od 450 eura promjenim stator, regler, akumulator, vodove, brtvu dekla i dam garnaciju :shock:

A vi dalje trazite koga god hocete :wink:

premalo je to novaca  :LOL: :LOL: :LOL:  (y)
 
sehrz said:
premalo je to novaca  :LOL: :LOL: :LOL:  (y)

Ustvari da :? kad se uzme da samo namotaji dodju 500 i neki euro, a ovo je kompletno rjesenje 8)
 
Ja san nakon dva premotavanja uzeo regler i namotaje u njemačkoj i sad se vozim već 10000 km i ne vidim nikakvih problema.

https://mtp-racing.de/Lichtmaschine_4

Ne vidim više regler kod njih ali je bio univerzalni za apriliu tj model sh775 koji radi na drugačijem principu od originala pa se namotaji manje griju

http://www.ebay.de/itm/SH775-SPANNUNG-REGLER-MOTORRAD-MIT-ADAPTERN-UNIVERSAL-HONDA-SUZUKI-KAWASAKI/232236530837?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D41819%26meid%3D24caaa848657463f8c48f10d7979bf84%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D3%26sd%3D361334481677

http://www.biketeile-service.de/Aprilia-Tuono-1000-57890/en/electrics/alternatorparts/alternatorcovergasket/generatorcovergaskets410010017003.html