Ivan_ZG said:ne moze homologirani auspuh samo izraditi, niti ga moze napraviti neki majstor kod sebe doma..sam proces homologacije kosta malo vise, kako vremena, tako i novaca, tak da nije to samo ovako 'sa ramena'..isto tako, nije svaka homologacija ista (od e1 pa nadalje) jer kod pojedinih zemalja su malo 'labaviji' oko normi..
ako hoces homologirani auspuh, onda znas sto trazis, a ako ti je to puno, ostavis serijski gore i super..a to sto neki aspuh ima db killer u topu, opet ne znaci homologaciju..
tak da akrapi i slicna sranja kostaju radi materijala prvenstveno, pa onda R&D pa onda i homologacija..ako govorimo o Bulldogu 1100, onda Akrapovica niti nema za njega..
giantMC said:imam pitanje oko tog, bas zato kaj kosta neki ne zele platit europsku homologaciju i imaju samo lokalnu, recimo njemacku il englesku i ljepo su road legal.. kaj to znaci za ostale zemlje? jel mogu nekak to 'ozakonit' ili je to opet neka siva zona il bolje izbjegavat.. tj najjednostavnije za HR kupca nac top s EU homologacijom i gotova prica?
Nisi ti škrt po običaju,već ti nemaš kinte po običaju.Kupio bi ti Akrapa ili Lea bez pardona da možeš.Svi bi vi vozili Dukce,Ferkane i burgijali najbolje ribe.Ali vi to ne možete,i to si nećete priznati.A zašto?zee said:da li u HR netko izrađuje homologirane auspuhe? jos se nagovaram da kupim za bulldoga nove spulje, ali po običaju škrt sam izdvojit previše love za akrape i sl. sranja...
Živčani said:Nisi ti škrt po običaju,već ti nemaš kinte po običaju.Kupio bi ti Akrapa ili Lea bez pardona da možeš.Svi bi vi vozili Dukce,Ferkane i burgijali najbolje ribe.Ali vi to ne možete,i to si nećete priznati.A zašto?
Srki said:odlična tema!
i mene zanima da li ima u Hr neko ko radi homologirane Akrape za bemveja
iko?
Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.giantMC said:imam pitanje oko tog, bas zato kaj kosta neki ne zele platit europsku homologaciju i imaju samo lokalnu, recimo njemacku il englesku i ljepo su road legal.. kaj to znaci za ostale zemlje? jel mogu nekak to 'ozakonit' ili je to opet neka siva zona il bolje izbjegavat.. tj najjednostavnije za HR kupca nac top s EU homologacijom i gotova prica?
Ninja said:Napravio tehnički da nisam ni motor upalio,samo dao kontakt i ocitao kilometre
Sent from my HTC Desire 510 using Tapatalk
Srki said:odlična tema!
i mene zanima da li ima u Hr neko ko radi homologirane Akrape za bemveja
iko?
Srki
e-mayl said:Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.
e-mayl said:Nije baš tako. U srijedu sam bio na tehničkom (Pula). Tipa su vratili jer nije imao neke papire. Pitao sam ih šta ako auspuh ima certifikat? Kažu da nije dovoljno i da treba biti upisano u knjižicu i treba napraviti homologaciju. Navodno to košta 300 kn. Tvrde da policija provjerva prilikom zaustavljanja.