Beverly club

pa generalno dobar je samo preko 120 zvace i pliva u zavojima ali opet to je skuter pa ne treba cjepidlacit. Zvace i moj motor na vecim brzimama a dobro je bio skuplji kao nov...
 
Nema do skutera, pogotovo voznja kreni-stani, a da ne pricamo o prakticnosti… plus, mogu ga i u japankama vozit 🤣
A pricat o tom kak je to ovo ili ono mogu samo oni koji nisu probali da zadovolje svoju malenkost…
Nenadjebivi su i amen, ali motor je ipak nekaj drugo, tj. motor mora biti iskljucivo za gušt i tjt… neke realne praktičnosti i nema, osim ak nije gs 😁
 
  • Like
Reactions: liberty and mate
Nema do skutera, pogotovo voznja kreni-stani, a da ne pricamo o prakticnosti… plus, mogu ga i u japankama vozit 🤣
A pricat o tom kak je to ovo ili ono mogu samo oni koji nisu probali da zadovolje svoju malenkost…
Nenadjebivi su i amen, ali motor je ipak nekaj drugo, tj. motor mora biti iskljucivo za gušt i tjt… neke realne praktičnosti i nema, osim ak nije gs 😁
Na magistrali Beverly uredno drži 120-130 putne brzine.

Tko je brz na motoru, taj će biti brz i na velikom skuteru, uz malo drukčiji stil vožnje, dok će se ostali žaliti na nedostatak snage i slične stvari.

Ceste kojima se po dalmaciji vozi su dosta zavojite, i npr. s T-Maxom ili BMWom C600 ćeš se voziti usporedno uz Naked 600 ccm, nema toliko pravaca gdje bi taj višak snage bio presudan.

Ako će se izvlačiti zadnji atom snage iz motora, naravno da nema usporedbe s Maxijima, ali prolaze za umjereno brzu vožnju.
 
Nije bas tako ali nije ni daleko. Prosjecni lik na Ru i iskusnjjara na velikom skuteru, ako ima zavoja i prometa na odrediste stizu u isto vrijeme. Po gradu R nema sanse. 😂
jurio sam ja erove po gradu skuterom,
ovdje se pricalo o karlobagu.
 
Ili po austrijskim vukojebinama dok prosipaju žuč po motori.hr

obozavam austriske vukojebine, asfalt kao 80ka smirgla, nigdje auta, nigdje ukljucivanje sporednih cesti, brdo, suma, ladovina.
neki put se objesim u zavoju, sve struze i natkoljenica.
 
Nije bas tako ali nije ni daleko. Prosjecni lik na Ru i iskusnjjara na velikom skuteru, ako ima zavoja i prometa na odrediste stizu u isto vrijeme. Po gradu R nema sanse. 😂
brzinom kojom R litra odlijepi od semafora, solidan je problem za nadoknaditi. i svasta jos.
 
  • Like
Reactions: Octane
Nije bas tako ali nije ni daleko. Prosjecni lik na Ru i iskusnjjara na velikom skuteru, ako ima zavoja i prometa na odrediste stizu u isto vrijeme. Po gradu R nema sanse. 😂
E sad želim demonstraciju Modrič-Karlobag da vidim kako izgleda Bev s iskusnjarom :D
 
Ma budimo realni , 400 se može hvatati s drugim skuterima i eventualno motociklima kategorije A2 i to po gužvama po gradu. Pratiti ili se provući lakše između ( to mu je adut)- ne kažem da je brzi .
Inače, na semaforu nema šta tražiti ni sa Duke 390 a kamo li jače od toga ko ni jedan skuter od 300-400 cc.
Također netko tko dobro vozi jači motor će pobjeći skuteru i u gradu izmedju autiju. Mene je jednom naprao tip na busi u gužvi između autiju dok sam bio na Honda Pcx.
 
  • Like
Reactions: Dene
Evo da napišem ukratko moje dojmove o Beverly 400 hpe nakon 18 dana , i pređenih 300 km po gradu i prigrađu i 900 km Jadranske magistrale i po Šibenskoj i Zadarskoj okolici.

Teško mi je sad uspoređivati 400-tku sa mojim prethodnim 300-tkama , jer u pitanju je 14 ks snažniji motor sa 70% većim obrtnim momentom.

Sa brzinom i međuubrzanjima će svako biti zadovoljan jer to je skuter koji će i sa dvije osobe zadovoljiti potrebe i za duže vožnje i od 200-300 km u jednom danu.
Znači , brzina od 90 kmh do 120 kmh biti će uvjek na raspolaganju bez zamaranja motora.

Vožnja po gradu me ugodno iznenadila jer bez obzira što je malko teži od 300-tke , on iznenađuje svojom lakoćom vožnje pri niskim okretajima.
To može zahvaliti puno većem obrtnom momentu i zahvaljujući tome motor vuče doslovno iz "nule".
Isto tako , kočenje motorom je sve do potpunog zaustavljanja i nikad ne izbacuje iz brzine.
To vjerovatno može zahvaliti višelamelnom kvačilu u ulju i naravno puno njutnmetara.

Ovjes je dosta čvršči i puno bolje amortizira neravnine na asfaltu , šahtove i sl.
Silazak sa trotoara je puno ugodniji i ne osjećaš da je "tresnuo" , nego se muški dočeka na cestu.

Vanjska vožnja je motoristički dinamična.
Obilaženje kolona , kamiona i autobusa je lagano , dinamično i sigurno.

Zbog čvršćih prednjih amortizera i šire prednje gume 120/70 16 , treba se malo priviknuti prolasku kroz zavoje , pogotovo ako je asfalt neravan , jer imaš ponekad osjećaj da malko skakuće , ali to je samo kod lošeg asfalta.

Neki su po forumima pisali da im trese volan kad ga puste pri 40-50 kmh , što nisam primijetio.
Nemojte puštati volan pri 70-80 kmh jer to nije baš pametno !

Udobnost sjedala je bolja nego na prošlim modelima (makar su i ona prije bila vrlo dobra) tako da me tih 330 km u jednom danu nije nešto specijalno peklo dupe nakon 5 sati sjedenja , sa tri puta po pola sata odmora 😏

Neke sitne primjedbe :
Malo su mi dva tri dana cvilile zadnje pakne pri vrlo laganom kočenju pri 20-30 kmh , ali čuo sam da je to zato što više ne koriste azbestna vlakna u izradi pa su možda malo tvrđe , ali evo već par dana to ne čujem . Vjerovatno treba da se malo potroše.

Retrevizori su manji nego na prošlim modelima , ali to je mana svih novih motora i skutera.

Zaštita od vjetra je malko slabija od prethodnih modela , ali i dalje bez veće nelagode možeš voziti 120 kmh sa ljetnom kacigom i u kratkim rukavima.

Samo se nadam da su prošle "dječje bolesti" u ove dvije godine proizvodnje , jer skuter nije nimalo jeftin , jer kad daš 7000 eura nije ti ugodno kad se pojavljuju nekakvi problemčići .

Ovo sa pumpama od benzina je izgleda bio problem u jednoj maloj seriji prošle godine u ovo vrijeme , ali vlasnik dućana mi je rekao da ih je promjenio 6-7 komada i da niko nije čekao više od dva dana da mu ih zamjene , i još je rekao da su mu ostale još dvije pumpe u kutiji , što znači da evo godinu dana nema više reklamacije na njih.

Eto toliko..
 
  • Like
Reactions: boško buha