Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

Tuono je pravi stroj i po meni podcijenjen što se tiče postprodaje. To se pogotovo vidi na stranim tržištima gdje aprilia bolje kotira nego kod nas. Definitivno zaostala razmišljanja prošlih vremena kad je Aprilia imala velikih problema sa kvalitetom ili završnom kontrolom. Nije da je sad bezgrešna ali sigurno su otišli na bolje. Ista stvar je bila prije desetak godina sa Dukcem što se tiče priče o kvaliteti. Sa Tuono V4 Factory 2021 u godinu i pol sam napravio 16000 km bez ikakvih problema osim zanemarivih sitnica a nisam je baš štedio. Btw najviše problema mi je stvorio BMW S1000R kojem su se na 3000 km potrošile kvrge na bregastoj pa su ih morali mjenjati. Sva sreća u garanciji...
Kad usporedim Tuono V4 FACTORY i SFV4S, tuono ima bolji zvuk i po meni kao što je negdje kiki.o napisao bolje vuče od nule a dukac na višim okretajima ali to je sve zanemarivo za cestu.
Upravljivost je malo bolja na dukcu jer je i dosta lakši (kovane felge...) pa je lakše prebacivanje u zavojima.
Tuono mi ljepše izgleda od naprijed ali mono vilica je bomba na SF.
Malo je ipak bolja kvaliteta izrade i materijala na SF ali većina kvalitetnih komponenti je ista.
Po meni stvar osobnog izbora(i financija) ali nijedan nije loš 😎
Eto raspisao sam se nadugo i široko.
Znači uzo si ga... TOP.

Sretno (y)
 
  • Like
Reactions: leCo
Tuono je pravi stroj i po meni podcijenjen što se tiče postprodaje. To se pogotovo vidi na stranim tržištima gdje aprilia bolje kotira nego kod nas. Definitivno zaostala razmišljanja prošlih vremena kad je Aprilia imala velikih problema sa kvalitetom ili završnom kontrolom. Nije da je sad bezgrešna ali sigurno su otišli na bolje. Ista stvar je bila prije desetak godina sa Dukcem što se tiče priče o kvaliteti. Sa Tuono V4 Factory 2021 u godinu i pol sam napravio 16000 km bez ikakvih problema osim zanemarivih sitnica a nisam je baš štedio. Btw najviše problema mi je stvorio BMW S1000R kojem su se na 3000 km potrošile kvrge na bregastoj pa su ih morali mjenjati. Sva sreća u garanciji...
Kad usporedim Tuono V4 FACTORY i SFV4S, tuono ima bolji zvuk i po meni kao što je negdje kiki.o napisao bolje vuče od nule a dukac na višim okretajima ali to je sve zanemarivo za cestu.
Upravljivost je malo bolja na dukcu jer je i dosta lakši (kovane felge...) pa je lakše prebacivanje u zavojima.
Tuono mi ljepše izgleda od naprijed ali mono vilica je bomba na SF.
Malo je ipak bolja kvaliteta izrade i materijala na SF ali većina kvalitetnih komponenti je ista.
Po meni stvar osobnog izbora(i financija) ali nijedan nije loš 😎
Eto raspisao sam se nadugo i široko.
E e tako je, kiki se zove 👍🏻

s obzirom da je razlika između 2 motora 5-8k €, tribala bi biti veća razlika…

Tuono izgleda top!
 
E e tako je, kiki se zove 👍🏻

s obzirom da je razlika između 2 motora 8-10k €, tribala bi biti veća razlika…

Tuono izgleda top!
Tuono V4 Factory 21450 EUR
SFV4S 28200 EUR
Nije baš 8-10 milja razlike ali imaš pravo ipak je prevelika razlika...
Ja nisam kupio novog dukca pa je razlika između prodane Aprilije i kupljenog dukca bila neznatna.
 
  • Like
Reactions: leCo
Kad je to aprilija imala problema sa kvalitetom pa se poboljsalo??? Sta je to problem sa njihovim prvim jacim motorima tj prvi i drugi rsv i tuono? Odlaze namotaji? Sta je sa namotajima na R1 2004? Problem je zadnja kocnic? Treba odzracit svakih 10 000km i?? Jel ima koji motor jacu zadnju kocnicu???


Ostalo sve sitnice, koje imaju i svi drugi motori, a neki cak i vise...samo je problem balkanaca
 
Zanimljivo, talijanski motori takvu reputaciju imaju svugdje, ali eto, problem je u balkancima i balkanskom mentalitetu. Ne u aprilji i njihovom proizvodnom procesu koji Q&A outsourcea na krajnjeg kupca.

