Beverly club

Zanimljvo je da stručnjaci na servisu ne znaju da volan može treskati i radi zadnjeg kola.
a pretpostavljam da je skidanje zadnjeg kotaca puno kompliciranije nego prednjeg :confused: ma mene je iznenadila kolicina utega na oba kotaca...pa mislim da na autu nemam toliko...zadnij mislim 60g, prednji je bio na 45g sad je na 40g, no nema razlike po pitanju treskanja

prije ovoga nisam uopce obracao paznju na utege na motorima, sad gledam...sto je najbolje...ona tocka na gumi je dobro postavljena, tamo na mjesto ventila i na prednjoj i zadnjoj, ali npr na zadnjoj su svejedno utezi jako blizu dijelu gdje je ventil o_O
 
  • Like
Reactions: JosipS
Ako si vec bio zadovoljan s Kmicom onda pogledaj druge modele od 250, 300 i 400cc. Najvjerojatnije ces s njima bit zadovoljniji nego sa Beverly-em...
 
Probaj malo spustiti ili podignuti tlak u gumam. Cca +/- 0,3 bara. Ako su i pumpali gume u servisu ne znači da im je manometar ispravan.
Kolika je putna brzina na 400tki prilikom vožnje na otvorenom? Zanima me to jer ja sa 300ie na 100 km/h vozim ok ali 120 km/h mu je već natezanje i nije za dugoročnu vožnju brzom cestom ili autoputem.
iz ducana je izasao sa nenapumpanim gumama nazalost, premda sam ih pitao jesu li napumpane...tako da sam prvih 20 km vozio sa 1,5 naprijed i 1,7 nazad

kasnije kad sam ih napumpao na 2,2 prednja i 2,4 straznja nije se nista puno promjenilo

sto se tice brzine...jucer sam na par dionica vozio oko 100 km/h i motor se vrti na cca 5200 okretaja...i skuter djeluje stabilno, kao da se vise zaljepi za cestu...no buka vjetra je jako velika tako da motor pri tim brzinama ne cujem ni malo

ovaj Kymco sto imam on radi bas obrnuto...stabilan je do recimo 90 km/h, a sve preko toga imam osjecaj da ce kao poletjeti...ok ima nesto uze kotace i imam veliki vjetrobran na njemu pa mozda zbog toga
 
Ako si vec bio zadovoljan s Kmicom onda pogledaj druge modele od 250, 300 i 400cc. Najvjerojatnije ces s njima bit zadovoljniji nego sa Beverly-em...
Zadovoljan jesam, ali je skuter ipak manji od Beverlya po pitanju prostora za vozaca...ove vece Kymco iskreno nisam ni gledao jer su drugaciji tip skutera od onoga sto ja zelim, drugi polozaj sjedenja i cine mi se dosta siri, teze bi isao po guzvama sa njima, i noge dok sjedim na njima su mi podignute nekako u zrak, imaju manji prostor od sjedala do podnice...

takodjer, s obzirom da skuter drzim u garazi zajedno sa autom, Beverly je dimenzijama max sto stane,

ali mozda cu morati ponovo sve pregledati i stvarno se odluciti za nesto drugo ako i dalje budem nezadovoljan sa Beverly...
 
Vespa GTS je imala isti problem koji se riješio drugom markom guma, sad ako ne možeš to riješiti sa salonom, a ne da ti se na trošak, najbolje je mijenjati skuter, prodaj beverli, uzmi neki drugi, zadovoljstvo je najbitnije !
Ovo s vjetrom se riješi s većim vizirom !
 
Trenutno ti je najbolja opcija Mate
Poslušaj njega nakon što ti ga pRRovoza
Vidi i utege volana
Znam samo da se mijenjaju kad staviš kofer da ne vibRRira
 
Vespa GTS je imala isti problem koji se riješio drugom markom guma, sad ako ne možeš to riješiti sa salonom, a ne da ti se na trošak, najbolje je mijenjati skuter, prodaj beverli, uzmi neki drugi, zadovoljstvo je najbitnije !
Ovo s vjetrom se riješi s većim vizirom !
I dan danas je tako kod GTS-ice, nista nije rijeseno. Problem nije kao kod Beverly-a sa vibracijama u voznji, nego sa volanom kad pustis ruke u voznji pocme plesat, rijesenje druge gume i tezi utezi volana.
 
