Beverly club

Danas bio po Dubrovniku par sati i ono sto sam skuzio je da je doslovno svako drugi motor/skuter Beverly. Ljudi se sa njima provlace kuda bih se ja pjesice namucio da prodjem. Pravi gradski skuter.
Ja bih ipak radije nesto glomaznije jer je Beverly tek nesto veci od raznih pedesetica i 125-ica. Na zalost sam ja preveliki za njega, a vjerojatno bi se i zena vozila samnom. Za sada odustajem od te ideje. Nije ono sto trazim :)
Beverly je gradski šminkerski skuter. Jednom sam vozio frenda na starijem 400 , ukupno smo imali preko 200 kg, motor još toliko, dakle 400 kg i po GPS u vozili 125 kmh. Nije mogao vjerovati da idemo toliko . 😂 Tako da bez obzira koliko si velik 400 ima dovoljno snage.
A za udobnost prostor i sjedalo tu nema šta tražiti s Burgman.
 
Nema to veze sa snagom i brzinom. Nije skuter za to namjenjen uopce. Ono sto bi meni falilo na Beverly-ju je prostor. Zena je relativno sitna sa svojih 1,60m i 55-6 kila, ali ja sam ti nesto izmedju Hodora i The Mountain-a iz Game of Thrones. Ispod mene i moji Versys 1000 i VZR1800 izgledaju kao tomos automatik :D
Iskreno, zavidim "normalno" gradjenim ljudima jer mogu voziti sta im padne na pamet. Nama velikima su veliki motori na knap, a normalni samo san.
 
Nema to veze sa snagom i brzinom. Nije skuter za to namjenjen uopce. Ono sto bi meni falilo na Beverly-ju je prostor. Zena je relativno sitna sa svojih 1,60m i 55-6 kila, ali ja sam ti nesto izmedju Hodora i The Mountain-a iz Game of Thrones. Ispod mene i moji Versys 1000 i VZR1800 izgledaju kao tomos automatik :D
Iskreno, zavidim "normalno" gradjenim ljudima jer mogu voziti sta im padne na pamet. Nama velikima su veliki motori na knap, a normalni samo san.
A za tebe onda ništa manje od burgmana 😁. Mislim da bi ti i xmax bio mali.
Imaš ovu stranicu na kojoj se upišu podaci o vozaču i suvozaču pa nacrta od prilike kako to izgleda na određenom motoru pa si pogledaj .. https://cycle-ergo.com/
Evo npr slike mene i moje bolje polovice na par skutera.. 150 cc sam imao prije Hondu pcx i liberty, vozili smo se i nmax ali ipak nam najviše pasu veći skuteri 300-400 cc.
IMG_20230817_165713.jpg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: WraGG
Bravo Dino, divan je i skinia san slike od gušta među moje :) . To je Kappa Manta 47L? Žal mi je šta san popustia pred ponudon originala ne toliko zbog volumena koliko oblika prostora...kad uvatin vrimena vidit ću mogu li monolock podlošku ikako stavit na Piaggio ploču. izbušiti par rupa bi samo tribalo...
Inače ta crvena boja svaki put ostavi drugi dojam, ovde mi je fantastična. Zeza me jedan prika da ne uzmem "Kymco red" pa nisam, ali jako je lip. Uživaj!
Šta se trešnje volana tiče meni se to znalo događat sa ganc novim i kao boljim gumama, na raznim skuterima. Zanimljivo jedino mi se nikad nije dogodilo sa novim i originalnim setom guma na novom vozilu, pa ni zasad na ovom bevu, uz veći vizir još i kufer standard.
Da,Kappa Manta K47NN a ima i K47NT koji nema crvene dodatke i "spojlere" preko i 20€ je jeftiniji.
 
Pozdrav ekipa, imam Beverly 400 star 2 g, dakle trenutni model. Skuter ima cca 10 000 km ali nakon prvih 1500 kocnice iritantno škripe. Ne preglasno ali dovoljno da me iritira u gradskoj voznji. Pretpostavljam da je problem kineska kvaliteta plocica. Isti problem sam imao sa GP 800 i rjesio ga ugradnjom zamjenskih plocica renomiranog proizvođača. Mislim da je Brembo bio u pitanju.
Pitanje je sto predlazete za Beverlya???
 
