BMW 675 Triple

jbudimir

Member
Ne znam je li bila ova tema prije ali dobio sam newsletter od MCN-a gdje spominju da BMW radi na novom trocilindrašu. Izgleda da će prvi bike sa ovim motorom biti S675RR koji će biti umanjena verzija S1000RR. Sad mi je jasnije zašto M.Schumacher u zadnje vrijeme vozi Triumph Daytonu 675  (y)

 
Zanimljivo,nebi se čudio da BMW izbaci taj model kad je već krenuo sa tisućicom u superbike vode.
 
Sumnjivo i nadasve čudno mi zvuči, al sve je moguće pa i to... :misli:
 
MA-Zvone said:
675 je 3 cilindra po uzoru na Triumph

Onda bude bilo još zanimljvije  :wink: (y)

I baš me zanima kak će zgledat cestovna verzija, ako će  je uopće bit  :misli:
 
BMW je vec davno proizvodio motore sa 3 cil( K 75 ) tako da sad ovo nije nis novo..vjerovatno ce dijelit dosta dijelova sa 4 cil i mozda jeftinije komponente i taj bi bio malo jeftiniji...za "narod" :wink:
 
Bome BMW se opasno dao u sve vode... (y)
Ne bi me čudilo da za koju godinu budu jedni od najjačih proizvođača u svim segmentima tržišta...
 
tommo21 said:
Bome BMW se opasno dao u sve vode... (y)
Ne bi me čudilo da za koju godinu budu jedni od najjačih proizvođača u svim segmentima tržišta...

sa ovakvim cijenama potesko....da im nije GS davno bi kljuc u bravu :mrgreen:
 
tommo21 said:
Bome BMW se opasno dao u sve vode... (y)
Ne bi me čudilo da za koju godinu budu jedni od najjačih proizvođača u svim segmentima tržišta...
Pa i nije samo BMW. Općenito su se evropski proizvođači motora trgnuli. I BMW i KTM su počeli izbacivat modele ko sumanuti. Ducati i Aprilia su se podosta trgnuli. Triumph je još uvijek podosta daleko, ali radi, kaska za njima. I općenito je problem svih Evropskih motora cijena. Il će sjedit i čekat svoje kupce koji su spremni izdvojit malo veću sumu, nego za Japansku konkurenciju, il će morat počet uvozit Kinesku djecu, ovaj radnu snagu. :mrgreen:
 
ako su se i odlučili na tako nešto može samo bit dobro ,a opet ako i ne uspiju sa tri cilindra ,a ni prvi ni zadnji. :LOL:
 
gastajbarter said:
BMW je vec davno proizvodio motore sa 3 cil( K 75 ) tako da sad ovo nije nis novo..vjerovatno ce dijelit dosta dijelova sa 4 cil i mozda jeftinije komponente i taj bi bio malo jeftiniji...za "narod" :wink:

Je, ali malo drukčiji trocilindraš, u kutijastom obliku.  :) Ovo je nešto kao klasični redni trocilindraš.
Skeptičan sam prema takvim trocilindričnim, šparnim za proizvođača a skupim za potrošača, konceptima.
 
shonyo said:
I općenito je problem svih Evropskih motora cijena. Il će sjedit i čekat svoje kupce koji su spremni izdvojit malo veću sumu, nego za Japansku konkurenciju, il će morat počet uvozit Kinesku djecu, ovaj radnu snagu. :mrgreen:
E,ma nisan baš siguran da je Europa u pravilu skuplja od Japana ,je modeli BMW i Dukatija Aprilija je sa svim modelima konkurentna sa cjenom,a ne odskače tu baš puno ni KTM