Benelli Trk 702X

u bespućima interpleta na više mjesta naišao sam pritužbe kupaca benelli
trk(702 i x) oko isporuke kofera. uplatom predujma za trk, javno u tisku
navedena je isporuka benelli aluminijskih kofera, dva bočna i centralni.
sada benelli pokušava isporučiti givi aluminijsko/plastične kofere.
možemo li se kupci koji smo uplatili predujam za trk i
čekamo isporuku skupiti i vidjeti što nam je činiti.
molim poruke na pp ili email [email protected]
 
Diablo , koji su tvoji stavovi,pogledi,mišljenja i uvjerenja vezano za :

1. Suvozačko sjedalo ( neke recenzije kažu da je sic premalen i apsolutno neprikladan ) .
2. Kamera s kojom motor dolazi
 
Ja još niti ne znam šta sam dobio od kufera, eno ih zapakirani u šupi. :mrgreen:

Što se suvozačkog sica tiče, supruga nema zamjerki na udobnost, iako smo tek odradili jedan manji izlet do Ljubljane i natrag. Manji problem joj je nagib sica i to što kod kočenja ponekad malo klizne naprijed. Sic se uvijek da pretapecirati za relativno skromne novce.

Kamera na EU tržištu je izbačena kao serijska oprema zbog (nejasne) regulacije oko GDPRa. I koliko znam, za sada nije niti ponuđena kao dio dodatne opreme, a hoće li biti u budućnosti, ne znam.
 
Nakaradne sandučetine smontirane (vjerovatno prvi i posljednji put na motor jer sam jednostavno radoznao vidjeti kako to izgleda) za 20 min posla, ništa ne klapa i ne zvrči, dobro su izrađene i vjerujem da će biti odlične kome trebaju!

:alien:
 

Attachments

  • IMG_20231116_115410.jpg
    IMG_20231116_115410.jpg
    5.1 MB · Views: 0
Ufff, i meni je to nakaradno do Boga! Ja ih isto jednom stavio na Versysa i vise nikad, a vidim ima ekipe koja ih ne skida nikako. Ima ih cak sto ih na skuterima sa ponosom nose.
 
Uf al su gadni varovi na ovom auspuhu gore.
Vidim da je Storm izbacio za TRK, nije skup, a izgleda miljama bolje.

1700134577098.jpeg


1700134589787.jpeg
 
  • Like
Reactions: ODST
Nakaradne sandučetine smontirane (vjerovatno prvi i posljednji put na motor jer sam jednostavno radoznao vidjeti kako to izgleda) za 20 min posla, ništa ne klapa i ne zvrči, dobro su izrađene i vjerujem da će biti odlične kome trebaju!

:alien:
Imam iste takve sanducetine, ko to radi?
 
Ma ja uglavnom koristim samo top box, pa ću vjerovatno tako i ovaj put, osim ako predraga ženica bude izrazila želju da se na par dana odvaži na neki đir samnom. A onda, a to svi valjda znamo, ni kontejner od Maerska neće biti dovoljan... :love:

Što se ispuha tiče, ovaj RoadsItalia je sasvim O.K., a u međuvremenu je izašlo brdo aftermarket rješenja od kojih mi se najboljim čini MIVV, Arrow je skup kao da je od zlata ali se dodatno može i kompletna dekat grana uzeti. Ima toga svakim danom sve više...

Mislim da GIVI izrađuje ove sandučiće za Benelli.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Čudi me da nisu dizajnirali neke integrirane nosače i kofere.
To je danas praktički standard, skele su passe.
 
Da, Pirelli Rally STRke su gore kao prva ugradnja, imao sam nekoliko setova na prethodnoj Hondi. Pojavljuje mi se neka čudna rezonanca iznad 90 do cca 110 km/h ali joj još uvijek nisam pronašao razlog. Nije toliko iritantno pa nisam dublje analizirao ali moguće je da je do gume, ove dodatno imaju i zračnicu u sebi, a svašta može biti uzrok tog zvuka.
 
  • Like
Reactions: Feis123
Pitanje. Uskoro kupujem motor do cca. 8-9 k eura. E sad, moja razmišljanja idu prema novom TRK 702x, par godina starom V stromu ili eventualno Tracerici 7. Mislim da bi mi Yamaha najmanje pasala zbog visine od 195. Motore svakakvih kubikaža sam vozio godinama. Zadnjih 10 godina pauziram. Sada mi je sin kupio Ktm 390 Adventure, pa bi volio malo sa njim u điradu. Mišljenja???
 
Možda top-lista najprodavanijih motora u Italiji u prva dva mjeseca 2024. pomogne više od naših subjektivnih mišljenja.
 

Attachments

  • ITA 01-02 2024.jpg
    ITA 01-02 2024.jpg
    322.5 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: stipic and roberto
Ako gledaš motor do 9.000 e u toj kategoriji, onda možeš uzet novog V-Stroma650A za 9.290 eura..Nemaš šta razmišljati.
Ili Tracer 700, ako ti se više sviđa moderniji dizajn..
 
Last edited:
Možda top-lista najprodavanijih motora u Italiji u prva dva mjeseca 2024. pomogne više od naših subjektivnih mišljenja.
Teško...Talijan koji kupuje motor do 9.000 eura ne gleda trajnost, pouzdanost motora i blizinu servisa, kao i lakoću prodaje kao rabljenog za par godina..Naši ljudi to gledaju.
On ga vozi par sezona i zamjeni staro za novo.
Oni šta kupuju skuplje motore su druga prića..BMW, Ducati i sl..
 
  • Haha
  • Like
Reactions: DiAbLeRo and gvo
Ako gledaš motor do 9.000 e u zoj katrgoriji, onda možeš uzet novog V-Stroma650A za 9.290 eura..Nemaš šta razmišljati.

Da ali sad se opet javlja dvojba uzeti novog za 9300 i stući još barem 1000 za neku osnovnu opremu ili recimo 3 godine starog za 8000 koji već ima opremu.