Biseri prometne signalizacije

chasingdog

Member
Zima je, manje se vozi, pa se ima više vremena za razmišljanje, neki će reć filozofiranje.

Prčkam po bespućima ovog foruma i vidim da je dosta pričano o lošim cestama i utjerivanjima pravde ako se naleti na kratere na našim cestama, pa bježanju od policije zbog nepoštivanja znakova i slično...    al što je sa besmislicama vezanim uz postavljene znakove..??..

Što je sa znakom ograničenja brzine na npr. 30 km/h koji je postavljen zbog radova na cesti, a radova nema već tjednima, da ne kažem već mjesecima?
Što je sa punim crtama u blagim zavojima, dok u nekim drugim totalno nepreglednim zavojima stoji isprekidana crta?
Čemu služi znak ograničenja brzina na 60 km/h, a doslovce 50 metara dalje stoji znak da se izlazi iz nekog mjesta i dalje je otvorena cesta? - tu je ograničenje 60 ili 90 km/h??
I meni najdraža nebuloza - stara riječka u smjeru Rijeke, otvorena cesta i ograničenje od 50 km/h zbog oštrih zavoja; potom znak za prestanak ograničenja, a 100 metara dalje zavoj oštar da ne može bit oštriji, ja ovako nevješt ga ne mogu proć sa više od 50, al ne, tu se može ići i 90 km/h.

Jel itko od vas ikad pokušao osporiti neki prometni znak ili općenito prometnu signalizaciju (punu crtu..)? Ono, tražio da se revidira prometni projekt temeljem kojeg je postavljena postojeća signalizacija...  Jer ja to imam namjeru napravit, pa da me uputi u proceduru... ne zezam se..
 
Svaki put kad vozim po staroj cesti razmišljam o tome da nekom napišem neku vrstu protestnog pisma jer to je prestrašno koliko ima nelogičnosti koje mogu biti strahovito opasne, poput isprekidanih linija na suludim mjestima koje me najviše smetaju.
 
Koju posluku i kome porati? Idem sad baš u grad poslikat jedan znak koji me muči od kad je postavljen i metnut tu sliku da komentišemo! Ak napušem 1,5% metnul bum sliku onda za par dana...
 
...interesantno razmisljanje - nesto poput gradani u akciji....bilo bi sigurno produktivno kada bi se moglo napraviti kvalitativni pomak...no bojim se da tu nema puno mogucnosti za intervenciju, iako skoro svakim danom iznova nalazim nebuloze od prometnih znakova, regulacije prometa, pune, isprekidane....ali sto ces valjda ovi s prometnog znaju najbolje sigurnost u prometu i prometnu pregulaciju....
 
većina znakova, naročito onih koji ograničavaju brzinu postavljena je još u vrijeme kad je putna brzina bila 80 km/h, ABS je bio čisti SF i danas ne služe optimalnom i sigurnom protjecanju prometa već uglavnom imaju restriktivnu i glupavu funkciju...

silni inžinjeri prometa bi se mogli malo pozabaviti optimalizacijom i horizontalne i okomite signalizacije

mene naprosto oduševljavaju kružni tokovi :mrgreen:
 
Ima jedan tip kod nas koji stalno, godinama slika nepravilnosti po Gradu i objavljuje u lokalnom listu.
Nikad ništa od toga.  :mrgreen:
 
koss said:
Ima jedan tip kod nas koji stalno, godinama slika nepravilnosti po Gradu i objavljuje u lokalnom listu.
Nikad ništa od toga.  :mrgreen:

Barem je lik postal poznat.
 
Primjetio sam da ak se vozim po bilo kojoj cesti istog ranga (npr. podravska magistrala), prometna signalizacija se DOSTA razlikuje od županije do županije. Ili je to po općinama, ne znam sad ni sam. Dakle, ako imamo neko križanje na državnoj cesti bez ograničenja brzine zbog tog križanja, zašto se na isto riješenom križanju 30 km dalje stavlja ograničenje na 50 km/h?
 
meni su najmiliji znakovi ograničenja po selima okolo zadra :mrgreen:
dva puta...ostade bez roze knjižice 8)
jednom u Biljanima
jednom u Smokoviću :LOL: :LOL:
 
Idem sad baš u grad poslikat jedan znak koji me muči od kad je postavljen i metnut tu sliku da komentišemo!

