Beverly 200 -prekidač svjetla

ivan_m

Well-known member
Radi se o beverly-u 200, 2003. godina, nabavija san prekidač svjetla (komplet ručica, ona aluminijska na kojoj je i start prekidač i crveni za gašenje) od starijeg modela (2002. god)

Sad bi to tija spojit, ako netko ima shemu el. instalacije za beverly-a ili zna šta i di konkretno spojit (jack od obe dvi ručice je isti, ali razlika je u instalaciji...)
Ako ko zna ili ima kakav savjet bija bi zahvalan  :wink:
 
a teško ćeš to po shemi. ako su identični oba otvori ih i pogledaj gdje koja žica ide. zapiši boje i presloži konektor. to ti je to.  (y)
 
Joy Rider said:
a teško ćeš to po shemi. ako su identični oba otvori ih i pogledaj gdje koja žica ide. zapiši boje i presloži konektor. to ti je to.  (y)

Lakše ću po shemi  :wink: po shemi ću i znati koja boja kamo vodi (slaga san po shemi na runneru 50 komplet instalaciju jer mi je prekidalo instalaciju na volanu kad su mi ukrali komplet celer i masku s prekidačima ;) )
 
ok kako god tebi lakše. meni osobno je jednostavnije unimer i papir i olovka pa si sam nacrtam shemu i popojim.  (y)
 
ivan_m said:
Radi se o beverly-u 200, 2003. godina, nabavija san prekidač svjetla (komplet ručica, ona aluminijska na kojoj je i start prekidač i crveni za gašenje) od starijeg modela (2002. god)

Sad bi to tija spojit, ako netko ima shemu el. instalacije za beverly-a ili zna šta i di konkretno spojit (jack od obe dvi ručice je isti, ali razlika je u instalaciji...)
Ako ko zna ili ima kakav savjet bija bi zahvalan  :wink:

ovako barem je tako kod mene.

onaj prekidač sa lijeve strane kojime reguliraš dugo/kratko svjetlo ima žicu koja kad daš kontakt ima non stop struju, to češ pronači unimjerom ili onom olovkom za provjeru dali negdje ima struje ili nema.

kod mene je bila zelena žica . nju sam odrezao doštukao i provukao ispoda plastika kod volana na drugu stranu.kablirao konektore zaštitio ih od kratkog spoja te vratio prema onom prekidaču na lijevoj strani.

sad ti gore samo pozicije a glavna svjetla su out.

to je dost da možeš upaliti skuter a poslije svijetla.
 
Mrcina tnx  (y)

tako san već spojia na svom beverly-u (250, ovo bi sad starom tija rjesit)

i to mi je opcija ako se ne snaden za komplet rjesenje...
 
to ti je jednostavna verzija a to što bu mu gorele pozicije kod paljenja nije neka greda.
 
mrcina said:
to ti je jednostavna verzija a to što bu mu gorele pozicije kod paljenja nije neka greda.
bude greda kad ga drot bude zaustavio i opicio mu kaznu jer je zaboravio upaliti kratka svetla...Ne vidim frke...ako je motor ispravan...ako je baterija u dobrom stanju.....ne vidim razloga zasto nebi palio i sa kratkim svjetlima.....kao sto je i tvornica predvidjela... :wink:
 
bmw m 5 said:
bude greda kad ga drot bude zaustavio i opicio mu kaznu jer je zaboravio upaliti kratka svetla...Ne vidim frke...ako je motor ispravan...ako je baterija u dobrom stanju.....ne vidim razloga zasto nebi palio i sa kratkim svjetlima.....kao sto je i tvornica predvidjela... :wink:

varaš se, tvornica je predvidjela da se svjetla mogu ugasiti, ali onda je došao novi zakon koji kaže da svjetla moraju non-stop goriti... i oni su ih samo spojili da non-stop rade  :wink:

a inače motor ostavim da radi na minimumu, pogotovo zimi... a i sam znaš da altenator na minumumu ne može nadoknaditi potrošnju baterije dok su svjetla upaljena  :wink:
 
ivan_m said:
varaš se, tvornica je predvidjela da se svjetla mogu ugasiti, ali onda je došao novi zakon koji kaže da svjetla moraju non-stop goriti... i oni su ih samo spojili da non-stop rade  :wink:

a inače motor ostavim da radi na minimumu, pogotovo zimi... a i sam znaš da altenator na minumumu ne može nadoknaditi potrošnju baterije dok su svjetla upaljena  :wink:

