Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

Tuono nije motor za čobane, a takvi kod nas debelo prevladavaju.
Ostali nemaju (N)ovaca.

:devilish:

A gle, ima motora iste vrijednosti a i puno vrijednih motora iste klase, koji se mogu skupo kupiti a i skupo prodati.

Tvoj Tuono ima puno km i to je jako teško prodati, pogotovo kad si napisa da dodatna oprema od 5.5 k€ ide dodatno.
Mislim, znaš sam kolko ga želiš ili ne želiš prodati, pa tako i formuliraš cijenu.
Svako svoj red škropi.

S obzirom da je Tuona jedan u nizu potencijalnih motora u klasi hyper nakeda, gledam i njega probati, ali kako vidim da prodaja traje i traje,nekako mi se to ne sviđa, a vidim da se i ostali slažu s tim( @BM0021 , @zrakoplovac itd ).
Uzeti motor od 15 k €, voziti godinu dana, pa ga godinu prodavati i prodati za 11 k € mi nije opcija.

Prihvaćam izgubiti lovu, ali izgubiti vrime mi nije opcija.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Factory novi košta 21500 u HR. U Slo je 19500. Nije to zanemarivo.
Sitni problem svih oglašenih motora je taj što prodavatelji imaju namjeru s tom jednom prodajom riješiti sve svoje životne probleme, ali se malo kupaca ulove u takvu prodavačku "mrežu".

Pogledajte u oglasu i npr. more preskupih gs-ova koji stoje godinu dana u oglasu i ništa se ne događa.

Ima i par cbr-ki preskupih koje se potepaju po oglasnicima i potepati će se i dalje.....dakle, nije to isključivo samo za jednu marku.
 
Factory novi košta 21500 u HR. U Slo je 19500. Nije to zanemarivo.
Sitni problem svih oglašenih motora je taj što prodavatelji imaju namjeru s tom jednom prodajom riješiti sve svoje životne probleme, ali se malo kupaca ulove u takvu prodavačku "mrežu".

Pogledajte u oglasu i npr. more preskupih gs-ova koji stoje godinu dana u oglasu i ništa se ne događa.

Ima i par cbr-ki preskupih koje se potepaju po oglasnicima i potepati će se i dalje.....dakle, nije to isključivo samo za jednu marku.
Ne komentiram samo za brend Aprilia, nego kao sto sam reka, vidim solidne ponude, reklo bi se dobre ponude za Aprilije kod nas, a opet se motori ne prodaju.
Evo npr na njuškalu, v4 factory iz 2021, sa 8.500 km, za 16.900€, a u Njemackoj su takvi 1-2 tisucu eura manje, znaci sa uvozom u nulu, a bez zajebavanja gori - doli.
Istina, zapocea je prodaju sa 18, pa ocito spustia na nabavnu…

Ne znan, sve mi smrdi na Alfa Romeu priču i zaklete alfiste koji sebe uvjeravaju da je Alfa dobra, a boje se priznati istinu 😜
 
  • Like
Reactions: gvo and zrakoplovac
zna ih u sloveniji biti povoljnih s nikakvim km, tako jeftine nisam vidio nigdje, a vjerojatno i zbog toga što su u startu osjetno jeftiniji nego kod nas
 
  • Like
Reactions: leCo
Ovako....kupci Aprilije su dosta profinjeni...svi traže servisnu, račune i kompetnu povijest.razumljivo, Talijan ne podnosi kojekakva kemijanja jer to jako utječe na stanje mašine.i sam sam prije par godina kupio tuona kojem je klepio ventil jer je vlasnik stavio auspuh i tako terao bez odgovarajuće mape.mašinu sam jedva našao jer zbog postojećeg problema je potražnja jako velika...a tako i cijena..
Nedavno sam prodavao tuono 2017...
Prodao sam ga dosta brzo jer je stanje,oprema i cijena bila primamljiva kupcu.
Trenutno imam Tuono 2022..jbga..to sam htio i to sam kupio..
Diablerov oglas mi se čini kao da se on samo hvali sa motorom...,mislim tko će kupiti tuono sa blizu 60000 u stock stanju po visokoj cijeni...prije dvije godine sam i sam bio potencijalan kupac (kaf je imao cca 35000km)ali se nismo dogovorili oko cijene.sjećaš me se diablero sigurno...natezali smo se sat vremena u onom kafiću🙃
Tuono je super motor...tko nije probao ne zna..😎
 
