Atestirao spuh na motoru :)

Katalizator te ne treba brinuti jer se na motorima ne radi ekotest ako ga top uopce i ima u sto jako sumnjam (znam da ga je orig. top na Z750 imao, ali to je orig top, a ne aftermarket), a i da se radi, nije on od sapuna da se potrosi, traje on jako dugo, a sto se vune u auspuhu tice (buka) koja kad izgori motor postane glasniji, mogu samo reci da vuna u Leo Vince topu na Z750 nije stradala na toj kilometrazi i auspuh je bio isto glasan ko i kad sam ga kupio. Isto je i sa ovim sad Leo Vinceom kojeg imam na Z900: ima preko 20.000km i nema naznake da bi vuna u njemu bila spaljena i on glasniji ("oduhativna" metoda, nisam mjerio :D ).
Ako top izgleda OK i cijena ti odgovara, to je to, Btw, jel karbonski ili celicni/titanski? Ako je karbonski, stanje vidis na njemu odmah: ako ima mrlje, vuna je spaljena, karbon je promijenio boju, ne volim karbonske plasteve na topovima jer su sminka, a nemaju ni cvrstocu ni trajnost celicnih/titanskih. Al to je neka druga prica i moj osobni odabir o kojem nebi lamentirao jer sam naveo (svoje) razloge.
Super, hvala ti za info! nisam bio siguran da li gledaju i starost katalizatora, motor ima euro 4 normu pa i akrap stavlja katalizator. Da, od titana je. Sam proizvođač kaže da u cijevi ili topu (zaboravio sam iz pdf brošure) ima katalizator.
 
Last edited:
Dva pitanja ako netko ima iskustva.

1. Šta ako nešto atestiraš i onda se predomisliš i vratiš original dio? Jel opet treba atest?

2. EURO 4 i 5 db killeri moraju biti neskidivi ali to se lako riješi. Da li na tehničkom gledaju da li je db killer u auspuhu ili gledaju i da je neskidiv (riješi se mogućnost skidanja nakon atesta)?

Broj 2 znam da si zakonski u prekršaju ali me zanimaju iskustva a za broj 1 ne znam ni kako je zakonski to regulirano.
 
Pa to ti je isto kao kad atestiras maglenke,i onda ih skines,nema ih i nema veze,glavno da si platio zakon...tako i neodgovarajuci auspuh dok je gore,moras imati papir,ako ga skines,vratis original,koga briga.
 
  • Like
Reactions: Medo
Pa to ti je isto kao kad atestiras maglenke,i onda ih skines,nema ih i nema veze,glavno da si platio zakon...tako i neodgovarajuci auspuh dok je gore,moras imati papir,ako ga skines,vratis original,koga briga.
Upravo tako.. i ja imam upisan aftermarket auspuh a gore mi original
 
  • Like
Reactions: Medo
Meni je bilo komično kad sam s motorom došao na registraciju s montiranim original poklopcem sica suvozača na GSX-S750. Morao sam ga skinuti za registraciju ili atestirati i upisati u prometnu:cautious: ..
A motorri s montirana 3 kufera i crash barovima prolaze bez atesta još uvijek..To šta je težina dignuta za 30ak kg, to nema veze... Pogotovo na onim motorima sa tvornički slabijim kočnicama manjih kubikaža..
 
pa e, netko je pisao da je morao vratiti fuziće suvozača i skinuti poklopac sica suvozača, jer je upisano za dvije osobe..
ili upisati da je za jednu osobu..
 
Ja sam radio UTP, nisam imao nogare za suvozaca, pa sam htio da se upise za jednu osobu, al nije moglo jer da bi tako upisao moram stavit iza poklopac koji tad nisam imao...tako da ako dođes sa poklopcem onda moras atestirati za jednu osobu
 
da, ko zeli doci sa poklopcem i onim nosacem auspuha mora upisati da je za jednu osobu.
kad upisujes nosac tablice mora ici UTP jer se mijenjaju dimenzije motora, i onda je ista cijena za samo nosac tablice, ili za nosac tablice, auspuh, prenamjena za jednu osobu i sta god vec ima za upisati.
ja se uvijek vozim sam i nije mi se dalo vracati oslonce za suvozaca dogodine pa sam stavio za jednu osobu kad je vec usput. novi vlasnik se vozi s curom i on ce sad morati doci s poklopcem na tehnicki, ali valjda ce smjeti imati bar oslonce za suvozaca, ne vjerujem da njih treba skidati.
momak na tehnickom mi je rekao da se moze npr vratiti originalni auspuh, ali ne moze se vratiti originalni nosac tablice jer se onda opet mijenjaju dimenzije motora, i ako je stavljeno da je za jednu osobu morat ces opet prenamjeniti da je za dvije ako zelis doci sa sicem.
 
