BMW 1200gs polovni ili Kawasaki versys 650 novi

Plinko1

Member
Pozdrav
Eto u fazi kupnje sam motora pa sam u dilemi . Za skoro istu lovu mogu kupiti jedan od ova dva motora. Koji je vas prijedlog . Ga je inače 2007 godina i ima oko 34000 km.
 
Koncepcija motora je različita , slažem se , ali opet su tu negdje , blizu .
BMW je nešto skuplji za održavanje al to mi nije neka prepreka za sada .
 
Versys GT ili obicni?
Pitam radi cijene, razlika je kako kome.
 
Provozaj oba i samo ce ti se reci koji treba da kupis!

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока

 
Vozim se svakako . U grad samo kad moram , do posla imam 30 km , a znam i otići u jednom danu po 300 km. Znaci svakako . Kad idem na dalje onda idemo u dvoje sa prtljagom.

Ni sam neznam kaj je pametnije . :mrgreen:
 
Plinko1 said:
Vozim se svakako . U grad samo kad moram , do posla imam 30 km , a znam i otići u jednom danu po 300 km. Znaci svakako . Kad idem na dalje onda idemo u dvoje sa prtljagom.

Ni sam neznam kaj je pametnije . :mrgreen:

gledaj s financijske strane sta ti je pametnije, ako se predomislis nakon kupovine, jer sigurno hoces bez obzira sta kupis. Sa novim gubis puno u prodaji kasnije, a sa polovnim se mozda i odrzis blizu ulozenih novaca ako startno dobro istrgujes
 
karet said:
gledaj s financijske strane sta ti je pametnije, ako se predomislis nakon kupovine, jer sigurno hoces bez obzira sta kupis. Sa novim gubis puno u prodaji kasnije, a sa polovnim se mozda i odrzis blizu ulozenih novaca ako startno dobro istrgujes

I ja bi se složio s ovim, uz napomenu i da se GS vjerojatno brže proda nego Kawa.
Ima tu naravno još xy argumenata za i protiv.
GS 2007 je zadnja godina generacije iz 2003/4. 2008 su izmijenili/pojačali motor, ali ta je generacija do 2010 trošila prilično ulja.
Meni ta 2003-2007 generacija ima najljepši zvuk. (y)
Sve drugo standardno, veliki servis je na 40000 km. koji košta i valja ga ukalkulirati u pregovore o cijeni. Provjeri i jesu li obavljene servisne akcije (npr. zadnji diferencijal) jer to zna biti skupo.
Kardan ionako moraš mijenjati kada i gume tako da o tome ne brineš previše. :mrgreen:
 
Što bi žene rekle, veće je veće. Šalu na stranu, ako ti održavanje nije problem, gutač ulja (Bmw) je svakako bolji komad motora, pogotovo što se tiče prodaje u budućnosti. Ali što se tiče relacija koje si naveo, bilo koji motorić to odradi bez problema (ako ti i suvozač nemate zajedno 250 kg). Najbolje bi ti bilo da sjedneš i probaš oba, meni se na puno motora koje svi hvale nije svidio položaj, a našao sam se na nekim čudima koje nitko neće.
 
Tracer 9, uloženo dobiveno odlična kombinacija. Puno bolje od Verysisa. GS je GS, opet sve ovisi i o tome kuda ćeš voziti. Ako je po cesti onda je GS previše.
 
Ima nekoliko stvari koje me muče . Ne kupujem motor da ga prodam Slijedeće sezone , pa tako niti ne razmišljam o gubitku na cijeni . Motor je i ovako 90% luksuz i da nemamo nekih viska novaca nitko od nas ga nebi kupio niti vozio . Međutim, nije mi svejedno davati 7-8 t € za motor star 9 godina pa da se nešto pokvari i pljunem još soma eura za popravak . Novi mi daje garanciju . Upotrebljivost -sasvim mi je dovoljan i tračer 700 ili versy 650 jer se neću voziti van ceste vise od 1% . Opet , zašto svi hvale BMW ??? Mora da ima nešto i u njemu . Bio sam prije nekoliko godina u Alpama po lijetu i 80% motora gore su BMW . Moj stil vožnje je takav da sam uvijek na začelju kolone kad se ide van Zagreba . Moto mi je da do Crikvenice dođem za jedan dan .  :D prije smo ganjali vrijeme kad nismo imali para za pošteni motor , a danas kad bi si mogao priuštiti nešto bolje , brže, jače, sad mi je važnije da me guzica jako ne boli . Zanima me kako bi vi odabrali da imate takvu dilemu .

Inače , i VN 900 mi je bas zgodan motor  :D :mrgreen: :mrgreen:
 
Ovdje ce i tako vecina na forumu popljuvat bmw i bacat fore da ides na put s rezervnim kardanom. Ali kak i sam veliš u alpama 80% bmw-a, kod nas po ljetu po moru i autocestama stranci možda još i u vecem postotku voze samo BMW. Boxer motor i krdan se kod njih pokazao kao odličan spoj, a što je najbolje osječaj u vožnji je drugačiji. Po onom kaj si napisal  kak se vozis mislim da bi ti se definitno svidilo pa je najbolje da odeš i probaš (jedino ako patiš na zvukove onda bi te glasnija getriba mogla smetat  :LOL: ). Onaj kome jednom legne bmw mislim da ga ne mjenja više. Imao sam u vlasništvu, a nešto i probao i starijih oldtimera r25,r50,r65 i a i novijih F-ova GS-a i K-ova. Što se popravaka i održavanja tice nisu toliko skupi koliko ljudi pišu. U svakom djelu lijepe naše imaš majstora  koji vec godinama servisiraju samo bmw (ne skupi a i puno njih svako malo ide za njemacku ili ima nekog tko ide pa dovoze stalno djelove). Bmw vlasnici su uvijek bili dobro povezani i spremni pomoći što kod nas što na putovanjima po europi. Barem kaj se modela do sredine 2000-itih tiće (do tud imam osobnih iskustva) mehanički se lako održavaju i popravljaju. Moj je sad okrenuo 106tkm i tek se razdradio :p Ako su ti na gs-u odrađeni opozivi mislim da nebus pogresil a i nakon par godina bus jos uvijek imal stroj koji ti nebu puno izgubil na vrijednosti a lako se proda. Na njuški koliko vidim imaš GS-e tog godišta kojeg tražis ili sličnog par komada s između 100 i 170 tisuca km pa slobodno nazovi i pitaj kaj je rađeno na motoru. Vjerujem da nijedan od njih nije imao otvaranje mašine ili generalku dok bi se na toj kilometraži za druge motore otvarale teme kako su prevalili 100tkm, a ovdje je to normalno

Sretno u odabiru  (y)

 
Ktm...




Plinko1 said:
Međutim, nije mi svejedno davati 7-8 t € za motor star 9 godina pa da se nešto pokvari i pljunem još soma eura za popravak . Novi mi daje garanciju .

Riješena dilema!