BMW 1200C

zvone

Member
Bok!

Ajd, jel netko vozi BMW cruisera?

Kak to ide, iskustva iz prve ruke se traze!

Danke unaprijed!

Zvone
 
Ne vozim. Al iz priča,svi jako hvale položaj vozača. To je bilo najnaglašenije u razgovorima. Shonyo bi trebao znati više,mislim da ga je probao.
 
Nisam vozio...ali dosta teško ćeš i nači nekoga ko je vozio....skupo....mislim da su ga njemci razvijali za amere.....ali tamo pali v2 filozofija a i ne vjerujem da je preko bare bio jeftiniji od 10k $.....pa je ekipi vjerojatno harley bio zanimljiviji.

evo testa pa uživaj

http://www.motopuls.com/index.php?option=content&task=view&id=42&Itemid=44

pošto je bmw oduvjek radio odlične turere....udobne i dobrog držanja ceste...ne bi me čudilo da je taj 1200c jedan od najudobnijih cruisera uopće (dobro osih honde golwind..ali ona je i onako izvan klase usporedbe).

ako telelever radi onako kako ja mislim da radi (prednjim kočenjem se ne spušta težište prednjeg kraja,a i dva diska su naprijed)......onda nema potrebe za stražnjom kočnicom,pa će ti zadnja guma vjerojatno izdržati 20k km.

za sam motor kažu 61ks 5000okr  100nm na 3000okr....zavoje prolaziti u višem stupnju.......ljepe brojke za ugodnu vožnju,čak i dosta brzu ....s obzirom na namjenu motora.
 
Probao sam motor jednom davno.
Kad sjedneš, prvo je sve malo čudno, jer ipak je to kao neki custom, i htio bi ispružiti noge naprijed, ali ništa od toga.
Kad to prihvatiš i navikneš se, e onda počinje ono pravo.
Jako lijepo prima gas, ide i više nego dobro, a opet, motor nije niti najmanje živčan. Do nekih 140 km/h (kolko sam ga ja vozio) jako lijepo i pravilno ubrzava. Nema nekih "rupa", trzaja, slabljenja snage. U zavoju se osjete trzanja kardana, ali i to ima svoju čar. Istina, treba i na to malo privikavanja. Jedino se u zavoju ne smiješ zaigrati s gasom. Tip čiji je motor bio je upravo to napravio. Spustio ga je u nižu u zavoju i okrenuo gas. Rezultat je odvaljen cilindar.

Nisam ga probao koliko ide, ali nekako niti nisam imao želju.Na nekih 120km/h mašina jako lijepo radi, miran, taman za kvalitetan cruising i potpuni užitak.

Velim, motor je jako udoban. Puno više od očekivanoga. Jedina stvar koja je mene malo zasmetala, a to je položaj nogu. No nema stvari koja se neda sredit!
 
položaj nogu više odgovara nekom nakedu.....a i cilindri smetaju da bi se noge ispružile.
Kad bi recimo usporedili taj motor sa dragstarom 1100,bmw je puno fluidniji u zavojima i prolazi ih večom brzinom a i puno je okretniji,konji su tu negdje,a bmw ima malo više momenta,pa i okretaji su skoro identični.
A jesam reka da se zavoji prolaze u višoj brzini?....ali to je normalno zbog koncepcije motora....niko na cruiseru na ubacuje u nižu brzinu u zavoju.....jer će zadnje kolo zbog prevelikog momenta proklizati i motor izletiti iz putanje......realno.....ako si u 4 na oko 3000okr....več si došao na pun moment u ovom slučaju na 100nm..... (samo usporedbe radi fazer600 ima oko 62nm na 10 000okr,a rijetko je neko s tim vrijednostima u zavoju ,pa da ide ubacivati u nižu...i onda utomatski ide na 12000okr)...i kad ubaci u 3,zavrti ga na 4500okr..i pored 100nm momenta sad ima i punu snagu....jako loša kombinacija za zavoj.