  • Like
Reactions: Medo
da, ko zeli doci sa poklopcem i onim nosacem auspuha mora upisati da je za jednu osobu.
kad upisujes nosac tablice mora ici UTP jer se mijenjaju dimenzije motora, i onda je ista cijena za samo nosac tablice, ili za nosac tablice, auspuh, prenamjena za jednu osobu i sta god vec ima za upisati.
ja se uvijek vozim sam i nije mi se dalo vracati oslonce za suvozaca dogodine pa sam stavio za jednu osobu kad je vec usput. novi vlasnik se vozi s curom i on ce sad morati doci s poklopcem na tehnicki, ali valjda ce smjeti imati bar oslonce za suvozaca, ne vjerujem da njih treba skidati.
momak na tehnickom mi je rekao da se moze npr vratiti originalni auspuh, ali ne moze se vratiti originalni nosac tablice jer se onda opet mijenjaju dimenzije motora, i ako je stavljeno da je za jednu osobu morat ces opet prenamjeniti da je za dvije ako zelis doci sa sicem.
Zanimljivo je kako njima oni koferi ko vesmasine ne mijenjaju dimenzije motora....
 
  • Like
Reactions: t0malito
Zanimljivo je kako njima oni koferi ko vesmasine ne mijenjaju dimenzije motora....
nista, nek koferasi traze atest kofera onda :ROFLMAO:
ali ajde fala k da se bar nesto sto je vec homologirano za cestu moze imati na motoru, isto kao sto bi trebalo biti i za homologirani auspuh i sve ostalo, bez atesta i ostalih hrvatistanskih sranja.
najgore od svega mi je sto sam nakon utp-a morao platiti novu prometnu jer je ‘kao’ bilo previse promjena da sve stane u napomenu u staroj, ali onda sam naknadno vidio da su mi u zagrebu gdje je poslano na atest zeznuli nesto pri upisu pa je trebalo opet dati novu prometnu.
prvo su meni zeljeli po drugi put naplatiti novu prometnu, ali sam rekao da nema sanse i da sam jos frustriran sto su me i za staru zeznili. onda je bila opcija da na trosak stanice izdaju novu prometnu jer su u zagrebu zeznuli, ili da stave ispravke u napomenu (isto ono za sto ranije nije bilo mjesta pa je trebalo platiti novu :mrgreen:). i gle cuda, naslo se mjesta za ispravke :mrgreen::ROFLMAO:
po tome bi znaci trebalo tamo naglasavati da necete placati prometnu nakon utp-a nego nek lijepo naguraju tih par ispravaka dimenzija u napomenu, a ako ne naglasite neki ce vas lijepo opeljusiti za dodatnih 13 eura.
 
da, ko zeli doci sa poklopcem i onim nosacem auspuha mora upisati da je za jednu osobu.
kad upisujes nosac tablice mora ici UTP jer se mijenjaju dimenzije motora, i onda je ista cijena za samo nosac tablice, ili za nosac tablice, auspuh, prenamjena za jednu osobu i sta god vec ima za upisati.
ja se uvijek vozim sam i nije mi se dalo vracati oslonce za suvozaca dogodine pa sam stavio za jednu osobu kad je vec usput. novi vlasnik se vozi s curom i on ce sad morati doci s poklopcem na tehnicki, ali valjda ce smjeti imati bar oslonce za suvozaca, ne vjerujem da njih treba skidati.
momak na tehnickom mi je rekao da se moze npr vratiti originalni auspuh, ali ne moze se vratiti originalni nosac tablice jer se onda opet mijenjaju dimenzije motora, i ako je stavljeno da je za jednu osobu morat ces opet prenamjeniti da je za dvije ako zelis doci sa sicem.

jel vrijedi slika iz karlobaga da je sve po propisu i da se vozim sam.. :mrgreen:
 
Baš zbog ovih nekih primjera i pitam.
I meni je rekao da moram na tehnički doći sa osloncima i skinuti poklopac sjedala ili ga atestirati za jednog. Zbog toga sam i pitao koja je situacija sa auspuhom.

Ispada da auspuh nije problem vratiti original a sve ostalo je problem osim možda ručica kočnice i kvačila jer se sa njima ne mijenja dimenzija vozila, ali bi retrovizori mogli biti problem jer oni mijenjaju dimenziju. Mada je kofer nebitan iako mijenja dimenzije i težinu vozila. Kakav kupus. :ROFLMAO:

Ajd sad ono bitno, jel itko ima da ide na tehnički sa db killerom koji se može vaditi van a da je atestiran da se ne može vaditi van (EURO 4 i 5)?
Pitao bih na tehničkom ali znam što će mi odgovoriti. Zanima me iskustveno.

Namjeravam kod sebe izbušiti rupu u karbonskom završetku sa unutrašnje strane da mogu odvrnuti vijak i izvaditi db killer i vratiti ga prije tehničkog. Za rupu imam onaj original gumeni čep.

Ili još bolje, jel moguće atestirati auspuh bez db killera ako je kod mjerenja unutar onih +5db?
 
Pa to ti je isto kao kad atestiras maglenke,i onda ih skines,nema ih i nema veze,glavno da si platio zakon...tako i neodgovarajuci auspuh dok je gore,moras imati papir,ako ga skines,vratis original,koga briga.
Zasto obmanjujes ljude?
 
Dva pitanja ako netko ima iskustva.

1. Šta ako nešto atestiraš i onda se predomisliš i vratiš original dio? Jel opet treba atest?


