beverly ili nexus

zebarac

Member
...bio sam jučer u dučanu i gledam ta dva modela
momentallno božične akcije i cijena se razlikuje u tisuću kuna
e sad:beverly mi izgleda udobnije a nexus više vuče na jurilicu
gdje su razlike
što je bolje
što je trajnije
jeftiniji servisi
manje kvarova
mislim na 250ccm
kolika je rega
a ja na kraju imam samo dobru volju a lijepa su mi oba
lijepo molim malu pomoć oko odabira
bok :misli:
 
Ja bi bija zadovoljan s bilo kojim, ali čekaj da dopilota neko od J&N kombinacije, pa ćeš dobit konkretan savjet.
 
Jesi li probao voziti oba?
Ja sam visok 192cm i Beverly je jedini skuter na kojem ne lupam koljenima u volan za vrijeme voznje tako da nisam niti imao previse izbora.
Za Nexus ne znam ali utisci o Beverlyju nakon prve godine su:
- ture od 200-300km odvozim sa gustom, bez ikakvog umaranja
- kroz grad se provlacim skoro kao i dostavljaci
- malo mjesta pod sjedalom  :(
- malo mi je prenizak originalni vjetrobran, razmisljam dati napraviti 4cm visi
- prosjecna potrosnja nakon 5,5kkm 4,2l;odradjeni servisi na 1 i 3kkm 400 i 100kn. :)
 
zebarac said:
...bio sam jučer u dučanu i gledam ta dva modela
momentallno božične akcije i cijena se razlikuje u tisuću kuna
e sad:beverly mi izgleda udobnije a nexus više vuče na jurilicu
gdje su razlike
što je bolje
što je trajnije
jeftiniji servisi
manje kvarova
mislim na 250ccm
kolika je rega
a ja na kraju imam samo dobru volju a lijepa su mi oba
lijepo molim malu pomoć oko odabira
bok :misli:

Masina je ista, tako da trajnost, servisi, kvarovi, rega i ostalo = isto.
Beverly je definitivno udobniji, Nexus ima specifican polozaj sjedenja koji nece svakome
odgovarati.
 
buraz je nedavno kupio nexusa ( ali 500 )..
Uglavnom, kao sto ovaj gore kaze, masine su valjda iste, a nexus bas ima specificno sjedenje.. mozes sjedit i sportski i nekako normalno-udobnije.. U svakom slucaju, prije nego odlucis, sjedni na Nexusa.
Buraz je isto bio u dilemi Beverly-Nexus
 
cdawg said:
buraz je nedavno kupio nexusa ( ali 500 )..
Uglavnom, kao sto ovaj gore kaze, masine su valjda iste, a nexus bas ima specificno sjedenje.. mozes sjedit i sportski i nekako normalno-udobnije.. U svakom slucaju, prije nego odlucis, sjedni na Nexusa.
Buraz je isto bio u dilemi Beverly-Nexus

Bitno je spomenuti kako Nexus 250 i 500 imaju dodirnu tocku samo jednu - ime.
250tka je prepakovani Piaggio X9, dok je 500tka cudo od ovjesa itd, takva je vjerovatno i razlika
u voznji.
 
meni otac ima Beverly-a 250 i ja ga često vozin, meni je on nekako puno bolji izbor za 250 od nexusa, jer mi se nexus čini dosta težak za 250 možda san u krivu pa me ispravite :?, mašine su iste, a beverly je super udoban, kad imaš kufer iza iamš i naslonjač na njemu može se dosta brzo ulaziti u zavoje s njim (y)

ja i prijatelj smo išli s njim 140km/h po njegovom satu, je da nismo baš teški zajedno isto imamo oko 140kg ali nije bila ni jizbrdica neka duga :mrgreen:
 
prijatelj mi je isto razmisljo da kupi beverly-a ili nexusa 250,i kupio je beverlya,neznam zasto-pitat cu ga
 
Ja sam bio u istoj nedoumici i kupio sam beverly pred mjesec dana. Nexus na žalost nisam imao prilike isprobati čak ni sjediti na njemu, tako de ništa iz prve ruke neznam o njemu osim što mi bolje izgleda. Beverli sam kupio polovni, nešto malo kilometara sam napravio za sada i mogu reci da sam jako zadovoljan...
Vjerojatno nečeš pogriješiti da uzmeš bilo koji od njih. I sportcity uzmi u obzir a još ti je jeftiniji...
 
Ja bi ti preporucio Beverlia jer koliko taliani pisu da je  Nex  pesto preuzeo  cijelo podvozje  od X 9  a  ipak  Beverli ima prednost  velikih  kotaca i udobnost  na  svojoj strani
Ali ubiti sve  ovisi kako ti se  sjedi  za  volanom od  obadvoje, onaj koji ti ljepse  lezi  onda  toga  uzmi 
 
zebarac said:
...bio sam jučer u dučanu i gledam ta dva modela
momentallno božične akcije i cijena se razlikuje u tisuću kuna
e sad:beverly mi izgleda udobnije a nexus više vuče na jurilicu
gdje su razlike
što je bolje
što je trajnije
jeftiniji servisi
manje kvarova
mislim na 250ccm
kolika je rega
a ja na kraju imam samo dobru volju a lijepa su mi oba
lijepo molim malu pomoć oko odabira
bok :misli:

...isti agregat,ista mehanika,različita ciklistika i sjedenje...moj plus bvr250,nekako mi je draži zbog načina sjedenja,što se tiče završne obrade,nevjerovatno no istinito opet beverly,pošto ih gledam svaki dan(prodajem skutere p.c..Zagreb),a i probao sam skoro svaki koji je došao u salon,dajem plus Beverlyu 250....više dobiješ od skutera za iste novce....Ako ti novci nisu veliki problem probaj se prebacit na bvr 400,skoro 10ks više Master agregat uzet od klase 500,a razlika u cijeni nekih petaka,razlika u memontu ogromna....ubrzanja kao 500....250 je optimalan za grad,te tu i tamo koje putovanje,ali nešto ozbiljnije tek sa 400 ili 500.....
 
sale5 said:
probaj se prebacit na bvr 400, skoro 10ks više Master agregat uzet od klase 500

Nije baš tako... agregat iz modela 400 je novorazvijen, a Master od 500 je nešto sasvim drugo. Kao što je i 20 KS iz njega nešto sasvim drugo.
 
vanilla said:
aprilia sportcity je ljepsa od beverlija.. a imaju isti agregat...

Kao i Aprilia Scarabeo... mada je dizajn stvar ukusa, i meni je SportCity puno ljepši od Beverlyja...
 
Sledgehammer said:
Nije baš tako... agregat iz modela 400 je novorazvijen, a Master od 500 je nešto sasvim drugo. Kao što je i 20 KS iz njega nešto sasvim drugo.

...Smanjen samo radni obujam,ništa drugo...nije novi agregat!!
 
Gledaj, tom logikom možeš reći da su svi motori, od 50 do 1800 ccm, ustvari jedan agregat samo raznih zapremina...

Ako si smanjio zapreminu za četvrtinu, svi parametri su toliko promijenjeni da je riječ o novorazvijenom motoru. Naprezanja i sve ostalo su potpuno različiti. Taj motor ima manje stijenke, lakši je, treba manje ulja, manje troši, drugačija su toplinska naprezanja, snaga se drugačije razvija...

Uglavnom, razlike su tolike i takve da se može govoriti samo o novom agregatu.

A i sam Piaggio je u svojim press-materijalima potvrdio da je riječ o "potpuno novorazvijenom" agregatu...
 
Sledgehammer said:
Gledaj, tom logikom možeš reći da su svi motori, od 50 do 1800 ccm, ustvari jedan agregat samo raznih zapremina...

Ako si smanjio zapreminu za četvrtinu, svi parametri su toliko promijenjeni da je riječ o novorazvijenom motoru. Naprezanja i sve ostalo su potpuno različiti. Taj motor ima manje stijenke, lakši je, treba manje ulja, manje troši, drugačija su toplinska naprezanja, snaga se drugačije razvija...

Uglavnom, razlike su tolike i takve da se može govoriti samo o novom agregatu.

A i sam Piaggio je u svojim press-materijalima potvrdio da je riječ o "potpuno novorazvijenom" agregatu...

Nece sigurno napisati da su uzeli stari agregat i malo ga drukcije oturpijali  :misli:

Dok M.A.S.T.E.R 500 nije postojao... za njegovu pojavu se moglo reci "novorazvijeni" agregat.
400tka je prakticki identicna, i isto nosi ime "master", tak' da...
Baziran je na 500tki, nije razvijen od nule.