Imam i ja jedan poslikan biser, al slika je loša jer imam šrot od mobitela. Uglavnom, radi se o semaforu u Zagrebu, zadnji semafor na Horvaćanskoj, okretište 5 i 17. Semafor ima crveno, žuto i zeleno, i uvjetno zeleno za skretanje u desno. Ali ovo crveno je isto za desno. Dakle, znalo je bit da je upaljeno crveno (na kojem je strelica prema desno, dakle ne može se skrenuti desno), ali upaljeno zeleno na uvjetnom skretanju za desno. Sad su to ispravili, bar mislim, dugo nisam tamo prolazio, al majke ti koje face su to postavili.
 
chasingdog said:
Imam i ja jedan poslikan biser, al slika je loša jer imam šrot od mobitela. Uglavnom, radi se o semaforu u Zagrebu, zadnji semafor na Horvaćanskoj, okretište 5 i 17. Semafor ima crveno, žuto i zeleno, i uvjetno zeleno za skretanje u desno. Ali ovo crveno je isto za desno. Dakle, znalo je bit da je upaljeno crveno (na kojem je strelica prema desno, dakle ne može se skrenuti desno), ali upaljeno zeleno na uvjetnom skretanju za desno. Sad su to ispravili, bar mislim, dugo nisam tamo prolazio, al majke ti koje face su to postavili.
...imas jos jedan takav Drziceva/ Nova Branimirova...totalna nebuloza....
 
chasingdog said:
Imam i ja jedan poslikan biser, al slika je loša jer imam šrot od mobitela. Uglavnom, radi se o semaforu u Zagrebu, zadnji semafor na Horvaćanskoj, okretište 5 i 17. Semafor ima crveno, žuto i zeleno, i uvjetno zeleno za skretanje u desno. Ali ovo crveno je isto za desno. Dakle, znalo je bit da je upaljeno crveno (na kojem je strelica prema desno, dakle ne može se skrenuti desno), ali upaljeno zeleno na uvjetnom skretanju za desno. Sad su to ispravili, bar mislim, dugo nisam tamo prolazio, al majke ti koje face su to postavili.

kako bi gđica Praxitenka nakon obaranja motorista rekla...zbunjuju me ta šarena svjetla  :mrgreen:
 
QuinnSaab said:
...imas jos jedan takav Drziceva/ Nova Branimirova...totalna nebuloza....

Ma sve je super dok ima bilo kakvih semafora  :mrgreen: Kod nas su auti parkirani malo livo malo desno do pasice u dvosmjernim ulicama tako da vlada zakon "JAČEG" ili "VEČEG" i normalno da su motoristi divljaci (koji se stvore odjedamput) M sto najebu da se slome i razbiju motor jos su i krivi  :shock:
 
Ista prica je i u Njemackoj i Svici. Svega ima samo logike nigdje. Nije vazno o kojoj je signalizaciji rijec. Obe su katastofalne. Ne kazem da je svagdje isto ali ima situacija da se pocnes smijati od muke, kad vidis kako ljudi znakovima pokasavaju regulisati protok saobracaja.
Ovdje u svici , politicari donose odluke, sto i kako treba promijeniti u saobracaju. Cista nebuloza, jer njih soferi voze, a ne oni sami. Znaci, zakone donosi onaj koji ne ucestvuje u saobracaju. Sto produkt takvih odluka donosi u saobracaju, nije tesko zakljuciti. Prije par godina su izmijenili zakon da pjesak ima pravo prvenstva na zebri. Totana gflupost, jer pjesak misli da mu je to neka zasticena zona i da kad je na zebri da mu niko ne moze nista.
Samo sto bez obzira na to pravo prvenstva, jadnici koji zuljaju cipele, ne mogu ocijeniti kojom brzinom se krece motorno vozilo, pa ih kupe svaki dan. Naime fiziku jos niko nije uspio zaj.bati. Auto koje se krece 50 kmh treba nekih 10 m da stane.
Zakon u Njemackoj kaze da prilikom snimanja radarom ili kamerom, slika mora imati tablicu, i jasno prepoznatljivo lice vozaca. Super stvar za motoriste kojima je lice pokriveno kacigom, i nema tablice naprijed.
 
Selo Rokovci,ulaz od Vinkovaca... tabla sa imenom mjesta, znaci 50km/h... sa lijeve strane neki mlin i bivse izbjeglicko naselje podosta udaljeno od ceste,a sa desne strane nista,ledina... ulazak u selo,kuce dosta blizu ceste,uska cesta i znak da je dozvoljena brzina sada 70 km/h...  :mrgreen:
 