Nemam ideju, nisam nikad na skuter ugradio nista sto nije bila serija.... odnosto su mi uvalili u ovlastenom servisu.😄 Nije nikad skripalo.
 
Na Bev300 sam bio mijenjao napred i nazad zamjenske Ferodo pločice i nikad nisu skripale. Moguće je da ti neka prljavština unutra ili samo treba dobro ispuhati.
Ako već ideš mijenjati - bolje uzmi neke malo kvalitetnije tipa brembo. Na starijem bev400 koliko se sjećam su mi bile komplet original brembo.
 
Meni su na 400-tki počele škripuckati nakon 500-600 km , ali to se dešavalo samo prilikom usporavanja od 30 kmh pa na niže , i onda mi je nakon par dana prestalo cvijukanje...
U dućanu mi je gazda reko' da je stvar šta se već par godina u pločice ne stavlja azbest jer je zabranjen u EU , pa su zbog toga pločice tvrđe ....
Nisam pravio problem oko toga i čekao sam da se pločice malo istroše...
Sada imam već skoro 3000 km..
Jučer mi je samo jedanput na sekundu malo zaškripuckalo ....
Mislim da može biti problem oko te tvrdoće , a može i zbog malo prašine...
Mene to ne nervira ako je to jedanput na duže vrijeme . Nerviralo bi me da škripi non-stop i pri većim brzinama...

Na Beverlyima 300-ie modelima od 2012-2018 u deset godina nikad nije bilo škripanja..
 
Pozdrav svima,

vlasnik sam sivog hpe 400 2022. već godinu i 3 mjeseca sa prijeđenih 4000 km. Prije kupnje probao adv 350, x max 300 i x citing 400. Hpe mi je sjeo najbolje (u Rutingu su se tradicionalno potrudili da ne bude eventualne dvojbe). Moto Mondo prodaja je ok, ali dečki u servisu su odlični. Odvoženi km su kuća-posao, vikend vožnjice i jednom odvožen put Zg-St-Zg u 2 dana.

+ performance (motor, kočnice, ovjes), upravljivost, prostor, autonomija, ergonomija

- vibracije na leru (big single),
lošija završna obrada

Za po gradu sam mišljenja da je 300 cc (Vespa ako nemaš 100kg) dovoljan, ali za udvoje i van grada 400 hpe dolazi na svoje. Odlican kompromis za allroundera. AC 130 k/mh ritam drži bez problema, a na magistralnoj se vozi u prirodnom elementu. 60 km/h - 120 km/h po zavojima ostavlja promet iza sebe s lakoćom.
 
Eto i par slika...
 

Attachments

  • 20230530_195029.jpg
    20230530_195029.jpg
    2.6 MB · Views: 0
  • 20230521_125117.jpg
    20230521_125117.jpg
    4.7 MB · Views: 0
  • 20230512_150956.jpg
    20230512_150956.jpg
    3 MB · Views: 0
😄
Bome kad sam bio mlad sa 78kg/180 cm u full opremi na Hornetu 600 je bilo taman. Sada sa 100 kg i malo priko izgleda bi ka redikul. Na hpe 400 nekako se tješim da je ok.
 
Bas neki dan komentiram, sta bih dao da sam manji pa da mogu i Vespu voziti. Ovako mi sve maleno.
Ali ok, barem mi ne treba stolica da dohvatim sa gornje police u hladnjaku :mrgreen:
 
😄
Bome kad sam bio mlad sa 78kg/180 cm u full opremi na Hornetu 600 je bilo taman. Sada sa 100 kg i malo priko izgleda bi ka redikul. Na hpe 400 nekako se tješim da je ok.
Al inače visokim ljudima 190 cm+ je jako nezgodno kupiti dvokotač, a da to izgleda nekako proporcionalno.
IMG-20220903-WA0001.jpg
 
  • Like
Reactions: t0malito
Jest..za ono vrijeme, novčanik, želje, potrebe, gabarite vozača..ehh
No, s vremenom (čitaj: bolja polovica, djeca, stambeni kredit, smanjenje testosterona) čovjek sebe uvjeri da je 300/400 cc skuter end game za normalnu upotrebu i koje ukradeno subotnje/nedjeljno popodne za pokoji đir.
 
  • Like
Reactions: Breeze