Vjerovatno te nece nista pitati ali....
Ako vratis original, primjete i zainate se, mogu traziti da poniste/ponistis atest.

Citiram: "Mi to ovdje na STP napravimo i nista se ne placa. Samo ti ponistimo atest u prometnoj."
Ovo "... se ne placa" mi nadrealno zvuci jer se sve placa al tako mi je receno.

Suti ne spominji. AP-P. :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Medo
Meni je bilo komično kad sam s motorom došao na registraciju s montiranim original poklopcem sica suvozača na GSX-S750. Morao sam ga skinuti za registraciju ili atestirati i upisati u prometnu:cautious: ..
A motorri s montirana 3 kufera i crash barovima prolaze bez atesta još uvijek..To šta je težina dignuta za 30ak kg, to nema veze... Pogotovo na onim motorima sa tvornički slabijim kočnicama manjih kubikaža..
Mene srusili proslu, otisao doma po sic i pustili me 10 min kasnije 😂😂
 
Baš zbog ovih nekih primjera i pitam.
I meni je rekao da moram na tehnički doći sa osloncima i skinuti poklopac sjedala ili ga atestirati za jednog. Zbog toga sam i pitao koja je situacija sa auspuhom.

Ispada da auspuh nije problem vratiti original a sve ostalo je problem osim možda ručica kočnice i kvačila jer se sa njima ne mijenja dimenzija vozila, ali bi retrovizori mogli biti problem jer oni mijenjaju dimenziju. Mada je kofer nebitan iako mijenja dimenzije i težinu vozila. Kakav kupus. :ROFLMAO:

Ajd sad ono bitno, jel itko ima da ide na tehnički sa db killerom koji se može vaditi van a da je atestiran da se ne može vaditi van (EURO 4 i 5)?
Pitao bih na tehničkom ali znam što će mi odgovoriti. Zanima me iskustveno.

Namjeravam kod sebe izbušiti rupu u karbonskom završetku sa unutrašnje strane da mogu odvrnuti vijak i izvaditi db killer i vratiti ga prije tehničkog. Za rupu imam onaj original gumeni čep.

Ili još bolje, jel moguće atestirati auspuh bez db killera ako je kod mjerenja unutar onih +5db?

Ne znam kakva je situacija na tvom tehničkom, ja sam došao atestirati auspuh nakon što sam uklonio pop nitnu i stavio šaraf (koji se vidi) da drži db killer pa nitko ništa nije rekao, a tebe pogotovo ne bi trebali zahebavati pošto je i čep preko rupe tako da se ni ne vidi da je nešto rađeno. Ali ako dođeš bez db killera mislim da ti to neće proći..
 
  • Like
Reactions: Medo
Baš zbog ovih nekih primjera i pitam.
I meni je rekao da moram na tehnički doći sa osloncima i skinuti poklopac sjedala ili ga atestirati za jednog. Zbog toga sam i pitao koja je situacija sa auspuhom.

Ispada da auspuh nije problem vratiti original a sve ostalo je problem osim možda ručica kočnice i kvačila jer se sa njima ne mijenja dimenzija vozila, ali bi retrovizori mogli biti problem jer oni mijenjaju dimenziju. Mada je kofer nebitan iako mijenja dimenzije i težinu vozila. Kakav kupus. :ROFLMAO:

Ajd sad ono bitno, jel itko ima da ide na tehnički sa db killerom koji se može vaditi van a da je atestiran da se ne može vaditi van (EURO 4 i 5)?
Pitao bih na tehničkom ali znam što će mi odgovoriti. Zanima me iskustveno.

Namjeravam kod sebe izbušiti rupu u karbonskom završetku sa unutrašnje strane da mogu odvrnuti vijak i izvaditi db killer i vratiti ga prije tehničkog. Za rupu imam onaj original gumeni čep.

Ili još bolje, jel moguće atestirati auspuh bez db killera ako je kod mjerenja unutar onih +5db?
frend ima euro 4 i ima db kiler na vijak + mala plocica tvornicki zaheftana koju smo odmah skinuli (isla je jako lagano), ali slijedeci puta ga vratio s tehnickog da mora biti fixno (bez obzira sto je imao db kiler - ne smije se moci izvaditi)

na poslu tu malu plocicu vratili i piknuli tig aparatom da bude "fiksno" i onda je prosao
 
  • Sad
Reactions: Medo
Vjerovatno te nece nista pitati ali....
Ako vratis original, primjete i zainate se, mogu traziti da poniste/ponistis atest.

Citiram: "Mi to ovdje na STP napravimo i nista se ne placa. Samo ti ponistimo atest u prometnoj."
Ovo "... se ne placa" mi nadrealno zvuci jer se sve placa al tako mi je receno.

Suti ne spominji. AP-P. :LOL:

Imam na autu zimske gume/felge 16" i naknadno upisane ljetne alu 17", ako dođem sa zimskima na tehnički, tražit će da ove 17" "besplatno" ponište? Nekako mislim da je to samovolja nekog na STP, ako je nesto već upisano, a da se zamijeniti, zašto bi oni to poništavali???
 
  • Like
Reactions: Feis123