Probao sam, skuter je sasvim ok. To malo sto se osjeti moze biti do guma ili tvrdog ovjesa ali sam i povratku isao istim putem i bilo je isto na mom. Samo sto ja o tome ne razmisljam. 😂 Neka minimalna razlika moze biti to sto je ovaj jos skroz novi pa i malo tvrđi ali definitivno potpuno uredan.
 
Je li itko pokušavao rješiti treskanje težim utezima volana?

Ovi što dolaze na Beverlyu su plastični, kao i ostatak skutera.
 
Sa starijim Beverly 400 (2009) , sam imao identičan problem oko vibracije 50-80kmh. To se nikad nije riješilo bez obzira na sve gume i amortizere i prednje vilice što sam sve mijenjao i popravljao. Čudno da se isto ponavlja na novom modelu. Moje rješenje je bilo brža vožnja tj izbjegavao sam 50-80 kmh 😛.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: mate and hondimir
Na skuteru je originalni Piaggio kofer 36L, sa njim dolaze i utezi za volan u kompletu i promjenili su ih, bar su mi tako objasnili, tj. dali su mi one plasticne sto glume utege.

Bio je Mate danas na probnoj voznji i njegov savjet i sugestiju cu poslusati, znaci dati cu priliku Beverlyu jos neko vrijeme jer po svemu ostalom sam jako zadovoljan sa skuterom

ovo sa tim malim vibracijama na odredjenim brzinama mi je bilo nesto sto nisam osjetio na skuteru nikad prije...dobro, moj vozacki staz je stvarno mali i ustvari 99% vremena sam proveo na 1 skuteru, ali svejedno...zato sam bio zabrinut da je to nesto opasno za voznju i sigurnost

i tako nemam namjeru divljati sa tim skuterom na max brzini niti voziti bez ruku :), ali definitivno je ljepse kada imas svu tu rezervu snage u voznji

Mate jos jednom ti se zahvaljujem za vrijeme i savjet koji si mi dao, ipak mi je u glavi malo lakse sad, a za dalje cu vidjeti sto i kako, to ce vrijeme pokazati
 
samo jos jedno pitanje za vlasnike ovog novog Beverlya sa digitalnom instrument tablom

ono gore lijevo sto prikazuje potrosnju i voltazu baterije...pise u prirucniku da se tipkom mode bira koji tip informacije zelis da prikazuje

uglavnom u prirucniku su navedeni: max speed, average speed, current consumption, average consumption, remaining range i battery charge

a meni se vrte samo 3 informacije: current consumption (km/l :rolleyes:) , battery charge i remaining range

ne znam jel to sad ovisi o opremi, moza ovaj moj nema tu razinu opreme :LOL:...radi se o Beverly S 400 HPE

ili ja to ne znam pronaci te pokazatelje?
 
Obicno pratim samo range a to je ovdje tak neprecizno da sam prebacio na Trip1 i kad dode do 200 moram na pumpu. 😄
 
I dan danas je tako kod GTS-ice, nista nije rijeseno. Problem nije kao kod Beverly-a sa vibracijama u voznji, nego sa volanom kad pustis ruke u voznji pocme plesat, rijesenje druge gume i tezi utezi volana.
Kod vespe je taj ”problem” kad stavis kufer. Dok mi je bila bez kufera,nije bio problem. Kad mi je servis stavio nosac , utege i kufer, volan plese kad pustis ruke. Kazem ”problem” jer ga nema ako ne dizes ruke s volana. Ide vespa do 120 km/h bez problema.
 
  • Like
Reactions: roberto
Jesu li prvi beverliji imali utege ?
imao sam vece utege na njemu- na slici ispod. iza je bio kofer givi 47 l .
Motor se osjetno vozio bolje bez kofera ali nije utjecalo na te vibracije. Jednostavno tako motor radi.
Mozda je netko probao zamijeniti rolice na njemu druge gramaze , ko zna dal bi to imalo utjecaja kad se promijene okretaji na tim brzinama..

1709487892734.png
 
imao sam vece utege na njemu- na slici ispod. iza je bio kofer givi 47 l .
Motor se osjetno vozio bolje bez kofera ali nije utjecalo na te vibracije. Jednostavno tako motor radi.
Mozda je netko probao zamijeniti rolice na njemu druge gramaze , ko zna dal bi to imalo utjecaja kad se promijene okretaji na tim brzinama..

View attachment 777419
Ja sam svog kupio polovnog, sa tim utezima, imam veliki vizir i stavio sam Givi 52l, normalno se vozim, naravno pri većim brzinama mi ne pada na pamet mahati objema rukama !