ICE TIGER said:
Ista prica je i u Njemackoj i Svici. Svega ima samo logike nigdje. Nije vazno o kojoj je signalizaciji rijec. Obe su katastofalne. Ne kazem da je svagdje isto ali ima situacija da se pocnes smijati od muke, kad vidis kako ljudi znakovima pokasavaju regulisati protok saobracaja.
Ovdje u svici , politicari donose odluke, sto i kako treba promijeniti u saobracaju. Cista nebuloza, jer njih soferi voze, a ne oni sami. Znaci, zakone donosi onaj koji ne ucestvuje u saobracaju. Sto produkt takvih odluka donosi u saobracaju, nije tesko zakljuciti. Prije par godina su izmijenili zakon da pjesak ima pravo prvenstva na zebri. Totana gflupost, jer pjesak misli da mu je to neka zasticena zona i da kad je na zebri da mu niko ne moze nista.
Samo sto bez obzira na to pravo prvenstva, jadnici koji zuljaju cipele, ne mogu ocijeniti kojom brzinom se krece motorno vozilo, pa ih kupe svaki dan. Naime fiziku jos niko nije uspio zaj.bati. Auto koje se krece 50 kmh treba nekih 10 m da stane.
Zakon u Njemackoj kaze da prilikom snimanja radarom ili kamerom, slika mora imati tablicu, i jasno prepoznatljivo lice vozaca. Super stvar za motoriste kojima je lice pokriveno kacigom, i nema tablice naprijed.
...da vidis svugdje ima nebuloza, znam da po Danskoj isto vrijedi pravilo da pjesaci imaju prednost i tam se svi panicno boje voziti po gradu da im pjesak ne istrci jer su kod njih drakonske kazne za to, ne znam kak je u Svici....kod nas taj zakon nemozes ni provoditi, koga da drakonski opalis po depu? A opet s druge strane pokusalo se kaznjavati pjesake za prelazak na noznacenom mjestu ili na crveno svijetlo...e to je isto smjeh kod nas...
 
Aj što, da oprostite, pizdite... :mrgreen:
Pametnom znakovi, dok ne upozna cestu, ionako služe samo za okvirnu orijentaciju.
Nakon što nauči cestu, ne trebaju mu nikakvi znakovi, niti nebulozni niti suvisli.
A ako je pametan još uz to spretan i bRRz, nema niti problema sa policijom.

Ili sam ja u krivu, što bi značilo da je krajnje vrijeme za defile+kovanicu? :misli:
 
koss said:
Ima jedan tip kod nas koji stalno, godinama slika nepravilnosti po Gradu i objavljuje u lokalnom listu.
Nikad ništa od toga.  :mrgreen:

Da nije to onaj bradonja ispred hotela petka? :mrgreen:

Samo jedan sitni detaljcic, ima vec nekih 20-ak godina da su sleperi pod teretom bili u prosjeku brzi za 30-ak na sat po staroj cesti od svih ogranicenja, to je bio eldorado za drzavni proracun, zato i ne racunajte na to da ce ta ista drzava nesto mijenjati ;)

Nisam jako dugo bio u bosni, ali sjecam se da se poslije gp stara gradiska vozilo 50 i dolaskom u mjesto DUBRAVE (muslimani) znak na cesti 80 i kasnije opet drkanje 50 :LOL:

:no: jebote, postao sam kao jota : mrgreen:
 
ICE TIGER said:
Ista prica je i u Njemackoj i Svici. Svega ima samo logike nigdje. Nije vazno o kojoj je signalizaciji rijec. Obe su katastofalne. Ne kazem da je svagdje isto ali ima situacija da se pocnes smijati od muke, kad vidis kako ljudi znakovima pokasavaju regulisati protok saobracaja.
Ovdje u svici , politicari donose odluke, sto i kako treba promijeniti u saobracaju. Cista nebuloza, jer njih soferi voze, a ne oni sami. Znaci, zakone donosi onaj koji ne ucestvuje u saobracaju. Sto produkt takvih odluka donosi u saobracaju, nije tesko zakljuciti. Prije par godina su izmijenili zakon da pjesak ima pravo prvenstva na zebri. Totana gflupost, jer pjesak misli da mu je to neka zasticena zona i da kad je na zebri da mu niko ne moze nista.
Samo sto bez obzira na to pravo prvenstva, jadnici koji zuljaju cipele, ne mogu ocijeniti kojom brzinom se krece motorno vozilo, pa ih kupe svaki dan. Naime fiziku jos niko nije uspio zaj.bati. Auto koje se krece 50 kmh treba nekih 10 m da stane.
Zakon u Njemackoj kaze da prilikom snimanja radarom ili kamerom, slika mora imati tablicu, i jasno prepoznatljivo lice vozaca. Super stvar za motoriste kojima je lice pokriveno kacigom, i nema tablice naprijed.

:misli: :misli:
jel ja ne kužim tvoje pisanje?
ako sam dobro upućen, uvijek su pješaci na zebri imali prednost. zašto je inače zebra izmišljena? drugi je problem što za pješačenje ne trebaju nikakvi tečajevi i škola. kad smo kod toga...
moj prilog temi: zebra na Ljubljanskoj, točno u ravnini carine na Jankomiru. Zašto prijelaz za pješake na cesti sa četiri trake i ograničenjem 80? i u zoni gdje su jedini pješaci oni koji idu na autobus. neka skrenu sve linije kroz Jankomir
 
mate said:
Svaki put kad vozim po staroj cesti razmišljam o tome da nekom napišem neku vrstu protestnog pisma jer to je prestrašno koliko ima nelogičnosti koje mogu biti strahovito opasne, poput isprekidanih linija na suludim mjestima koje me najviše smetaju.

(y)

al još više izluđuju pune crte na mjestima gdje mogu biti isprekidane  :palacdolje: