Beverly 200 - pritisak ulja

olli_zg

New member
Da ne pisem samo pojedinacne mailove ljudima, mozda neko od sveprisutnog pucanstva ima napisati koju pametnu na ovo:

Nedavno sam kupio Beverly-ja 200 '02 s nekih 20 000 km i sve mi se cini da imam problem, naime, kad naglo kocim recimo s 100 na 0 poneki puta (dosad na nekih 500 km po gradu cca 7-8 puta) mi se upali indikator pritiska ulja, i to ne dok traje kocenje nego 1-2 sekunde nakon sto stanem, i gori 2-3 sekunde. ... da nebi netko pitao, ulja ima do MAX

Cini mi se da se to cesce desava kod zivahije voznje i kad je motor dobro zagrijan, nego kad je hladan.

Kako sam motor kupio od covjeka kojeg poznam, ne vjerujem da je nesto namjerno sakrio, a i donekle znam sta se zbivalo otkad je motor izisao iz ducana. Jedina stvar koja bi mozda mogla imati veze je sto je ulje u masini 15W50 umjesto 5W40 koje bi trebalo biti po papirima, ali koliko sam god pitao to nebi smjelo imati utjecaja (?). Ulje i filter sam promijenio pred nekih 500 km (i dalje je 15W50).


svaki pametan odgovor i komentar je dobrodosao, hvala


... i jel ima gdje kakav SERVICE MANUAL za Beverly-ja 200 tak da ne moram pitati za svaki saraf cemi sluzi ... i kak se rjesavaju neka tipicna "veselja" koja mi se mogu desiti


olli_zgATyahooDOTcom
 
Nije kvar.

Leader motori nemaju pritisak ulja na pumpi kao kod automobila nego osjetljivi senzor nivoa koji se pali kod naglog kočenja i ponekad u zavojima. Obično to prestane nakon prvih par tisuća kilometara
Ulje koristi samo 5w40 Seleinia hi scooter 4 tech
 
e sad da mi je bas logicna ova "shema" s mjeracem razine ???ili bi svjetlio u leru ili bi svjetlio kad je stisnut gas ??? nekak si nemrem zamislit kak bi to moralo radit... imam mjerac razine na autu pa mi svaki put prije nego upalim pokaze koliko je ulja u masini, to kuzim kak radi...

no dobro, da ne moljakam samo pomoc po forumu potrazil sam jos po netu, i vec me peku oci od citanja stvarno svacega, al sam nekaj i pronasal, pa sad koliko god kuzio engleski da znam trazit piti i jesti ipak mi nije sve jasno kaj vele na ovom mjestu (http://www.scooterbbs.com/board/DCForumID11/2730.html)

evo ponesto Copy-Paste pa ak mi ko moze to malo priblizit...

Just got a BV200, Love It ! Thanks to Vespa Cincinnati and Vespa Akron !
I have noticed that the oil light comes on, then turns off periodically. I notice when stopped in traffic. There is plenty of oil in the Scoot and there are no oil pressure issues (Casey at Vespa Cincinnati checked both). So, anyone experience this and figured it out ? Or is it just one of those things I will need to learn to live with.

I have the same thing happen with my GT200. I think (I am not technical at all!) that it may have to do with the idle - if the idle drops while you're at a light, then the oil light comes on and off (like it almost stalls, and then doesn't).

I have also had the same happen to my GT200.

Jennifer has had her oil light flash due to the GT starting to stall. The stalling is a know issue that happens on hotter days aroung 95 deg. It is caused by the Calif emissions. All GT in the US have these.
My understanding is that if you disconect the carb vent to cannister conection that problems goes away.

There is a secondary issue with gas getting into the cannister. This can happen if you over fill the tank, or if when near full hit a bump. This can cause performance issues for up to 2 week as that how long the cannister can take to dry out.

I have not modified any of our GTs but plan to do so and will provide photos




a pomalo sam i sarafio ;)  pocistio filter zraka, malo podigao ler gas i napravio 20-30 kilometara - ok,  nedovoljno da bi tvrdio da se nekaj sa sigurnoscu promijenilo, ali nije se palila lampica



aj nek mi neko proba ukratko objasnit kaj je onaj lik sarafio oko karba, hvala
 
Evo procitao sam ovaj text, i iz ovoga sto pise mogu zakljuciti da tvoj problem vrlo vjerovatno nije isti.
Naime, Ameri imaju poseban sistem protiv "ispustanja benzinskih para u atmosferu" (pogotovo Kalifornija), tako da im taj sistem (odusak na karburatoru i rezervoaru povezan sa malim spremnikom napunjenim ugljenom/chumurom) smeta normalnom radu pri visokim vanjskim temperaturama.
Taj sistem (valjda) gusi motor pa se krene gasiti i pali se lampica od ulja. Rjesavaju to tako sto uklone taj spremnik...
 
Thanx...
... a vec sam pomislio da je neka "shema" kaj zalijeva karb pa gusi motor ...

trazim dalje
 
Imam i ja beverly 200 i neki dan ka sam išao s posla vozio sam ga jako oštro i nakon 20 min, kad sam stao upalila se ta lampica i ugasila se za 5-6 sec...
Prije to nikad nisam primjetio, mislim kod normalne vožnje..