auspuh

zee

Member
da li u HR netko izrađuje homologirane auspuhe? jos se nagovaram da kupim za bulldoga nove spulje, ali po običaju škrt sam izdvojit previše love za akrape i sl. sranja...
 
ne moze homologirani auspuh samo izraditi, niti ga moze napraviti neki majstor kod sebe doma..sam proces homologacije kosta malo vise, kako vremena, tako i novaca, tak da nije to samo ovako 'sa ramena'..isto tako, nije svaka homologacija ista (od e1 pa nadalje) jer kod pojedinih zemalja su malo 'labaviji' oko normi..

ako hoces homologirani auspuh, onda znas sto trazis, a ako ti je to puno, ostavis serijski gore i super..a to sto neki aspuh ima db killer u topu, opet ne znaci homologaciju..

tak da akrapi i slicna sranja kostaju radi materijala prvenstveno, pa onda R&D pa onda i homologacija..ako govorimo o Bulldogu 1100, onda Akrapovica niti nema za njega..
 
Ivan_ZG said:
ne moze homologirani auspuh samo izraditi, niti ga moze napraviti neki majstor kod sebe doma..sam proces homologacije kosta malo vise, kako vremena, tako i novaca, tak da nije to samo ovako 'sa ramena'..isto tako, nije svaka homologacija ista (od e1 pa nadalje) jer kod pojedinih zemalja su malo 'labaviji' oko normi..

ako hoces homologirani auspuh, onda znas sto trazis, a ako ti je to puno, ostavis serijski gore i super..a to sto neki aspuh ima db killer u topu, opet ne znaci homologaciju..

tak da akrapi i slicna sranja kostaju radi materijala prvenstveno, pa onda R&D pa onda i homologacija..ako govorimo o Bulldogu 1100, onda Akrapovica niti nema za njega..

imam pitanje oko tog, bas zato kaj kosta neki ne zele platit europsku homologaciju i imaju samo lokalnu, recimo njemacku il englesku i ljepo su road legal.. kaj to znaci za ostale zemlje? jel mogu nekak to 'ozakonit' ili je to opet neka siva zona il bolje izbjegavat.. tj najjednostavnije za HR kupca nac top s EU homologacijom i gotova prica?
 
giantMC said:
imam pitanje oko tog, bas zato kaj kosta neki ne zele platit europsku homologaciju i imaju samo lokalnu, recimo njemacku il englesku i ljepo su road legal.. kaj to znaci za ostale zemlje? jel mogu nekak to 'ozakonit' ili je to opet neka siva zona il bolje izbjegavat.. tj najjednostavnije za HR kupca nac top s EU homologacijom i gotova prica?

pa E1 je je E1, njemacka, striktni propisi, znaci ono najbolje sto ima u EU..kakva bi trebala biti? :mrgreen: Portugal i takve zemlje su malo jednsotavnije oko propisa, pa se onda homologacija radi tamo a ne u Njemackoj..nisam siguran da postoji na razini EU unificirana..nikakva siva zona..ali nikakva..
 
gledo sam neke koji nemaju E i broj drzave, nego bas drzavnu homologaciju tipa britansku.. oni su isto dosta strogi ali nije E tj to bi znacilo da ne vredi.. a dobro nadam se samo proc sad tehnicki pa bum onda razmisljo kaj dalje (naime uz motor nisam dobio original top pa je sad malo sranje)
 
Jedno od rješenja-odeš u drugu stanicu za tehnički pregled gdje to nece ni gledati nego ce te probati samo što prije skinuti s qurca...ili ako te vec jebe zbog buke a ne zbog homo nađeš nekoga meštra u gradu da ti napravi db kiler za spuh za par sto kn,ako ga vec nemaš..ali sve to sekiranje zbog teh. xx tjedana/mjeseci prije je za kurac i nepotrebno  :D
 
i nemoj doc prvo na tehnicki..i pitat za auspuh  :LOL:
nego dodji i napravi se blesav.. (y)

nitko te nista nece pitat..
 
nzn kakva je situacija kod vas al ja za pol sata vratim originale obavim tehnicki pa pol sata vratim stare...inace imo sam neke prerađene topove Arrow (a originale naso za 400kn)
 
Mislim da je rjesenje otic u stanicu za teh. gdje te nece davit. Pred koji tjedan bio u sigetu prilikom reganja i nista mi nisu rekli za Arrowa(imao db killer).
Iza mene bio lik sa Đixerom, duplo glasniji auspuh, i samo su se nasmijali i pitali ga, jel mu nije auspuh malo preglasan. Lik reko da nije, i proso bez problema. Tak da..naci pravu stanicu i nema muke!
 
zee said:
da li u HR netko izrađuje homologirane auspuhe? jos se nagovaram da kupim za bulldoga nove spulje, ali po običaju škrt sam izdvojit previše love za akrape i sl. sranja...
Nisi ti škrt po običaju,već ti nemaš  kinte po običaju.Kupio bi ti Akrapa ili Lea bez pardona da možeš.Svi bi vi vozili Dukce,Ferkane i burgijali najbolje ribe.Ali vi to ne možete,i to si nećete priznati.A zašto?
 
Živčani said:
Nisi ti škrt po običaju,već ti nemaš  kinte po običaju.Kupio bi ti Akrapa ili Lea bez pardona da možeš.Svi bi vi vozili Dukce,Ferkane i burgijali najbolje ribe.Ali vi to ne možete,i to si nećete priznati.A zašto?

nisi potpuno u krivu, ali si potpuno glup!
 
odlična tema!

i mene zanima da li ima u Hr neko ko radi homologirane Akrape za bemveja


iko?




Srki
 
Napravio tehnički da nisam ni motor upalio,samo dao kontakt i ocitao kilometre

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk

 
Srki said:
odlična tema!

i mene zanima da li ima u Hr neko ko radi homologirane Akrape za bemveja


iko?

Nemoj,opet će završiti u oglasniku, a ti ćeš se pitat di su...

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk

 
giantMC said:
imam pitanje oko tog, bas zato kaj kosta neki ne zele platit europsku homologaciju i imaju samo lokalnu, recimo njemacku il englesku i ljepo su road legal.. kaj to znaci za ostale zemlje? jel mogu nekak to 'ozakonit' ili je to opet neka siva zona il bolje izbjegavat.. tj najjednostavnije za HR kupca nac top s EU homologacijom i gotova prica?
Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.
 
Ninja said:
Napravio tehnički da nisam ni motor upalio,samo dao kontakt i ocitao kilometre

Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk

    ...isti moj slučaj. Samo što nije trebao dati kontakt za očitati kilometražu, jer imam analognu vuru  :mrgreen:
 
e-mayl said:
Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.

Pozz... ja imam Remusa i na njemu su ugravirani nekakvi brojevi među koima  je i "e4" ali nemam nikakve papire a imam i db killer,e sad dali mogu me zezati???
 
e-mayl said:
Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.

Ma kenjaju bez veze...prvo naša policija nema uređaj za mjerenje decibela, drugo ne mogu se ni mjeriti u bilo kakvim uvjetima (dakle zatvorena prostorija, bez vjetra, na određenoj udaljenosti, kod kretanja, na mjestu) i treće 90 % ih ne gleda ni da li motor ima db killer a kamo li da li je auspuh upisan u prometnu.