1695197282829.png
 
  • Like
Reactions: infinity and leCo
Tuono V4 Factory 21450 EUR
SFV4S 28200 EUR
Nije baš 8-10 milja razlike ali imaš pravo ipak je prevelika razlika...
Ja nisam kupio novog dukca pa je razlika između prodane Aprilije i kupljenog dukca bila neznatna.
Ma nisam gleda cijene kod nas, nego sam se referira na razlike u cijenama vani, ali da, nije 8/10 razlike ali i dalje je puno.
Di servisirate motor, koje mape imate ( gabro), s obzirom da imate akrapovice i ostale izduvne sisteme?
 
Zanimljivo, talijanski motori takvu reputaciju imaju svugdje, ali eto, problem je u balkancima i balkanskom mentalitetu. Ne u aprilji i njihovom proizvodnom procesu koji Q&A outsourcea na krajnjeg kupca.

View attachment 769574
U mojih 15 godina dljanja talijana jedna stvar stoji ko Biblija.
Ne vjerujem natpisima, a jos manje testovima (osim ako ih par osoba radi koje postujem ko test vozace i novinare).
Jedino vlasnicima i svojim iskustvima.
Ostalo ostavljam kafanskim rejserima.
 
U mojih 15 godina dljanja talijana jedna stvar stoji ko Biblija.
Ne vjerujem natpisima, a jos manje testovima (osim ako ih par osoba radi koje postujem ko test vozace i novinare).
Jedino vlasnicima i svojim iskustvima.
Ostalo ostavljam kafanskim rejserima.

Ja volim MCN reviewove baš iz razloga jer vlasnici motora ispod ostavljaju komentare.
Uzmeš praktički bilo koji noviji apriljin motor, i naći ćeš uzorak koji se ponavlja - neka pizdarija je otišla, curi ulje, bla bla i čekaju se dijelovi mjesecima.
To je ono što stvara 'talijansku reputaciju', ne mišljenje nekog novinara koji je motor imao na testu (uz prioritetnu podršku branda koju prosječan kupac ne može očekivati).
 
Nije da ne bi volio imati, taj ovjes, zvuk i ugođaj vožnje koji su inžinjeri ukonstruirali u motor, ali nije motocikl za ljude koji moraju trčat za svakim eurom.
 
  • Like
Reactions: s2r and leCo
Da budem iskren, da ga uzmem, nebi ga vise od 1-2 godine vozia, a na skoro pa novom motoru nebi tribalo imati nerješivih problema.

Di vi servisirate motore, u Hr, i jel bilo nekih konkretnijih problema, masina, elektronika koji su onemogucili voznju?

Blinkanje ekrana i greske sam apsolvira uz KTM 😂
 
Što se tiče Tuono imao sam na početku kad sam je kupio neke greške missfire koja se riješila updejtom softvera ali to nije utjecalo na vožnju... Drugo ništa.
Servisirao sam je tamo gdje sam je i kupio Moto Matušić ali do velikog servisa na 20000 nisam došao (ventili....) pa ne mogu reći kako bi to prošlo.
Uglavnom Tuono je bio malo živčan na gasu dok mu nisam stavio UPMAP T800 i mogu reći da je dukac ispeglan po tom pitanju.
 
Ja volim MCN reviewove baš iz razloga jer vlasnici motora ispod ostavljaju komentare.
Uzmeš praktički bilo koji noviji apriljin motor, i naći ćeš uzorak koji se ponavlja - neka pizdarija je otišla, curi ulje, bla bla i čekaju se dijelovi mjesecima.
To je ono što stvara 'talijansku reputaciju', ne mišljenje nekog novinara koji je motor imao na testu (uz prioritetnu podršku branda koju prosječan kupac ne može očekivati).
Je slazem se.
MCN je ok, al kazem opet nebi previse vjerovo natpisima.
Problemi sa djelovima, da to stoji, ja sam za Agustu koja je sad ni na nebu ni na zemlji djelove za 2tj dobio.. Drugi parcel djelova mi je dosao za 3tj sa time da mi nisu postarinu htjeli naplatit. Sve express postom doslo na vrata.
Kako to Aprilija ne uspjeva koja je u 294332948 boljem stanju ko kompanija mi nije jasno..
 
Trla baba truć.

Netko filozofira, netko se vozi i uživa.

:love:
Sto nisi drlog od Kikia uzeo??
Lobiram ima godinu da uzme superveloce... Kaze kad tunjevina parti...
 
Za Apriliju je kod nas sranje za djelove, zbog toga sam sve narucivao iz vana, a tako i za Ducati