Šarafi na čeljusti

Kas

New member
Jučer sam se vozio naveče doma i primjetio sam nekakvo struganje u prednjem kotaču, mislio sam, da je ušla pravina u rupe na disku i vozio danje normalno. Kad sam se vratio, par 100 metara prije kuče, nešto je počelo lupati naprijed, pogledam i vidim da su mi se odšarafili oba šarafa koji drže čeljust za vilicu i još dva koji služe kao vodilica i nosač prednjih pločica.
Spletom nesretnih okolnosti, odšarafljena čeljust je dospjela u kotač i naravno potrgao se lajtung, savinule se vodilice po kojima klizi čeljust i potrgale se zaštitne gumice vodilica.

Uglavnom, kako to da su ti šarafi popustili i ispali? Dužina koja ide u vilicu je nekih 10 mm i to se odšarafilo.
Gdje ima za pupit takvih šarafa?
Čime ih treba premazat ili šta napraviti da se na odšarafe?
Jel se prodaju zaštitne gumice kočnica posebno, i vodilice posebno ili se prodaje samo čeljust kao komplet?
 
Ovi šarafi nisu bili zategnuti ili ih je netko odšarafio jer to što se tebi desilo, ne dešava se, ako je sve orginal.Nekada su se šarafi umakali u nekakvu boju,ali novi motori to više ne koriste.Isto tako osovine na zadnjim kotačima nekada su imale osigurače kroz osovinu, a sada imaju običnu maticu i to funkcionira.
 
Ovo je definitivno netko zaboravio zategnut, ja sam na svom motoru pripasivao čeljusti i urezivao sam normalan navoj ( znači nije fini ), pa nikad nisam imao problema !
Te šarafe ćeš naći kod svakog ko šarafi po motorima i to ako imaš sreće,dobit ćeš ih džabe ili za piće !
 
ja sam sebi mazao sarafe sa tzv. ziherungom.Mislim da ti to ima u vecini boljih trgovina auto i moto dijelovima.jedna od stvari koje se mazu ziherungom su i sarafi od nosaca kocionih celjusti na motoru.To ti je neka tekucina, moja je bila plave boje , i nalazi se u maloj plasticnoj bocici, i nije skupo(do 50 kn).sarafe mozes poslije normalno sodsarafiti samo se nece sami odsarafljivati.Ne treba stavljati puno.
Sretno.
 
Kupio danas ljepilo za šarafe, u dvorištu pivnice Medvedgrad, rekao za šta mi treba i čovjek pogledao katalog, i dao mi pravu stvar.
Inače, jučer sam malo na ruku ravnao osovine po kojima čeljust klizi i dio koji se šarafi na vilicu. Uspio sam posarvat da klizači pašu, ali je pitanje dal je pravi kut naljeganja pločica na disk.
Dao izraditi novi lajtung, i sve pošarafio sa običnim šarafima za probu, možda će biti ok, ali mi je kočnica premekana, mogu ju stisnuti skoro do kraja što prije nije bio slučaj. Šta bi moglo biti uzrok? Odzračio sam sa obje strane.
 
Danas sam skužio zašto je kočnica mekana.
Novi lajtung koji sam dao raditi je u k....., napuhava se kao balon, osjetno više od starog Hondinog starog 15 godina. :shock: Pitat ću koliko dođe novi pa ako je preskup, nabavit ću teflonske lajtunge pa nek se napuhuju koliko žele 8)