Atesti

Jeli itko od poštovanih članova foruma preživio atest prerađenog motora? Npr. manja prva felga, drugi auspuh, sic itd. kao primjer, kako između ostalog atestirati Kucelj auspuh. Bilo bi lijepo kad bi netko opisao sex koji je doživio. Vidim po oglasnicima neke prerade sa tablicama pa neznam kako im je to uspjelo. Ja bi jednog DR-a malo snizio itd ali se bojim znanstvenika iz CVH.
 
Last edited:
@ NobrainNopain:
Pošalji slike i oglas motora, ima par ljudi ovdje koji će znati više.

Sniziti cijenu ili visinu (dog bones)?
 
Jeli itko od poštovanih članova foruma preživio atest prerađenog motora? Npr. manja prva felga, drugi auspuh, sic itd. kao primjer, kako između ostalog atestirati Kucelj auspuh. Bilo bi lijepo kad bi netko opisao sex koji je doživio. Vidim po oglasnicima neke prerade sa tablicama pa neznam kako im je to uspjelo. Ja bi jednog DR-a malo snizio itd ali se bojim znanstvenika iz CVH.
Ja se ne bih upuštao u to, preinake kozmetičke prirode se lako atestiraju, ako mijenjaš kotače, kočnice, prerađuješ ramu, to je problem, a auspuh bez E broja ne možeš atestirati (možeš sa E brojem samo ako je auspuh predviđen za ugradnju na taj motor).
DR-a sniziš veoma lako, kupiš za cca 30-40 eura polugice zadnje suspenzije (Dog bones) koje snize visinu motora (ja sam svoj DR tako snizio).
 
Za spustanje ili podizanje motora,mozes sta ti je potrebno ,to nije bitno za tehnicki...
 
ja sam se 2 tjedna bavio upisom nosaca tablice, original od yamahe samo kratki. govori mi decko sa tehnickog da je morao slikat na nacin da se ne vide druga kociona crijeva i dobro da volan nisu skuzili. uglavnom jebada
 
ja sam se 2 tjedna bavio upisom nosaca tablice, original od yamahe samo kratki. govori mi decko sa tehnickog da je morao slikat na nacin da se ne vide druga kociona crijeva i dobro da volan nisu skuzili. uglavnom jebada
Ako je homologiran volan mogao si i njega upisati. Ako ima oznaka certifikat skines s neta...
 
Ovo je legendarno - 10 godina stara tvornička gumena crijeva na mom stromčetu prolaze a ako stavim nova opletena ruše? :ROFLMAO:

da da, sve mora bit original. ja nisam mogao upisat nosac tablice jer nisam imao original rucke kvacila i kocnice, ali imaju broj pa je ok. ali crijeva isto moraju biti ili izgledat ko original
 
Baš bi volio vidit taj upisani Kucelj u prometnu i koji je to papir priložio da ga upišu
Možda je atestirao s auspuhom koji je za taj K1300, pa nakon homologacije vratio Kucelja 😁 Tako sam ja kolegi posudio MIVV koji se može upisati, nakon upisa drugog ispušnog sistema vratio je neku Yoshimuru koja nema atest i prolazi tako tehnički...
 
  • Like
Reactions: pikacu79
Možda je atestirao s auspuhom koji je za taj K1300, pa nakon homologacije vratio Kucelja 😁 Tako sam ja kolegi posudio MIVV koji se može upisati, nakon upisa drugog ispušnog sistema vratio je neku Yoshimuru koja nema atest i prolazi tako tehnički...
Znači da je taj Kucelj nelegalna i opet balkanska prevara na djelu.
 
  • Like
Reactions: Ico92