Beverly club

Mislim da je to bilo i prije, isto kao što se napravi sauna ispod sica i u prednjem pretincu. Kad idem iz dućana stvari stavljam u kofer, pogotovo sir&vrhnje ili sladoled. :mrgreen:
 
Mislim da je to bilo i prije, isto kao što se napravi sauna ispod sica i u prednjem pretincu. Kad idem iz dućana stvari stavljam u kofer, pogotovo sir&vrhnje ili sladoled. :mrgreen:

350 mi nije to radio, ne znam je li to zbog novih euro normi pa se katalizator više grije...
 
Mozda nisi obracao paznju ali bila je grana uredno plava i na 350. Ne znam razliku u katalizatorima, sve novo moze biti samo jos gore.😄
Gdje je njemu kataliazator jel znas da li ga je netko uklanjao??
 
Mate i leCo

SAVJET za sve vlasnike novog Beverlya koji imaju bezkontaktni ključ.
Nemojte ama baš NIKAD držati bezkontaktni ključ pretincu ispod volana !!
Zato što ključ u pretincu stalno skakuće i lupka po plastici i desit će vam se da će se pokvariti pa nećete moći upaliti motor i morat ćete kupiti novi ključ , jer unutar kućišta ključa je nekakva jednostavna elektronska pločica koja se od silnog "lupkanja" može pokvariti ili se nešto odlemiti...
..plus navedena povišena temperatura u tom pretincu !!
Ključ se uvjek drži u DŽEPU ili u torbici za oko struka !!

Taj savjet bi trebali obavezno davati u dućanu kad ga kupujete..
 
  • Like
Reactions: leCo
Mate i leCo

SAVJET za sve vlasnike novog Beverlya koji imaju bezkontaktni ključ.
Nemojte ama baš NIKAD držati bezkontaktni ključ pretincu ispod volana !!
Zato što ključ u pretincu stalno skakuće i lupka po plastici i desit će vam se da će se pokvariti pa nećete moći upaliti motor i morat ćete kupiti novi ključ , jer unutar kućišta ključa je nekakva jednostavna elektronska pločica koja se od silnog "lupkanja" može pokvariti ili se nešto odlemiti...
..plus navedena povišena temperatura u tom pretincu !!
Ključ se uvjek drži u DŽEPU ili u torbici za oko struka !!

Taj savjet bi trebali obavezno davati u dućanu kad ga kupujete..
Nadovezao bih se... ne drzite kljuc niti ispod sica niti u koferu ako preko njega stavite laptop.😂 Vec sam imao dvije situacije od kojih sam u jednoj morao po drugi kljuc. 😄 Inace kljuc drzim ispd sica u torbici gdje nema udaranja a sad vec imam grif da laptop ide u kofer.
Daljinski u pretincu stisnem s maramicama ili necim pa ne leti okolo, jedino sto se grije.
 
  • Like
Reactions: dino73n and leCo
Evo i moj osvrt na bev 400 nakon 2 mjeseca i 3000 km...taj skuter je imao sve predispozicije da bude idealno prometalo za moje svakodnene potrebe. To je uglavnom nešto ZG obilaznice i Slavonske avenije, otprilike 60-100 km dnevno. Međutim treskanje volana, lelujanje (vjerojatno zbog otpuštenog ležaja volana) i uvjeravanje sa servisom da nešto ne valja mi ga je ogadilo. Kad su napokon riješili lelujanje i naručili novu felgu u garanciji (prva je loše izlivena) već sam bio debelo razočaran i odlučio završiti odnos sa Piaggiom. Vjerojatno će novi vlasnik biti zadovoljan, jer sam uspio riješiti probleme, ali za mene je to gotova priča. Jednostavno mi je neprihvatljivo da mi u 2023. godini, na moju opasku da je skuter nevozan iznad 130 i da se uvija očajno, u dva ovlaštena servisa (ZG i KA), odgovore da je to nažalost tako kod Beverlija. Ono, možemo pogledati, ali to je tako kod većine...i onda na kraju ipak nije. Ipak je lager volana i felga. Za felgu sam btw ja platio balans i utvrdio da je u banani, iako navodno postoji servisna informacija da ih dio ima falične felge. Uglavnom, beverly je završio na njuškalu i otišao uz sasvim pristojan pušing za samo 2 mjeseca. Novi gazda još čeka felgu i baš me zanima koliko će to čekanje trajati. Sad je na njegovom mjestu u garaži t-max, a vama ostalima želim puno sretnih km.
Pozdrav svima,