Zasto mislis da se vara  :misli: Ako te drot zaustavi dok vozis s tebi su upaljena samo poziciona svjetla dobijes kaznu od drota  :mrgreen:
 
ivan_m said:
varaš se, tvornica je predvidjela da se svjetla mogu ugasiti, ali onda je došao novi zakon koji kaže da svjetla moraju non-stop goriti... i oni su ih samo spojili da non-stop rade  :wink:

a inače motor ostavim da radi na minimumu, pogotovo zimi... a i sam znaš da altenator na minumumu ne može nadoknaditi potrošnju baterije dok su svjetla upaljena  :wink:
a onda mi nije jasno sta je problem...po tvom opisu ja sam shvatio da zelis prilagoditi stari tip prekidaca...(koji ima mogucnost ugaseno...pozicija..kratko svijetlo)...na novi tip noviji tip izvedbe beverlija koji nema taj prekidac...te mu kratko svijetlo gori non stop.... :misli:

Btw...rad motora na minimumu je stetan...ti upali..minut prickekaj..sjedni i vozi umjerenim tempom do postizanje radne temperature...To pase i motoru..cirkulaciji ulja..a i punjenju baterije... (y)
 
mrcina said:
ovako barem je tako kod mene.

onaj prekidač sa lijeve strane kojime reguliraš dugo/kratko svjetlo ima žicu koja kad daš kontakt ima non stop struju, to češ pronači unimjerom ili onom olovkom za provjeru dali negdje ima struje ili nema.

kod mene je bila zelena žica . nju sam odrezao doštukao i provukao ispoda plastika kod volana na drugu stranu.kablirao konektore zaštitio ih od kratkog spoja te vratio prema onom prekidaču na lijevoj strani.

sad ti gore samo pozicije a glavna svjetla su out.

to je dost da možeš upaliti skuter a poslije svijetla.

kako bi ja mogao prespojit svoj da rade kratka svjetla?beverly je 200 2003 god. i ima samo prekidac s lijeve strane(dugo/kratko),poso je prekidac i sada radi samo dugo svjetlo!?
 
zamjeni konektore na lampama. sa dugog prebaci na kratko. al onda nemaš dugo...  :mrgreen:
 
ghoost said:
a sad pitanje;kako doci do konektora,jel se skida far?

To šta ti je reka Joy Rider je najjednostavniji način, otvoriš ladicu ispod volana, u njoj ima 2 vide koje odvidaš i samo izvučeš far i zamijeniš konektore  :wink:
 
Iako je stara teme volio bi se nadovezati i zatraziti vasu pomoc!
Beverly 125, 2002g ne rade mi kratka svjetla, vlasnik sam ga tek mjesec dana i nisam prije imao nikakav motocikl, skinem far, pogledam h7 zarulju izgleda mi ispravna, ali stavim novu i ne radi! Dok sam se vozio doma i prije skidanja fara radila je pozicija, sada ni ona ne radi.
Uzmem ispitivac i probam na konektoru koji se spaja na far, nema struje na mjestu pozicije, ni na mjestu kratkog svjetla, na mjestu zmigavaca i dugog svjetla ima struje.
Zovem dva lokalna servisera ali vrijeme je godisnjeg.
Volio bi da me malo uputite, volio bi sam malo provjeriti i ako je moguce rijesiti ovaj problem.
Jos pitanje, da li na mjestu gdje je dugo svjetlo mogu staviti kratko pa da se mogu normalno voziti po mraku, dugo svjetlo bas ne koristim u gradskoj voznji.
Lp
 
Moguće da je stvar do prekidača za svjetla. Skini ga i provjeri da li dolazi struja na njega. Očisti i provjeri sve konektore vezane za svjetla. Ako je do prekidača zamjeni i piči!

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

 
Otvorio sam prekidac, sve pocistio, izgleda sve ok, inace je to dosta jednostavan sistem s limicem, ali nemam struje na njemu! Pretpostavljam da bi sad trebao traziti relej!? E sad gdje se nalaze releji!? Nemam knjigu od skutera, ako negdje znate gdje ima download iste!
Lp
 
Evo link za manual. https://www.scribd.com/mobile/doc/20134590/125-250-Workshop-Manual-Beverly
Inače releji se nalaze ispod prednje maske. Ili samo prati žicu. Možda je ona negdje u prekidu.

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk