Beverly ležaj volana

bmw m 5 said:
skines samo prednju masku volana...skines saraf koji drzi volan(imbus 8 i gedora 17)...volan prebacis prema nazad sa komples instalacijom i cijevima kocnica...nista ne treba otpajati....ispod crne zastitne plastike vidjeti ces dvije krunaste matice..skines prvu maticu i sajbu ispod nje.....skines prednji kotac...i kociona klijesta..prenji blatobran takodjer skini....vilice moraju biti slobodne od svih kablova i cijevi....nakon toga skini donju krunastu maticu...i vilicu izvuci van...na vilici ce ti ostati konusni lezaj  a u rami ce ti ostati vanjska kosuljica lezaja...te klasicni kuglicni lezaj u gornjem dijelu sasije...taj lezaj ces lako izbiti van...kao i konusni lezaj sa vilice (jednim tankim i ostrim sjekacem)...problem je vanjska kosuljica koja ostaje dole u sasiji...morati ces napraviti neku vrstu alata koji ima zub da bi mogao zakvaciti za rub kosuljice (koji je zaista mali)...i udarcima (ravnomjerno u svim smjerovima) pokusati izbiti kosuljicu iz rame...savnuti pajser moze posluziti takodjer...uglavnom da se napraviti i bez specijalnog alata..uz malo strpljenja i vjestine...od alata ne treba nista posebno...a za napraviti pravi posao mali kg kljuc...i alat za stiskanje krunaste matice bi ti bili potrebni da se to sve moze lijepo stisnuti na propisani momenat...ugl nabavi kvalitentu mast za lezajeve (vodo otpornu) i dobro nafilaj konusni lezaj prije montaze... 8)

Poštovanje  (y)
 
A kako je najbolje vratit novu košuljicu?
Lupat po njoj ili kako!??
 
Angie said:
Uzeo mi 100 kuna kaucije za dijelove i onda zatvorio dućan(trajno).  :wink:
Do tad problema nisam imao,ali ovo je bilo žešće pokvareno...
mene je zvao po moju stoju  :mrgreen: za vjetrobran