Mislim da je Piaggio izgubio na kvaliteti kada čitam ovakve postove. Bojim se zamjeniti svoj motor novim beverlijem jer neznam što me čeka, bojim se da se nerazočaram. Isto mi je potvrdio gospodin koji je nekada vodio podružnicu ovlaštenog servisa iz KA u ZG. Rekao mi je da još valja do 2018 a kasnije ih prave iz recikliranih materijala i nije to više ta kvaliteta kao prije. Sad već davne 2007 sam kupio novi X8 sa 250ie quasar motorom, sada je na 51000 km i radi kao sat. Nikada nikakvih problema sa tim skuterom. Nikada me nije ostavio, od odvalštenih servisa sam davno odustao jer nije bilo kompetentnih ljudi u servisima osim dotičnog gospodina iz KA kada je radio u ZG, ovim putem ga i pozdravljam ak čita. Bio je jedini majstor kod kojeg bih ostavio svoj motor, ovi svi drugi su luk i voda, nema od toga servisa ništa. Tako da sam bio prisiljen kupiti nešto alata i sam nastaviti servisirati motor, i eto nas na 51000 km bez problema.
 
Sa svakom novom generacijom ide sve više pljuvanja a oni rade sve više kilometara. Na Bevovima sam sad već preko 12 godina a i dalje nemam zamjerki.
 
  • Like
Reactions: hondimir
Javljam se sa lica mjesta da priopćim jednu sramotu koja mi se upravo desila...
Ostao sam prvi put u u 15 godina bez benzina na cesti.....bruka živa me pred samim sobom 😔
Krivica za to je ta nova digitalna ploča ...

Prije sam sa lijeve strane na 300ie imao kazaljku koja kad bi došla do rezerve upalila bi se žuta lampica i to se nije moglo desiti...
...sad taj digitalni displej ima one crtice sa lijeve strane , i kad dođe na rezervu počinje blinkati onaj znak od benzinske pumpe , ali to je prilično neupadljivo.

Zato upozorenje svim vozačima novih Beverlyja .....pazite dobro na taj pokazivač goriva i obavezno si stavljate na "nulu" dnevni brojač kilometara !

Jedina dobra stvar u nesreći je ta , šta sad znam koliko potroši sa punim rezervoarom kad se isprazni do kraja , a to je 286 kilometara .
 
Da, bas je kriva digitalna ploca.... ali ona siva medu usima.😄
Ja sam 66. godište , mi nemamo digitalnu ploču među ušima , nego imamo još zupčanike , zato mi je prelazak na digitalno prolematičan , i nisu napravili još kvalitetan softver sa analogno na digitalno da si ga instaliram ...😏
Moja generacija radi najbolje na cajgere 😉🙂
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Puno sam blize tvojoj nego modernoj generaciji ali elementarne stvari moras znati ili barem razmisljati o njima...😄

286 mogu dotaknuti samo u snovima.
 
Ma stvar je u tome da sam 12 godina imao sat sa kazaljkom i žutom lampicom za rezervu , i to je bilo teško da ne zamjetiš čim upališ motor...
Sad je ova digitalna tabla nakrcana sa više podataka koji su zgurani na mali prostor , i te crtice za benzin su vizualno stopljene sa svim tim drugim crticama i brojevima.

Prije su najvažnije stvari sa analognim instrumentima bile u prvom planu ; brzinomjer , i lijevo veliki pokazivač količine goriva sa lampicom , i desno pokazivač temperature hlađenja , i to je ono šta je najbitnije vozaču !

Nema ništa bez lampica i cajgera za moju analognu đenerejšn..😏
 

Attachments

  • Picsart_23-08-07_21-14-46-207.jpg
    Picsart_23-08-07_21-14-46-207.jpg
    110.3 KB · Views: 0
  • Picsart_23-08-07_21-12-04-880.jpg
    Picsart_23-08-07_21-12-04-880.jpg
    88.2 KB · Views: 0
Ključ se stavi na gambet, a gambet se obisi na ‘kuku za spizu’.
Onda nema grijanja ključeva u pretincu, ni jaja u džepovima :)
 
Ključ se stavi na gambet, a gambet se obisi na ‘kuku za spizu’.
Onda nema grijanja ključeva u pretincu, ni jaja u džepovima :)
Nije loša varijanta 😉👍
Samo moraš pazit da ga ne ostaviš na kuki za spizu 😏
 
Ključ se stavi na gambet, a gambet se obisi na ‘kuku za spizu’.
Onda nema grijanja ključeva u pretincu, ni jaja u džepovima :)
Dalmatincima bi bilo najlakše da stave bezkontaktni ključ na lančić , ko što kaže legenda M.M.K.
..a i ključ lipo izgleda 😉

Dalmatinac nosi lančić oko vrata
Nosi more u svom oku
Dalmatinac nosi lančić oko vrata
Tajnu lijepu i duboku…

..nima lupkanja po ničemu 🙂
..i neće ga izgubiti 😏