baotian ne pali

allenp

New member
idem ja do pošte par km na baotianu danas, sve normalno, ugasim ga, obavim, upalim, idem doma, na zadnjem semaforu prije kuće osjetim da u leru previše pada broj okretaja, malo dodam gas i pustim, par sekundi normalno i opet padaju okretaji, drugi put nisam dodavao gas da vidim hoće se ugasit i ugasi se.

otad ga više ne mogu upalit, nema nikakvih znakova života, vergla li ga vergla, ali ne pali ni blizu, ko da je npr nogica spuštena pa ima blokadu paljenja.

skinem svjećicu i provjerim, suha je, očistim je i vidim dal baca iskru, baca ko avion.
http://tinypic.com/r/15bwyc/5

(ovaj drugi dio videa gdje se ne vidi svjećica je sa montiranom svjećicom, a zvuk paljenja se mjenja kako dodajem ili puštam gas)
vratim je nazad, provjerim sve kablove, od goriva i struje, nikakvih oštećenja, sve spojeno, u filteru goriva vidim da ima goriva...

nisam apsolutno ništa mrdao ni mjenjao, radio je ko grom, benzina ima, iskru ima, karb nisam dirao otkako ga imam, iz čista mira se ugasi i više ne pali.

što može bit?

dodatak:
sad sam skinuo i rezervar, da li ovaj ventil mora puštat gorivo kad je ugašen, ako skinem crijevo, ili mora zadržavat gorivo da ne curi?
http://tinypic.com/r/2rrmb9i/5
 
ventil otvara podtlak iz usisne grane...kad je ugašen nesmije curit ...
....očisti fergazer, za početak  8)
kad verglaš bez svijećice, stavi prst na rupu od svećice...jel ima kompresije  :misli:
...preštelaj ventile  :wink:
 
hvala probao sam i ima kompresije jer mi izbija prst s rupe.

nego nema goriva, ja sam skinuo rezervar, pa sam skinuo i onaj ventil i probao ga propuhat, pa sam i crijevo od vode spojio na dovod od iz rezervara (onaj šeraf s gornje strane ventila) i pustio vodu i ide bez problema mlaz kroz tu cjevčicu tj prohodno je.

e onaj drugi ne znam, ne mogu ga propuhat, možda je on na drugoj strani membrane :misli:.
cijev koja se spaja na taj drugi priključak s druge strane vodi do ispred karburatora prema cilindru. ne znam jel ona daje radni tlak tom ventilu ili što.

isto sam pročistio i filter iz rezervara, ali nije bilo skoro ništa prljavog.

kad sam vratio sve nazad i spojio karburator, više ne povlači benzin iz rezervara, uopće ga nema u filtru goriva, sad kad sam vadio svjećicu suha je skroz, a verglao sam dok nisam ispraznio akumulator.

probao sam ispuhat sve dostupne rupe s karburatora, na neke nije prolazio zrak, ne znam jel to tak treba ili ne, na neke je prolazio zrak.

nažalost donji dio karburatora nisam uspio rastavit jer su šerafi govna i samo su se razlohali, morat ću ih bušilicom sjebat.

sad sumnjam na 2 stvari:
1) karburator je negdje začepljen
2) onaj elektromagnetska igla na karburatoru, da nije ona mogla riknut pa da zato neće? jel ona služi za reguliranje  RPM u leru? znači ono crno govno što viri iz karburatora i ima žice na sebi.

ako imate kakvu ideju, svaki savjet dobrodošao, znači ne povlači gorivo više uopće, iako kompresije ima i svjećica baca iskru.
 
evo update:
uspio sam ga upalit nakon minimalno 30sekundi verglanja s punim gasom okrenutim.

prije toga sam provjerio ulje i bilo ga je čak i mrvu preko maximuma, ali sam ga išao promijenit i nakon promjene sam probao palit. opet ništa, ali sam popizdio i rekao ili ti ili ja i okrenuo gas do daske i verglao dok ne krepa, na kraju je upalio.

eh sad, probao sam se vozit, sve najnormalnije radi i nakon što sam se vratio s probne vožnje, ugasio sam ga i upalio zaredom jedno 3-4 puta.
sve bez problema i ostavio sam ga na leru, radi kao i ranije, sve 5.

ali onda sam ga ostavio na miru jedno 10 minuta i opet išao palit i opet neće upalit ako ne odvrnem gas jedno do pola. nakon toga opet sve normalno i pali i ler i vozi.

da bi opet nakon 10 minuta mira počeo seruckat i neće palit ako ne odvrnem gas jače.

šta bi moglo bit?
 
smeće u fergazeru  8) ...rastavi ga skroz i očisti nitro razređivačem..ispuši kompresorom...provjeri na koju visinu zatvara dovod goriva u čašicu frgazera (puši na dovod goriva i diži prstom plovak, treba zatvarat pri vrhu, al ne da prelijeva) ....
a jel pali na kurblu?  :misli:  .... :LOL:
 
Frga dolje,raskopaj, stavi u vodu sa Čarlijem i prokuhaj.
Na čašici pazi na malu diznu jer j spod nke feder i kuglica jako sitna.
Na desnoj strani imaš šipkicu koju kad daješ gas stišče membranu koja ubrizgava gorivo.
Raskopaj i očisti,podmazi šipkicu,pazi na feder.
Gumeni dijelovi nesmiju u opkuhavanje.
 
evo, trebalo je prirubnicu prema cilindru skinut, polijepit jer je bila ispucana, ali je bila i krivo nagurana na karburator a i slabo zašerafljena na cilindar. ispucana je, ali je to površinski gledao sam iznutra je još ok, gore sam superljepila natrpao po pukotinama pa dok dura dura, a onda ću barem znat u čem je problem.

hvala vam svima na pomoći i savjetima, ali mi još uvijek nije jasno što je jučer uzrokovalo onakvo ponašanje i kako se popravilo samo od sebe, tj ja sam promijenio ulje i verglao nekih 30ak sekundi uz full gas, nakon tog je radio ok ali prvo paljenje problematično, što je čini se riješilo podešavanje ventila (ako je), a sad evo i podešavanje prirubnice rješava problem top speeda.