BMC filter zraka

live-for-ride

Active member
Koje su prednosti i nedostatci stavljanja BMC filtera zraka na motor? Jasno mi je da se pere pa ne treba kupovati svako malo novi, no koliko veći protok zraka može utjecati na usis nečistoća i, samim time, na trajnost mašine i eventualna oštećenja radi ulaska krutih čestica. Radi se o svakodnevnoj vožnji gdje se tu i tam naleti na neki makadam, prašina...ne staza.
 
prednosti: motor dobiva vise zraka....filter se moze cistiti i ponovo upotrijebiti....

mane: povecana protocnost zahtijeva stelanje/mapiranje motora jer isti radi sa siromasnijom smjesom...sto nije dobro....dobitci na serijskom motoru su ama bas nikakvi pri cemu se povecava buka usisne jedinice...smanjena sposobnost filtriranja sitnih cestica moze dovesti do smanjene trajnosti agregata...ako se isti cesto koristi po prasnjavim cestama i u gradskoj svakodnevnoj voznji....

Uglavnom....cisto nepotrebna investicija za serijski motor...u svakodnevnoj upotrebi....
 
bmw m 5 said:
prednosti: motor dobiva vise zraka....filter se moze cistiti i ponovo upotrijebiti....

mane: povecana protocnost zahtijeva stelanje/mapiranje motora jer isti radi sa siromasnijom smjesom...sto nije dobro....dobitci na serijskom motoru su ama bas nikakvi pri cemu se povecava buka usisne jedinice...smanjena sposobnost filtriranja sitnih cestica moze dovesti do smanjene trajnosti agregata...ako se isti cesto koristi po prasnjavim cestama i u gradskoj svakodnevnoj voznji....

Uglavnom....cisto nepotrebna investicija za serijski motor...u svakodnevnoj upotrebi....

(y)
 
2 : bmw m 5:
Jesi to mislio samo na BMC ili uključivo i na sve takve filtere zraka (KN...)?
 
Hvala na odgovoru. Ustvari, tak sam si i mislio i malo sam pupizdio kad mi lik u ovlaštenom servisu kaže da oni to stavljaju po defaultu kod prve izmjene. Kakti jeftinije. Nadam se samo da pitaju vlasnike da li pristaju na to.
 
Street Illegal said:
2 : bmw m 5:
Jesi to mislio samo na BMC ili uključivo i na sve takve filtere zraka (KN...)?
svi filteri vece protocnosti imaju iste nedostatke kad se radi o serijskom motoru i njegovoj svakodnevnoj upotrebi....nazalost

druga stvar je pista...i motor pripremljen za utrku(otvoreni auspuh sa granama...druge krivulje ubrizgavanja...drugacije mape paljenja itd)...naravno da takvom motoru pogoduje(mora se obezbijediti) i veca kolicina friskog zraka..sto se osim sa protocnijim filterima postize i povecanom litrazom samog airbox-a..... :wink:
 
a filter i auspuh uz,naravno, stelanje frgazera
 
sid said:
a filter i auspuh uz,naravno, stelanje frgazera

Samim štelanjem karburatora nećeš dobiti zadovoljavajući rezultat u slučaju stavljanja "otvorenog" filtera ..... MORAJU se staviti i druge dizne (ili bušiti originalne) da bi se dobio rezultat kakav se očekuje ..  (y)
 
strasilo said:
Samim štelanjem karburatora nećeš dobiti zadovoljavajući rezultat u slučaju stavljanja "otvorenog" filtera .....[size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt] MORAJU se staviti i druge dizne (ili bušiti originalne[/size][/size][/size][/size]) da bi se dobio rezultat kakav se očekuje ..  (y)

      .....prvi put ovo čujem, ali sve je moguće..............hoću reći vjerujem ti (y), ali to je vjerojatno kod starijih motora... :misli:
 
sonny said:
      .....prvi put ovo čujem, ali sve je moguće..............hoću reći vjerujem ti (y), ali to je vjerojatno kod starijih motora... :misli:
Pa na motoru sa karburatorima. (y)
 
sonny said:
      .....prvi put ovo čujem, ali sve je moguće..............hoću reći vjerujem ti (y), ali to je vjerojatno kod starijih motora... :misli:

maRRio 8 said:
Pa na motoru sa karburatorima. (y)


Uprav tako ...  :mrgreen:
 
a ako je ajnšpric jel onda ide veča ta šrica ili kako ?   :misli:
 
ali isto tako se mogu dizne mijenjati kolko sam ja upoznat :misli:
 
strasilo said:
Samim štelanjem karburatora nećeš dobiti zadovoljavajući rezultat u slučaju stavljanja "otvorenog" filtera ..... MORAJU se staviti i druge dizne (ili bušiti originalne) da bi se dobio rezultat kakav se očekuje ..  (y)

a cuj, del sam K&N u originalni airbox, stavil sam Devil homologirani spuh i Taubi mi je malo pojacal smjesu, po njegovim navodima to je dovoljno i uigrano je medjusobno,

nisam trazil neko povecanje snage, malo vise zivosti, i cini mi se (jbg. to je subjektivno jer nisam bil s motorom na stolu) da ljepse prima gas narocito poslij 5.000 okretaja, a jos bolje kad skinem db killer)
 
sid said:
a cuj, del sam K&N u originalni airbox, stavil sam Devil homologirani spuh i Taubi mi je malo pojacal smjesu, po njegovim navodima to je dovoljno i uigrano je medjusobno,

nisam trazil neko povecanje snage, malo vise zivosti, i cini mi se (jbg. to je subjektivno jer nisam bil s motorom na stolu) da ljepse prima gas narocito poslij 5.000 okretaja, a jos bolje kad skinem db killer)
Da si stavio i otvoreni auspuh, ne da nebi dobio na snazi, već bi i izgubio dosta.. ;)

A uobičajena je stvar da se K&N-u (namjerno) smanjuje protok kako bi se dobilo nešto malo na zvuku i nešto puno na subjektivnom dojmu, tj. zavaravanju samog sebe.. ;)

Jednostavno ne možeš trčati na 100 metara sa preponama u patikama za broj manjim .. ;)
 
nemrem ti proturjecit jer nemam dovoljno prakticnog znanja glede motora a pogotovo ovih novijih.

na autu sam imal samo pozitivna iskustva i sa K&N i auspusima, e sad jel to kompatibilno s moto svijetom, ne znam, ak imas jos kakav savjet, dapace uvijek rado saslusam  (y)
 
Auti su malo drugačiji svijet, bar po tom pitanju .... što je veća kubikaša, to je auto manje osjetljiv na takve stvari... ALI sa druge strane, efekat je gotovo isti ... samo što ljudi koji tuniraju auto "onako" reda radi, ne osjete ni pad ni porast nekoliko konja, jer objektivno to nemaju niti gdje osjetiti, ali ljudi koji se bave pravim tuniranjima i auta i motora, paze poprilično ina takve "sitnice" ...

Gledaj... kao što i u bilo čemu drugom, tako i među motorima postoje modeli koji su više ili manje osjetljivi na takve promjene, pa oni koji su manje osjetljivi, progutaju takve stvari, dok oni koji su više osjetljivi traže i više pažnje oko poštelavanja, ali im je i krajnji rezultat daleko primjetljiviji ...  (y)
 
fala  (y)

konkretno za moj drlog?

 
pa kod auta lamba malo popravi smjesu , jelda straš   :mrgreen:


kod viskoturažnih mašina se mora malo i paljenje podesiti , jelda straš  :mrgreen: