Beverly club

...laganom voznjom 60-70-80kmh sa nesto uzbrdica i dosta preticanja i potrsonja je bila fantasticnih 2,45L na 100km.Pokazivac na BC je pokazao 40,1km/L a pistolj na benzinskoj 2,45L na 100km.Gradska je oko 3,5L gore dole malo zavisno od stanja na cesti.Na skuteru je orginal vjetrobran i kofer kappa 47L

Gume su citygrip2 zadnja na 2,6bar a prednja na umjesto na 2,2 je na 2,5bar jer sam tako negdje procitao da treba da se napuse kad se ima kofer al opet ne pomaze i upravljac drhti kad se puste ruke na brzini izmedju 60-80kmh (ima li neko rijesenje za ovo? I bez kofera je malo igrao a sad s koferom bas osjetno)
S tako visokim tlakom u gumama će ti sigurno manje trošiti benzina , međutim to ti je možda i razlog problema a po meni i opasno. Gledaj da što duže voziš tlak u gumama će ti se samo penjati gore tako da imaš i rizik da ti ne grune guma kad naletiš npr na neku rupu na cesti.
Po mom iskustvu sa starijim Beverly 300, probaj si staviti pritisak 2.1-2.2 naprijed i 2.3 iza. Također ako nemaš probaj si staviti veće utege na volanu.
 
Zar je stvarno normalno da na jednom motoru/skuteru upravljac drhti na bilo kojoj brzini do te mjere da ces se "prosuti po cesti" ako ne drzis upravljac cvrsto i da se to ne smatra kvarom? Taj problem sam imao jedino na Burgmanu 400 ali sam ga rjesio balansiranjem gume.
Htio bih uz Versysa i Intrudera imati i neki skuter za po gradu i evo vec par dana gledam te Beverly-je, ali ako mu moras grcevito drzati upravljac da se ne prospes po cesti, onda mi tu nesto ne stima.
Je li istina ovo sto sam nasao na Wikipediji da se na 350-ki mora svakih 15000km mijenjati glavni kocioni cilinder?
NIje.
 
S tako visokim tlakom u gumama će ti sigurno manje trošiti benzina , međutim to ti je možda i razlog problema a po meni i opasno. Gledaj da što duže voziš tlak u gumama će ti se samo penjati gore tako da imaš i rizik da ti ne grune guma kad naletiš npr na neku rupu na cesti.
Po mom iskustvu sa starijim Beverly 300, probaj si staviti pritisak 2.1-2.2 naprijed i 2.3 iza. Također ako nemaš probaj si staviti veće utege na volanu.
Po gradu moze visi pritisak ali onda lupa. Otvorena cesta cca 2,2 i 2,3 ako se mislis brze voziti. Po vrucinama i karlobagu cak i malo manje.
 
Meni vibrira- tresee volan na 128 km/h i onda stane, pa opet na 140 km/h- Bev Tristać sa njuferom i šajbom
 
Danas bio po Dubrovniku par sati i ono sto sam skuzio je da je doslovno svako drugi motor/skuter Beverly. Ljudi se sa njima provlace kuda bih se ja pjesice namucio da prodjem. Pravi gradski skuter.
Ja bih ipak radije nesto glomaznije jer je Beverly tek nesto veci od raznih pedesetica i 125-ica. Na zalost sam ja preveliki za njega, a vjerojatno bi se i zena vozila samnom. Za sada odustajem od te ideje. Nije ono sto trazim :)
 
Ostajem na kombinaciji VZR1800 za poziranje + Versys 1000 za sve ostalo. Da je Versys automatik, bio bi savrsen. A i ovako je odlican.
Ako se ipak odlucim da uzmem i skuter, biti ce neki standardni glomazni GT maxi. Sve ostalo izgleda smijesno ispod mene. Burgman 400 je bio savrsen i sad vidim da ga nisam trebao prodavati.
 
Kakva su iskustva sa reklamiranjem guma u ovlastenom servisu,kod mene je 100% problem s prednjom gumom,prvo vidim balans teg ima 50gr a felgu sam malo očima pogledao i kad zavrtim točak ne vidim da je kriva.A u voznji kad ubrzam s mjesta tacno osjetim kad naidjem na 60-70kmh jer upravljac se totalno promjeni u rukama i tako isto sse osjeti i kad usporavam se vecih brzina,na 90-100 se ne osjeti nista i kad pocne usporavanje na 60-70 opet zaigra u rukama.Ako drzim cvrsto nema problema ali ako su samo malo opustene ruke osjeti se cimanje,a naravno ako pustim ruke počne da mlati ko pravi.

Evo i par slika od mene :)

Dvije bez kofera i jedna sa.
IMG_3341.jpeg
IMG_3242.jpeg
IMG_3241.jpeg
 
  • Like
Reactions: Tamaris34
Na proslim Bevovima mi se dogadalo ovisno o potrosenosti guma, na novima sve ok a kad se potrosi pocne tresti. Nisam u tome vidio poseban problem jer sam stalno na gasu ili bremzi, nije to jedrilica.😄

Reklamaciju gume mozes probat iako sumnjam da ce proci.
 
Bravo Dino, divan je i skinia san slike od gušta među moje :) . To je Kappa Manta 47L? Žal mi je šta san popustia pred ponudon originala ne toliko zbog volumena koliko oblika prostora...kad uvatin vrimena vidit ću mogu li monolock podlošku ikako stavit na Piaggio ploču. izbušiti par rupa bi samo tribalo...
Inače ta crvena boja svaki put ostavi drugi dojam, ovde mi je fantastična. Zeza me jedan prika da ne uzmem "Kymco red" pa nisam, ali jako je lip. Uživaj!
Šta se trešnje volana tiče meni se to znalo događat sa ganc novim i kao boljim gumama, na raznim skuterima. Zanimljivo jedino mi se nikad nije dogodilo sa novim i originalnim setom guma na novom vozilu, pa ni zasad na ovom bevu, uz veći vizir još i kufer standard.
 
  • Like
Reactions: dino73n