Beverly 200 nekakav zvuk u motoru izmedju variomata i kuplunga

mountain36

Member
Nakon sto ugasim motor jos se nesto vrti par sekundi(dali je to zabrinjavajuce) kako se rjesiti tog zvuka i dali trcati u servis s tim.Motor je 2003 god. kupljen prije dvije god i neznam kada su zadnji put mjenjane rolice i remen jer covjek je rekao da ga je sam popravljao.I jos jedna stvar:dali ta masina ide preko 100km/h jer moj nece preko a nisam primjetio da je trom pri startu i u voznji ali preko 100km/h ni uz molbu
 
mora ici bar 130kmh,mijenjaj rolice i remen...
koliko ima km skuter?
vjerojatno se cuje ublazivac remena koji se nalazi izmedu variomata i kvacila,neznam kako se cuje ali ako je tiho onda nije zabrinjavajuce,ako je glasno onda se mozda raspao lezaj u njemu pa se cuje,provjeri...
 
Skuter ima 26000 km,mislio sam mjenjati sam rolice i remen ali nemam udarnog kljuca tak da cu ga morat dati na servis,a jel se mjenja taj lager na ublazivacu ili ublazivac?
Hvala na odgovoru ....
 
svakako napravi kompletan servis,remen,rolice,,ulje,filter ulja,spuzvu u airboxu,svjecicu,provjeri klizace na variomatu i po potrebi zamijeni...
a za ublazivac remena ce oni u servis pogledati i po potrebi zamijenit (y)

evo neke cifre:
agip ulje-90kn
svjecica champion-70kn
filter ulja-85kn
rolice cca 100kn
klizaci nesto sitno
spuzva za airbox cca 60kn
remen cca 500kn
 
ulje,filter,svjecicu sam sam promjenio jos jesenos,filter sam mislio sad jedan dan ocistit.Jedino rolice i remen cu dat njima da mi promjene jer nemam alata za to i naravno da provjere ublazivac
jos mi samo reci jel se smije vozit ak je taj ublazivac u komi?
 
za tvoju kilometrazu bi preporucio zamjenu ulja i filtera ulja svakih 4000km,to nije velik trosak a masina ce biti zahvalna...
neznam koliko jako je unisten ali nebi trebalo biti problema,mozes se vozit dok ne vidis sta mu je i promijenis ga...
koliko jako se cuje?
 
Cuje se normalno bez ikakvih grebanja ,skripanja,kvrcanja i ostalog bas cista vrtnja.Hvala na savjetu za ulje toga cu se svakakao drzati s tim da mi sluzi samo za voznju po Zg-u  cista garadska voznja
 
mountain36 said:
Cuje se normalno bez ikakvih grebanja ,skripanja,kvrcanja i ostalog bas cista vrtnja.Hvala na savjetu za ulje toga cu se svakakao drzati s tim da mi sluzi samo za voznju po Zg-u  cista garadska voznja

to ti je normalan zvuk
za to ne moraš ići na servis
jednom je jedan član (Lukas) na forumu motocikli.com upravo o tome u svojoj temi o svom beverlyu i obrazložio :wink:
(ja bi ti objasnio ali nisam tehnički potkovan, pa rađe tamo potraži - sve je lijepo objašnjeno)
nemaš brige što se tiće tog zvuka :wink:
 
to kad mjenjaš rolice skineš i očistiš te uzmeš silikonsko ulje i podmažeš.



imaš PM
 
ta remenica ti kosta 160 kuna...Na starijim leader-ima mogao se mijenjati samo lezaj remenice...jer su te remenice bile od metala....Na novijim modelima te su remenice od plastike....i lezaj se ne moze mijenjati...Ako ti je beverly 2004 godiste..onda postoji mogucnost  da promijenis samo taj lezaj..kojeg drzi jedan seger osigurac....Ulje sipaj agip 5 - 40 w...i komotno mjenjaj na 6000 tisuca....Pa nije to baotian da mijenjas ulje svaka tri soma..bacen novac... (y)
 
bmw m 5 said:
ta remenica ti kosta 160 kuna...Na starijim leader-ima mogao se mijenjati samo lezaj remenice...jer su te remenice bile od metala....Na novijim modelima te su remenice od plastike....i lezaj se ne moze mijenjati...Ako ti je beverly 2004 godiste..onda postoji mogucnost  da promijenis samo taj lezaj..kojeg drzi jedan seger osigurac....Ulje sipaj agip 5 - 40 w...i komotno mjenjaj na 6000 tisuca....Pa nije to baotian da mijenjas ulje svaka tri soma..bacen novac... (y)

ja imam baš taj sa zegerom. ako nađe nek uzme taj pa može mijenjati lagere ali netreba samo treba očistiti lager i taj ublaživač i se bu ok.
 
mountain36 said:
Nakon sto ugasim motor jos se nesto vrti par sekundi(dali je to zabrinjavajuce) kako se rjesiti tog zvuka i dali trcati u servis s tim.Motor je 2003 god. kupljen prije dvije god i neznam kada su zadnji put mjenjane rolice i remen jer covjek je rekao da ga je sam popravljao.I jos jedna stvar:dali ta masina ide preko 100km/h jer moj nece preko a nisam primjetio da je trom pri startu i u voznji ali preko 100km/h ni uz molbu

Šta se toga zvuka tiće, već je objašenjeno da se radi o ležaju koji ublažava udarce remena... ništa zabrinjavajuće...

Bez obzira na remen i kuglice motor bi triba ići preko 100 km/h i ne bi triba biti previše trom...
Provjeri membranu karburatora (vrlo vjerovatno je u tom problem) i također gumeno koljeno karburatora, 2 puta san na Bevu 200 ima problem kao ti, jedan put membrana, drugi put kolino  :wink: Sasvim sigurno ti je jedno od to dvoje...
 
napisao je da mu nije trom na start i u voznju,da su unisteni prirubnica i membrana onda bi se vec na startu gusio i nebi nikako isao,ti karburatori su osjetljivu tako da se odmah osjeti ako nesto ne stima,odmah na startu se zagusi,a ako je prirubnica potrgana i vuce zrak onda nece radit ni na leru...
 
mountain36 said:
Cuje se normalno bez ikakvih grebanja ,skripanja,kvrcanja i ostalog bas cista vrtnja.Hvala na savjetu za ulje toga cu se svakakao drzati s tim da mi sluzi samo za voznju po Zg-u  cista garadska voznja

Tacno znam sta ti se cujem mom drugu se to culo celi seconu , to ti je lager koji stoji u sredini kajisa (izmedju kvacila i rolnica)  mozes terati slobodno. ali mozes i sam zameniti ja sam bas pre neki dan to sve otvarao . Bez pneumatskog ljuca sa naj obicnijim alataom . Imas na you tubu kako se menja
evo ti linkovi 
pozz i novog sada


http://www.youtube.com/watch?v=fBHAM1am-UE


http://www.youtube.com/watch?v=jsY0uq-eFFo&feature=related