drifter206
New member
01.Velike nade
Evo nas opet, ništa se nije promijenilo, nismo se pomladili i definitivno se nismo opametili. U protekle dvije godine smo putovali kao i obično ali nigdje sa motorom. Opći plan pada tijekom rujna i čekao se samo datum godišnjeg odmora i usklađivanje sa raznim obavezama. Tri opća plana su pripremljena te uključuju Grčku, Italiju i Francusku (Azurna obala). Nažalost, obaveze i vremenski period nam dopušta putovanje samo tijekom studenog i Italija nam ispada kao najbolja opcija. Minimum 10 dana, ništa ispod ne dolazi u obzir. Godina je bila teška, potreban je žešći odmor. Kakvo će vrijeme biti, ma ko ga j..e...
Tri plana obilaska Italije se pripremaju i uzimaju opcije te nakon usklađivanja obaveza odlučujemo se za trajekt Dubrovnik Bari i povratak preko Ancone. Ovo je taktička varka jer želimo obići što više možemo i ne želimo se vezati samo za jedno područje i ovisiti o povratku na isti trajekt. Neka tako i bude. Bila je i opcija bez trajekta ali smo smatrali da gubimo barem par dana u putu, jer mi ipak živimo dolje negdje daleko...
Plan puta izlazi u javnost i izaziva nevjericu...
Rute su složene i krajem listopada rezervira se smještaj i kupuju karte za trajekt. Idemo definitvno. Motor je ista „roba s greškom“ kao i sa zadnjeg putovanja na Siciliju. To nije motor, to je skuter. To je Talijan i vodimo ga u posjet kući svojoj.
Nabavili smo preko Ebay-a bežičnu komunikaciju (Kina) koja se pokazala izvrsnom za „šaku dolara“.
Gps nemamo, niti ga želimo, navegavat ćemo prema zvijezdama... Ova tvrdnja će kasnije biti pobijena i možda je vrijeme da se malo opustimo i prihvatimo neke nove stvari. Poznavanje prometnih znakova ipak nije dovoljno. Dodan je dodatak na vizir motora da smanji malo buku i to radi bez premca. Došla je i nova kamera (high tech kinez) koja snima u 4k i treba je testirati u radnim uvjetima.
Osim ovih sitnica sve ostalo je isto i nije bilo potrebe za neke dodatne stvari, odijela i oprema je ista kao i prije te je nekim stvarima ovo zadnji put pred mirovinu. Dan prije polaska motor je servisiran i pripremljen za put. Nema greške, ili ipak ima...
Idemo.
Trajekt Dubrovnik Bari
Trajekt Jadrolinije (brod Dubrovnik) ide u 22:00 za Bari i potrebno je doći dva sat prije polaska ako ste sa vozilom, radi prijave i pripreme broda. Dolazimo u Gruž i prijavljujemo se u kućici Jadrolinije i dobijamo karte za ulazak u brod. Nakon pregleda dokumenata i vrlo kratkog čekanja, preko reda ulazimo u brod te ga prepuštamo posadi. Vezuje se i osigurava od pomicanja, ekipa to radi odlično te čak stavljaju jastuke na mjestima da konop ne reže sjedala. Nema problema, nema velikog mora.
Kabina spartanskih dimenzija ali dovoljna za noćnu vožnju. Idemo na palubu opaliti koji selfi i snimat odlazak. U kabini jedna utičnica za punjač i ta jedna je neispravna. Falit će struje, imam neki osjećaj. Nosimo čak šest punjača ni manje ni više a od toga dva su sa duplim izlazom i barem deset raznih kabela. Nema veze ima punjač u motoru.
U luci Gruž vezani brodovi HRM-a koji su dan prije imali svečani postroj i vježbu u povodu oslobođenja Dubrovnika.
Preko socijalnih mreža se pozdravljamo sa ekipom. Nervoza, adrenalin počinje djelovati.
Brod isplovljava i ova priča počinje.
WP_20171029_12_05_11_Pro by Antun Burdelez, on Flickr
roba s greškom
DSCN3278 by Antun Burdelez, on Flickr
naš prijevoz
DSCN3280 by Antun Burdelez, on Flickr
luka Gruž
20171029_203326 by Antun Burdelez, on Flickr
selfish bastards
WP_20171029_22_11_49_Pro by Antun Burdelez, on Flickr
adio
prve slike su loše, ostale su bolje :?
ima i na youtube-u u HD-u
https://www.youtube.com/watch?v=scYvq_gRRlw
nastavak slijedi...
Evo nas opet, ništa se nije promijenilo, nismo se pomladili i definitivno se nismo opametili. U protekle dvije godine smo putovali kao i obično ali nigdje sa motorom. Opći plan pada tijekom rujna i čekao se samo datum godišnjeg odmora i usklađivanje sa raznim obavezama. Tri opća plana su pripremljena te uključuju Grčku, Italiju i Francusku (Azurna obala). Nažalost, obaveze i vremenski period nam dopušta putovanje samo tijekom studenog i Italija nam ispada kao najbolja opcija. Minimum 10 dana, ništa ispod ne dolazi u obzir. Godina je bila teška, potreban je žešći odmor. Kakvo će vrijeme biti, ma ko ga j..e...
Tri plana obilaska Italije se pripremaju i uzimaju opcije te nakon usklađivanja obaveza odlučujemo se za trajekt Dubrovnik Bari i povratak preko Ancone. Ovo je taktička varka jer želimo obići što više možemo i ne želimo se vezati samo za jedno područje i ovisiti o povratku na isti trajekt. Neka tako i bude. Bila je i opcija bez trajekta ali smo smatrali da gubimo barem par dana u putu, jer mi ipak živimo dolje negdje daleko...
Plan puta izlazi u javnost i izaziva nevjericu...
Rute su složene i krajem listopada rezervira se smještaj i kupuju karte za trajekt. Idemo definitvno. Motor je ista „roba s greškom“ kao i sa zadnjeg putovanja na Siciliju. To nije motor, to je skuter. To je Talijan i vodimo ga u posjet kući svojoj.
Nabavili smo preko Ebay-a bežičnu komunikaciju (Kina) koja se pokazala izvrsnom za „šaku dolara“.
Gps nemamo, niti ga želimo, navegavat ćemo prema zvijezdama... Ova tvrdnja će kasnije biti pobijena i možda je vrijeme da se malo opustimo i prihvatimo neke nove stvari. Poznavanje prometnih znakova ipak nije dovoljno. Dodan je dodatak na vizir motora da smanji malo buku i to radi bez premca. Došla je i nova kamera (high tech kinez) koja snima u 4k i treba je testirati u radnim uvjetima.
Osim ovih sitnica sve ostalo je isto i nije bilo potrebe za neke dodatne stvari, odijela i oprema je ista kao i prije te je nekim stvarima ovo zadnji put pred mirovinu. Dan prije polaska motor je servisiran i pripremljen za put. Nema greške, ili ipak ima...
Idemo.
Trajekt Dubrovnik Bari
Trajekt Jadrolinije (brod Dubrovnik) ide u 22:00 za Bari i potrebno je doći dva sat prije polaska ako ste sa vozilom, radi prijave i pripreme broda. Dolazimo u Gruž i prijavljujemo se u kućici Jadrolinije i dobijamo karte za ulazak u brod. Nakon pregleda dokumenata i vrlo kratkog čekanja, preko reda ulazimo u brod te ga prepuštamo posadi. Vezuje se i osigurava od pomicanja, ekipa to radi odlično te čak stavljaju jastuke na mjestima da konop ne reže sjedala. Nema problema, nema velikog mora.
Kabina spartanskih dimenzija ali dovoljna za noćnu vožnju. Idemo na palubu opaliti koji selfi i snimat odlazak. U kabini jedna utičnica za punjač i ta jedna je neispravna. Falit će struje, imam neki osjećaj. Nosimo čak šest punjača ni manje ni više a od toga dva su sa duplim izlazom i barem deset raznih kabela. Nema veze ima punjač u motoru.
U luci Gruž vezani brodovi HRM-a koji su dan prije imali svečani postroj i vježbu u povodu oslobođenja Dubrovnika.
Preko socijalnih mreža se pozdravljamo sa ekipom. Nervoza, adrenalin počinje djelovati.
Brod isplovljava i ova priča počinje.
WP_20171029_12_05_11_Pro by Antun Burdelez, on Flickr
roba s greškom
DSCN3278 by Antun Burdelez, on Flickr
naš prijevoz
DSCN3280 by Antun Burdelez, on Flickr
luka Gruž
20171029_203326 by Antun Burdelez, on Flickr
selfish bastards
WP_20171029_22_11_49_Pro by Antun Burdelez, on Flickr
adio
prve slike su loše, ostale su bolje :?
ima i na youtube-u u HD-u
https://www.youtube.com/watch?v=scYvq_gRRlw
nastavak slijedi...