joke said:
Glede poštovanja zakona ponovno se vračam na ono što sam napisao a to je da mi živimo i vozimo, a tijekom životnog vijeka našeg prometala zakon se promijenio 2 ili 3 puta što ne odobravam i ne podržavam.
Ja mislim da mi govorimo o skuterima koji su naknadnim preinakama - u što spada i skidanje blokade - dovedeni u stanje da se voze brže, ne o onima koji su iz tvornice izašli namijenjeni brzinama od 80-90 km/h... a nisam vidio da je netko od tih dečki, koji skidaju blokade, a pogotovo oni koji i stavljaju kitove sa većim cilindrima, pojačavao i kočnice ili stavljao i veće kotače (
)...
To je najčešće sindrom kao i onih dečki koji "tuniraju" aute... u starog Golfa natuku mašinu duplo veće snage i težine (koju su kupili od nekog razbijenog GTI-ja na otpadu za 200 eura), bez novog ovjesa, ojačanja, kočnica itd itd... pa kada sa isti, debelo prevelikom brzinom koju mogu podnijeti dijelovi tog auta, rastepu u komade i svi unutra poginu, onda je kriv... tko? A baš to se desilo prošle godine kada su dečki na autocesti od Zagreba prema moru izletili (doslovno) iz tunela sa 200 na sat, a Golf se prepolovio u zraku, pa je u konačnici dvoje mrtvih bilo u prvom dijelu auta, dok je drugo dvoje mrtvih bilo u stražnjem dijelu auta... problem je što je udaljenost između ta dva dijela bila oko 50 metara... a imali su tako "dobro složen" auto, i to za 3x manje love nego što to oni lopovi u Wolfsburgu rade... ma usudili bi se reći i jači, ljepši, sigurniji...
Govorim o principima, koje mladi, u želji da budu deset stepenica iznad one razine koja ih tada pripada, ne poštuju, iste niti ne uzimaju u obzir, i smatraju da je njihova (opravdana) želja ujedno i opravdava neodgovorno ponašanje, i to ne samo neodgovorno prema samima sebi, nego i prema svima ostalima u prometu oko njih i sa njima...
Hvala Bogu da Hrvatska ništa u cijeloj toj priči o svjetskom prometu, kojega smo dio, ne određuje ništa. Grozim se ideje da bi svi oni tupamarosi i neuki filozofi, zasićeni svoje bedastoće i neznanja, koji sjede u Saboru i donose zakone koji se njiih same istodobno ništa ne tiče, išta određivali... puno je bolje što mi moramo samo prihvatiti odredbe i zakone i pravila koje donose drugi, stručniji, pametniji i bogatiji od nas, a mi ih moramo samo verificirati i usvojiti.
Tako su usvojene i te norme o snagama motocikala, mladim vozačima, kubikažama i svemu ostalome, mada su i ta usvajanja prošla torturu njihovih kljaštrenja i djelomičnih ukidanja, pa na kraju dobivamo nedorečene zakone koje nitko ne zna točno i decidirano objasniti i primijeniti...
Odredbe o kubikažama i snagama nisu naš izum, i ako ih koristi cijela Europa, moramo i morati ćemo i mi...