BEV500,novi ili stari

primorje

New member
Dilema je tehnicke prirode. :misli:
Ima li velike razlike izmedju novog Bev500 i starog modela. Oglasnik nudi za 25 000 kuna 2003 a novi sa kuferom i registracijom je 45 000.Prosle sam godine cekao Bozicni popust ali nije bilo crnog(must be).Dobar servis je 3-4 kkn pa smo u velikoj razlici.
Podpitanje; zar je moguce da mu kocnice nisu dovoljno jake ili je to pojedinacni i subjektivni primjer?
Ako netko ima ili zna da se prodaje crni Bev500 u dobrom stanju javite,placanje solarno.
:shock:
 
primorje said:
Dilema je tehnicke prirode. :misli:
Ima li velike razlike izmedju novog Bev500 i starog modela. Oglasnik nudi za 25 000 kuna 2003 a novi sa kuferom i registracijom je 45 000.Prosle sam godine cekao Bozicni popust ali nije bilo crnog(must be).Dobar servis je 3-4 kkn pa smo u velikoj razlici.
Podpitanje; zar je moguce da mu kocnice nisu dovoljno jake ili je to pojedinacni i subjektivni primjer?
Ako netko ima ili zna da se prodaje crni Bev500 u dobrom stanju javite,placanje solarno.
:shock:
Nema razlike
 
primorje said:
Dilema je tehnicke prirode. :misli:
Ima li velike razlike izmedju novog Bev500 i starog modela. Oglasnik nudi za 25 000 kuna 2003 a novi sa kuferom i registracijom je 45 000.Prosle sam godine cekao Bozicni popust ali nije bilo crnog(must be).Dobar servis je 3-4 kkn pa smo u velikoj razlici.
Podpitanje; zar je moguce da mu kocnice nisu dovoljno jake ili je to pojedinacni i subjektivni primjer?
Ako netko ima ili zna da se prodaje crni Bev500 u dobrom stanju javite,placanje solarno.
:shock:

A jbg, ja imam srebernog  :mrgreen:
 
Ima razlike, kako nema? Meni najveca i najdraza razlika je u sicevima koji su jos udobniji u modelu 2005, a u modelu 2006 su poboljsali motor neznam tocno sto, znam da su dodane neke bobine za ugladjeniji rad i jos neke promjene estetske prirode (y)!

Lijepi pozdrav!
 
Resca said:
A jbg, ja imam srebernog  :mrgreen:

A koliko bi vrijedilo tih 189 kg suhog srebra( srebrni je opcija 2 zbog bolje uocljivosti i odrzavanja( citaj"pranja")).
Mozes mi javiti na Mail da ne odemo off.
Ako netko ima T-Max da nije preko 45 000 kn isto je dobrodosao.
 
primorje said:
A koliko bi vrijedilo tih 189 kg suhog srebra( srebrni je opcija 2 zbog bolje uocljivosti i odrzavanja( citaj"pranja")).
Mozes mi javiti na Mail da ne odemo off.
Ako netko ima T-Max da nije preko 45 000 kn isto je dobrodosao.

Ne znam,  to vozi stari, moram njega pitat dal hoce prodat, javim ti  :wink:
 
Pa razlika ti je skoro 4 god.....nije to tako strašno a i nemože se puno preči kilometara he he
 
panthera said:
Pa razlika ti je skoro 4 god.....nije to tako strašno a i nemože se puno preči kilometara he he
10 000 km nije greda za 500ccm, a 20 000 kn razlike je ugodnih 333.33 kune mjesecno u narednih 5 godina za benzin.Naravno prvi vlasnik i servisna je pozeljno.  :mrgreen: Uostalom i moj Mojito je otisao sa 5 000 km a kleo sam se da je kao iz ducana. :D
 
Rob_Roy said:
Ima razlike, kako nema? Meni najveca i najdraza razlika je u sicevima koji su jos udobniji u modelu 2005, a u modelu 2006 su poboljsali motor neznam tocno sto, znam da su dodane neke bobine za ugladjeniji rad i jos neke promjene estetske prirode (y)!
Lijepi pozdrav!
Koje još estetske promjene? Parkiraj 2 modela iz 2003 i 2006 i identični su. Mjenjan je samo 2004 spoj auspuha na str. vilicu
Sic je isti stari iz 2005 i novi iz 2006
 
Hvala Nike. (y) Znaci promjene su vise reklamnog karaktera u svrhu produljenja prodaje.
Ionako cu promjeniti sve sto treba prije nego zapocnem uzivati u 500ccm.
Jednom sam imao puknuti remen, nadam se nikad vise. :D
 
Nike said:
Koje još estetske promjene? Parkiraj 2 modela iz 2003 i 2006 i identični su. Mjenjan je samo 2004 spoj auspuha na str. vilicu
Sic je isti stari iz 2005 i novi iz 2006


...pa covjek te je pitao koje su promjene, i ja sam mu odgovorio kada se tebi nije dalo :jesus:!

eh da, vidio sam juce novi model 2006 i uocio sam jos jednu promjenu, a to je da mu pokraj oznake 500 pise "i.e." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

pozz! :wink:
 
Ja ti prodajem crnoga, u savršenom je stanju, sa servisnom knjižicom kuferom, bisagama, reg. i osig. do 10/2007., također i veliki servis na 12000 km (ovlašteni), prešao 12300km, ali ga i cijenim  :D
 
Rob_Roy said:
eh da, vidio sam juce novi model 2006 i uocio sam jos jednu promjenu, a to je da mu pokraj oznake 500 pise "i.e." :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jel stariji model imao karburator?
 
Hm, ok.
Mislio sam da su prije bili karbovi  :misli:
 
Bad Mad said:
Ja ti prodajem crnoga, u savršenom je stanju, sa servisnom knjižicom kuferom, bisagama, reg. i osig. do 10/2007., također i veliki servis na 12000 km (ovlašteni), prešao 12300km, ali ga i cijenim  :D
Javi se na PM ili [email protected] ,lova nije problem ako motor u redu....
 
Osnovna razlika starog i novog Beverlya 500 je što je novi motor sa strožijom Eko normom i troši 5,4 l/100 km, za razliku od starog koji je trošio dosta više, odnosno do 7l/100 km. Trebala bi biti i neka sitna razlika u prednjem blatobranu, koji na novom modelu nema one bočne ulegnute linije.
 
joke said:
Osnovna razlika starog i novog Beverlya 500 je što je novi motor sa strožijom Eko normom i troši 5,4 l/100 km, za razliku od starog koji je trošio dosta više, odnosno do 7l/100 km.

:shock:
7!

Nezgodno.
Jel razlika u ispuhu samo ili.. ?
 
Cortez said:
:shock:
7!

Nezgodno.
Jel razlika u ispuhu samo ili.. ?

Što bi tu bilo nezgodno, ako želiš da ide, mora i da troši. Gilera Runner 180 2T trošila je do 9 litara i nitko se nije tužio jer je pružala orgazme u ubrzanju. Ovaj novi, koji manje troši, dobar je za novčanik, ali loš za agregat kao i svi moderni injectioni koji rade na rubu gašenja i pregrijavaju komponente do ludila. Nema đabe ni u stare babe
Ispuh je različit samo u prihvatu na šasiju, razlika je primarno u mapi paljenja
Netko je spomenuo i slabo kočenje Beverlya 500, ali on je u tome dosta specifičan. Velika težina i integralni sistem tjeraju vas da obavezno kočite s obe kočnice istim stiskom, do blokiranja, sve ostalo ga slabo zaustavlja. I obavezno otvrdnuti zadnje amortizere koliko god možete izdržati(dobro je za kamenac u bubrezima)