Pa tako nešto i sam gledam kupiti, zato sam i pita…
A opet, najveća mana ispada i loša servisna mreža, koja je jako bitna 😀

Svakako je zanimljivo za pročitati komentare
 
Ovako....kupci Aprilije su dosta profinjeni...svi traže servisnu, račune i kompetnu povijest.razumljivo, Talijan ne podnosi kojekakva kemijanja jer to jako utječe na stanje mašine.i sam sam prije par godina kupio tuona kojem je klepio ventil jer je vlasnik stavio auspuh i tako terao bez odgovarajuće mape.mašinu sam jedva našao jer zbog postojećeg problema je potražnja jako velika...a tako i cijena..
Nedavno sam prodavao tuono 2017...
Prodao sam ga dosta brzo jer je stanje,oprema i cijena bila primamljiva kupcu.
Trenutno imam Tuono 2022..jbga..to sam htio i to sam kupio..
Diablerov oglas mi se čini kao da se on samo hvali sa motorom...,mislim tko će kupiti tuono sa blizu 60000 u stock stanju po visokoj cijeni...prije dvije godine sam i sam bio potencijalan kupac (kaf je imao cca 35000km)ali se nismo dogovorili oko cijene.sjećaš me se diablero sigurno...natezali smo se sat vremena u onom kafiću🙃
Tuono je super motor...tko nije probao ne zna..😎
Čak sam i ja bil zainteresiran, ali ne po toj trazenoj cijeni 😁
 
A što fali sf v4?

To je vrh prehrabenog lanca među nejkedima.
Ne fali ništa, nego su digli cijene, a i nema ih toliko, a tu je vridni i pošteni ( zaboravia sam ime, a neda mi se traziti ) napisa dobru recenziju / komentar za sf v4 i tuono v4, jer je ima oba.
Ispalo je da mu se tuona vise svida, pa bi krenia nekim redom
 
obični sf v4 je 25 tisuća, a tuono factory je 3ipo manje, kod polovnih je još veća razlika
na testovima su tu negdje

o čemu ovaj bosansko švapski debil iznad opet laprda????
 
Problem je i danasnje trziste, od 10 prodanih motora, 9 ih je adventure ili crossover kako god ih zovete..
Jos uz to nadovezi polovni talijanski motor koji nije te vrste i eto te u problemu "tvoj ce biti vjecno"..
Dva talijanska drloga sam prodao prvom kupcu..
Zapravo prvog sam prodao tako da je lik pozvonio na vrata i do solde zeni dok se ne vratim.
Drugi drlog je posao prvome koji je nazvao.
Prvi drlog nije bio na nikakvom oglasu, drugi je bio na njuski cca 2 tjedna.
 
Tuono je pravi stroj i po meni podcijenjen što se tiče postprodaje. To se pogotovo vidi na stranim tržištima gdje aprilia bolje kotira nego kod nas. Definitivno zaostala razmišljanja prošlih vremena kad je Aprilia imala velikih problema sa kvalitetom ili završnom kontrolom. Nije da je sad bezgrešna ali sigurno su otišli na bolje. Ista stvar je bila prije desetak godina sa Dukcem što se tiče priče o kvaliteti. Sa Tuono V4 Factory 2021 u godinu i pol sam napravio 16000 km bez ikakvih problema osim zanemarivih sitnica a nisam je baš štedio. Btw najviše problema mi je stvorio BMW S1000R kojem su se na 3000 km potrošile kvrge na bregastoj pa su ih morali mjenjati. Sva sreća u garanciji...
Kad usporedim Tuono V4 FACTORY i SFV4S, tuono ima bolji zvuk i po meni kao što je negdje kiki.o napisao bolje vuče od nule a dukac na višim okretajima ali to je sve zanemarivo za cestu.
Upravljivost je malo bolja na dukcu jer je i dosta lakši (kovane felge...) pa je lakše prebacivanje u zavojima.
Tuono mi ljepše izgleda od naprijed ali mono vilica je bomba na SF.
Malo je ipak bolja kvaliteta izrade i materijala na SF ali većina kvalitetnih komponenti je ista.
Po meni stvar osobnog izbora(i financija) ali nijedan nije loš 😎
Eto raspisao sam se nadugo i široko.
 

Attachments

  • IMG_20230630_181859.jpg
    IMG_20230630_181859.jpg
    2.5 MB · Views: 0
  • IMG_20230919_175927.jpg
    IMG_20230919_175927.jpg
    4.2 MB · Views: 0