Automatski dekompresor KTM Duke 640 2004

Roadruner

New member
Pozdrav,

Uglavnom moram paliti motor sa stisnutim ručnim dekompresorom na alanser, javlja se također onaj zvuk također prilikom gašenja motora...na servisu su mi rekli da ako nije otišao automatski dekompresor možda može biti problem i da je previše pritegnuto.
Uskoro ću otvarati glavu da poštelam ventile tako da budem provjerio automatski dekompresor koliko mogu vizualno.

Da li je netko imao sličan problem?

PS:Ima li netko mjere za štelanje ventila za ovu mašinu da ne kopam po netu?
 
Ne znam šta može biti previše nategnuto. Taj dekompresor je mehanički sklop na kojemu nema popravka, mijenja se zajedno sa bregastom (nije nemoguće "izkarabuđiti" ali je pitanje kako će raditi  :mrgreen:).

Kad polako kurblaš treba se čuti "klik" svaka 2 okreta.
Ventili - oba 0,15 mm na hladno po manualu.
 
Thnx.

Da izgleda da nema tu bas kemijanja puno, možda kad naštelam ventile bude lakše išlo.

Našao sam i neki strani forum na ovu temu :

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=670733
 
Ako ne  možeš dobiti zazor na ventilima onda može  biti i do rolica  klackalica ventila. To košta  :mrgreen:

Eventualno da su ležajevi bregaste pohabani ali oni nisu neki veći trošak.
 
Samo sam otvorio kape i nastelao ventile danas...usisni su mi bili ok a ispusni su bili oko 0.17...
Sada mi se cini da lakse pali na gumb ili je to samo podsvjest :misli:
Zavrtio je na gumb bez rucnog dekomp. nakon dana lezanja a to do sada to nikad nije bilo moguce...jos se malo nesto cuje nadam se lezajevi ;)


 
Otvaranje zazora ventila je signal potrosenosti lezajeva klackalica. Ja bih skinuo poklopac glave i vidio sto se desava. Cijena zamjene je cca 400 kn, a ako odu do kraja mogu napravit stetu od 4000kn
 
Slušaj Makazicu, on je dr.sc. za LC4 mašine  (y)

Rastavi glavu i promjeni te ležajeve, (oko 500 kuna su  :mrgreen:) + ležajevi bregaste pa si miran. A to što on teško vrti...kad je već rastavljeno prepakiraj četkice anlasera i provjeri akumulator. Ako je stariji od 2 god, a neka lijeva marka ja bi ga osobno zamjenio  :wink:

Jedan iskusni majstor koji je trenutno "downunder" je rekao samo yuasa i to je to...  (y)
 
kubik said:
Jedan iskusni majstor koji je trenutno "downunder" je rekao samo yuasa i to je to...  (y)

BTW, ako netko hoće nešto što zaista brzo vrti, preko Picode se može nabaviti LiFePo4.
Jest da je dosta skuplje od olovne baterije, ali je vrlo lagana i vrti k'o olovna na steroidima i kokainu.
 
Moj LC4 pali bez greske, ali trenutno je na 62 000 Km, trebam li se plasiti brzog posustajanja?

Jedini fail dosad je bilo pustanje ulja na rami gdje se zavidava filter, sve ostalo je na njemu OK.

Mane, na sta da pazim?
 
Nero said:
Moj LC4 pali bez greske, ali trenutno je na 62 000 Km, trebam li se plasiti brzog posustajanja?

Jedini fail dosad je bilo pustanje ulja na rami gdje se zavidava filter, sve ostalo je na njemu OK.

Mane, na sta da pazim?

Pazi da gumenu stranu motora drzis dolje, i nemoj sjediti na hladnom betonu.